Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
K-ryhmän rekka on herättänyt huomiota Khamenein hautajaisissa, kun taas S-Pankki on käynnistänyt ostotarjouksen Oma Säästöpankista. Kaupan logo näkyi…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Hämeen ammattikorkeakoulusta valmistui huhtikuussa useita opiskelijoita eri aloilta. Valmistuneet saivat todistuksensa ja juhlivat saavutuksiaan. Tapahtuma keräsi yhteen opiskelijat, opettajat ja läheiset.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Hämeen ammattikorkeakoulusta valmistui huhtikuussa useita opiskelijoita eri aloilta. Valmistuneet saivat todistuksensa ja juhlivat saavutuksiaan. Tapahtuma keräsi yhteen opiskelijat, opettajat ja läheiset.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 25.5.2026 klo 09:00, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Hamkista valmistui uusia opiskelijoita.
Hamkista valmistui opiskelijoita
Hämeen ammattikorkeakoulusta valmistui opiskelijoita huhtikuussa. He saivat todistuksensa ja juhlivat valmistumistaan. Juhlat olivat tärkeä hetki opiskelijoille ja heidän perheilleen. Tapahtumassa oli mukana myös opettajia.
Hämeen ammattikorkeakoulusta valmistui huhtikuussa useita opiskelijoita eri aloilta. Valmistuneet saivat todistuksensa ja juhlivat saavutuksiaan. Tapahtuma keräsi yhteen opiskelijat, opettajat ja läheiset.
Helsingin Kalasatamassa tapahtui lauantai-iltana tulipalo, joka aiheutti suuria vahinkoja kerrostalolle. Iltalehden kuvaaja vieraili paikalla ja kuvasi rappukäytävän tuhoja. Savun haju oli voimakas…
Kotimaa
Helsingin Kalasatamassa syttynyt kerrostalopalo on aiheuttanut merkittäviä vahinkoja, ja jopa 40 Lumo-kotien asuntoa on kärsinyt tuhoista. Isännöintijohtaja Ville Kilpi kertoo, että yhtiö…
Kotimaa
Porvoon Kevätkummussa kateissa ollut 60-vuotias mies on löytynyt sairaalasta. Miehen katoaminen herätti huolta paikallisessa yhteisössä, mutta hänen löytymisensä tuo helpotusta läheisille ja…
Kotimaa
Helsingin Kalasatamassa syttyi tulipalo kerrostalossa, joka levisi parvekkeelta kattorakenteisiin. Pelastuslaitos on paikalla sammutustöissä, eikä loukkaantumisia ole tapahtunut. Savua leviää alueelle, mutta se…
Kotimaa
Presidentin kanslia on aloittanut huutokaupan, jossa myydään 81 erilaista huonekalua ja muuta irtaimistoa. Myynnissä on muun muassa Artekin nojatuoleja ja muita merkkituotteita.…
Kotimaa
Presidentti Alexander Stubb saa tänään kunniatohtorin arvon Jyväskylän yliopistosta. Yliopisto vihkii yhteensä yksitoista kunniatohtoria sekä promotoi 80 maisteria ja 117 tohtoria. Promootiokulkue…
Kotimaa
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.