Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Trump syyttää Kiinaa vaalivaikuttamisesta, kun taas vakava onnettomuus sulki tien Virroilla. Poliisi tutkii myös työpaikkakiusaamisväitteitä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
17-vuotias kuljettaja menetti hallinnan autostaan ja törmäsi pyöräilijöihin Mustasaaressa. Onnettomuus tapahtui, kun nuori mies kokeili renkaidensa pitoa hiekkaisen tien mutkassa. Molemmat uhrit, isoäiti ja lapsenlapsi, loukkaantuivat vakavasti, ja kuljettaja sai vankeustuomion.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
17-vuotias kuljettaja menetti hallinnan autostaan ja törmäsi pyöräilijöihin Mustasaaressa. Onnettomuus tapahtui, kun nuori mies kokeili renkaidensa pitoa hiekkaisen tien mutkassa. Molemmat uhrit, isoäiti ja lapsenlapsi, loukkaantuivat vakavasti, ja kuljettaja sai vankeustuomion.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 25.5.2026 klo 08:45, pääluokka Liikenne.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa 17-vuotias kuski aiheutti vakavan onnettomuuden.
17-vuotias kuski aiheutti vakavan onnettomuuden
17-vuotias nuori mies ajoi autolla Mustasaaressa. Hän kokeili renkaidensa pitoa ja menetti hallinnan. Auto törmäsi kahteen pyöräilijään, isoäitiin ja hänen lapsenlapseensa. Molemmat loukkaantuivat vakavasti. Kuljettaja sai vankeustuomion ja joutuu maksamaan suuria korvauksia.
17-vuotias kuljettaja menetti hallinnan autostaan ja törmäsi pyöräilijöihin Mustasaaressa. Onnettomuus tapahtui, kun nuori mies kokeili renkaidensa pitoa hiekkaisen tien mutkassa. Molemmat uhrit, isoäiti ja lapsenlapsi, loukkaantuivat vakavasti, ja…
Pihtiputaalla tapahtui onnettomuus, jossa rekka törmäsi huoltoaseman seinään. Onnettomuus sattui torstain vastaisena yönä, ja huoltoasema pysyy auki vahingosta huolimatta. Rekan siirtäminen vaatii…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus
Valtatie 5 on suljettu Paltamossa rekan ja henkilöauton törmäyksen vuoksi. Onnettomuudessa oli osallisena kaksi henkilöä, joista toinen vietiin jatkohoitoon. Poliisi tutkii onnettomuuden…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus
Keuruulla tapahtui moottoripyörän ulosajo, jossa menehtyi yksi henkilö ja toinen loukkaantui. Onnettomuus tapahtui Mäntäntiellä Pirttilahdentien risteyksen lähellä. Poliisi tutkii onnettomuuden syitä ja…
Liikenne
Helsinki-Vantaalle saapuneella lennolla kuoli yksi ihminen. Poliisi tutkii tapausta kuolemansyyntutkintana, mutta ei paljasta tarkkoja tietoja. Finnair vahvisti, että lento Bangkokista Helsingistä oli…
Liikenne
Yhdysvaltalainen somevaikuttaja Laura Clery joutui vakavaan onnettomuuteen, kun lähes 300-kiloinen jääkaappi kaatui hänen päälleen. Onnettomuus tapahtui Los Angelesissa, kun hänen poikansa yritti…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus
Tie 66 Ruovedellä on suljettu liikenteeltä onnettomuuden takia. Onnettomuus tapahtui lauantai-iltana puoli kuuden aikaan Pappilan läheisyydessä. Fintrafficin mukaan tilanne on edelleen päällä…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 17.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa sekä Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevati vähäisestä kohtalaiseen. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa; Pohjanmaalla ja maan pohjoisosissa Etelä-Lappiin asti määrät ovat toistaiseksi jääneet vähäisiksi. Cladosporium- ja Alternaria homeitiömäärät ovat jääneet mataliksi. ENNUSTE Heinien jatkuu ja pujon kukinta voimistuu. Heinien siitepölymäärät ovat maan etelä ja keskiosissa runsaita, maan pohjoisosissa vaihtelevat kohtalaisesta vähäisiin. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä-osissa ajoittain runsaiksi, ja jäävät maan keskiosissa kohtalaisiksi. Pohjois-Pohjanmaallla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sadekuurot laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.