Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Kontulan ostoskeskuksessa syttynyt tulipalo on vaatinut yhden ihmisen hengen. S-Pankki on käynnistänyt ostotarjouksen Oma Säästöpankista, tarjoten 47 prosentin…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Lionel Messi joutui jättämään MLS-ottelun kesken reisivamman vuoksi. Hän pyysi vaihtoa, kun ottelua oli jäljellä reilu vartti. Valmentaja arvioi vamman olevan lievä ja liittyvän pelaajan väsymykseen.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Lionel Messi joutui jättämään MLS-ottelun kesken reisivamman vuoksi. Hän pyysi vaihtoa, kun ottelua oli jäljellä reilu vartti. Valmentaja arvioi vamman olevan lievä ja liittyvän pelaajan väsymykseen.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 25.5.2026 klo 08:20, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Helsingin Sanomat, Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Messi loukkaantui MLS-ottelussa • Messi loukkaantui MLS-ottelussa.
Messi loukkaantui ottelussa
Lionel Messi sai vamman MLS-ottelussa. Hän jätti pelin kesken, koska hänen reitensä oli kipeä. Valmentaja sanoi, että Messi ei ole vakavasti loukkaantunut. Hän oli myös hyvin väsynyt pelin aikana. MM-kisat alkavat pian, ja Messi ei ole vielä päättänyt osallistumisestaan.
Lionel Messi joutui jättämään MLS-ottelun kesken reisivamman vuoksi. Hän pyysi vaihtoa, kun ottelua oli jäljellä reilu vartti. Valmentaja arvioi vamman olevan lievä ja liittyvän pelaajan väsymykseen.
Lionel Messi loukkasi reitensä MLS-ottelussa Philadelphia Unionia vastaan. Hän jätti pelin kesken noin vartti ennen loppua ja poistui suoraan pukukoppiin. Valmentaja arvioi vamman olevan lievä ja liittyvän pelaajan…
Englannin miesten jalkapallomaajoukkueen päävalmentaja Thomas Tuchel on julkaissut 26 pelaajan joukkueensa kesän MM-kisoihin. Mukaan valittiin yllättäviä pelaajia, kun taas tunnettuja nimiä, kuten…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMkisat
Tottenham varmisti paikkansa Englannin Valioliigassa voittamalla Evertonin 1–0 päätöskierroksella. West Ham, joka voitti Leedsin 3–0, putoaa sarjasta jääden kahden pisteen päähän säilymisestä.…
Jalkapallo
FC Barcelona voitti naisten Mestarien liigan finaalissa Lyonin maalein 4–0. Tämä voitto on Barcelonalle seurahistorian neljäs mestaruus, ja se palasi voittojen tielle…
Jalkapallo
Jyväskylän Pallokerho kärsi tappion Pallokerho Keski-Uusimaalle jalkapallon Ykkösessä. Ottelu päättyi 3–2, ja JyPK ei pystynyt hyödyntämään luomiaan maalipaikkoja. Valmentaja Robert Mitchell oli…
Jalkapallo
Bruno Fernandes on valittu Englannin Valioliigan vuoden pelaajaksi. Hän on pelannut huippukauden, tehden kahdeksan maalia ja syöttäen 20 maalia, mikä sivuaa Valioliigan…
Jalkapallo
Ilves saavutti kauden kolmannen voittonsa naisten jalkapalloliigassa, kun se voitti HPS:n 1–0. Anna Olmala oli jälleen tehokas ja on ollut alkukauden aikana…
Jalkapallo
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.