Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Trump syyttää Kiinaa vaalivaikuttamisesta, kun taas vakava onnettomuus sulki tien Virroilla. Poliisi tutkii myös työpaikkakiusaamisväitteitä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Vantaan Korsossa joulukuussa 2025 tapahtuneesta tuhopoltosta annetaan tänään tuomio. Kahdelle 15-vuotiaalle pojalle vaaditaan ehdottomia rangaistuksia murhan yrityksestä. Syyttäjät väittävät, että pojat yrittivät surmata ihmisen sytyttämällä tulipalon kerrostalossa koston vuoksi.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Vantaan Korsossa joulukuussa 2025 tapahtuneesta tuhopoltosta annetaan tänään tuomio. Kahdelle 15-vuotiaalle pojalle vaaditaan ehdottomia rangaistuksia murhan yrityksestä. Syyttäjät väittävät, että pojat yrittivät surmata ihmisen sytyttämällä tulipalon kerrostalossa koston vuoksi.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 25.5.2026 klo 05:49, pääluokka Rikos.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti MTV Uutiset.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Teinipojille vaaditaan tuomiota tuhopoltosta.
Teinipojille vaaditaan tuomiota
Vantaan Korsossa tapahtui joulukuussa 2025 tuhopoltto. Kaksi 15-vuotiasta poikaa sytytti tulipalon kerrostalossa. Heitä syytetään murhan yrityksestä. Toinen pojista myöntää tuhotyön, mutta kiistää murhan yrityksen.
Vantaan Korsossa joulukuussa 2025 tapahtuneesta tuhopoltosta annetaan tänään tuomio. Kahdelle 15-vuotiaalle pojalle vaaditaan ehdottomia rangaistuksia murhan yrityksestä. Syyttäjät väittävät, että pojat yrittivät surmata ihmisen sytyttämällä tulipalon kerrostalossa koston…
Helsingin käräjäoikeus antaa tänään tuomion Vantaan Korson tuhopoltosta, jossa kahdelle teinille vaaditaan rangaistuksia murhan yrityksestä. Syyttäjien mukaan pojat, jotka olivat tekoaikaan 15-vuotiaita,…
Rikos • jaetut avainsanat: #Vantaa, #Korso
Pohjanmaan poliisi tutkii väkivallantekoa vaasalaisessa palvelukodissa, jossa asiakas joutui hyökkäyksen kohteeksi. Rikoksesta epäilty on toinen asukas, joka on syntynyt 1930-luvulla. Tapausta tutkitaan…
Rikos
Rovaniemen hovioikeus on koventanut 51-vuotiaan Marko Juhani Backmanin tuomiota, joka tappoi 23-vuotiaan naisystävänsä. Alun perin käräjäoikeus tuomitsi hänet kuolemantuottamuksesta, mutta hovioikeus katsoi…
Rikos
Oulussa mies epäillään yrittäneen ajaa useiden ihmisten päälle autolla riidan jälkeen. Tilanteessa ei tullut vakavia vammoja, mutta mies puhalsi alkometriin törkeän rattijuopumuksen…
Rikos
Raumalla on vangittu kuusikymppinen mies epäiltynä avopuolisonsa taposta. Nainen löytyi kuolleena kerrostaloasunnosta, ja poliisi epäilee kahta miestä taposta. Toinen epäilty on vapautettu…
Rikos
Vaasassa on vangittu mies, jota epäillään yli 90 omaisuusrikoksesta. Poliisi on tutkinut miehen toimintaa, ja hänellä on ollut 43 avointa rikosasiaa kolmen…
Rikos
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 17.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa sekä Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevati vähäisestä kohtalaiseen. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa; Pohjanmaalla ja maan pohjoisosissa Etelä-Lappiin asti määrät ovat toistaiseksi jääneet vähäisiksi. Cladosporium- ja Alternaria homeitiömäärät ovat jääneet mataliksi. ENNUSTE Heinien jatkuu ja pujon kukinta voimistuu. Heinien siitepölymäärät ovat maan etelä ja keskiosissa runsaita, maan pohjoisosissa vaihtelevat kohtalaisesta vähäisiin. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä-osissa ajoittain runsaiksi, ja jäävät maan keskiosissa kohtalaisiksi. Pohjois-Pohjanmaallla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sadekuurot laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.