Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Helsingin Kalasatamassa on kadonnut noin 70-vuotias nainen. Ella Varis, joka irtisanoutui poliisista, kertoo saaneensa useita kanteluita kollegoiltaan.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Kalasataman Leonkadulla syttynyt parvekepalo aiheutti suuria vahinkoja, ja kerrostalo on nyt asuinkelvoton. Lumo Kodit oyj selvittää tilapäismajoitusta asukkaille, ja poliisi tutkii tapausta törkeänä yleisvaaran tuottamisena. Palo sai alkunsa kaasugrillistä ja levisi nopeasti kattorakenteisiin.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Kalasataman Leonkadulla syttynyt parvekepalo aiheutti suuria vahinkoja, ja kerrostalo on nyt asuinkelvoton. Lumo Kodit oyj selvittää tilapäismajoitusta asukkaille, ja poliisi tutkii tapausta törkeänä yleisvaaran tuottamisena. Palo sai alkunsa kaasugrillistä ja levisi nopeasti kattorakenteisiin.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 25.5.2026 klo 05:37, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Helsingin Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kalasataman parvekepalo tuhosi kerrostalon.
Kalasatamassa syttyi parvekepalo
Kalasataman Leonkadulla syttyi parvekepalo, joka tuhosi kerrostalon. Palo alkoi kaasugrillistä neljännessä kerroksessa. Se levisi nopeasti kattorakenteisiin. Talossa asui kaksi iäkästä ihmistä, kun palo syttyi. Lumo Kodit etsii asukkaille tilapäismajoitusta.
Kalasataman Leonkadulla syttynyt parvekepalo aiheutti suuria vahinkoja, ja kerrostalo on nyt asuinkelvoton. Lumo Kodit oyj selvittää tilapäismajoitusta asukkaille, ja poliisi tutkii tapausta törkeänä yleisvaaran tuottamisena. Palo sai alkunsa…
Helsingin Kalasatamassa syttynyt kerrostalopalo on aiheuttanut merkittäviä vahinkoja, ja jopa 40 Lumo-kotien asuntoa on kärsinyt tuhoista. Isännöintijohtaja Ville Kilpi kertoo, että yhtiö…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Helsinki, #Kalasatama
Helsingin Kalasatamassa tapahtui lauantai-iltana tulipalo, joka aiheutti suuria vahinkoja kerrostalolle. Iltalehden kuvaaja vieraili paikalla ja kuvasi rappukäytävän tuhoja. Savun haju oli voimakas…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Kalasatama, #Helsinki
Helsingin Kalasatamassa syttyi tulipalo kerrostalossa, joka levisi parvekkeelta kattorakenteisiin. Pelastuslaitos on paikalla sammutustöissä, eikä loukkaantumisia ole tapahtunut. Savua leviää alueelle, mutta se…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Kalasatama, #Helsinki
Helsingin Kalasatamassa syttyi lauantai-iltana voimakas kerrostalopalo, joka vaurioitti koko rakennuksen käyttökelvottomaksi. Poliisin alustavan arvion mukaan palo sai alkunsa neljännen kerroksen parvekkeella olleesta…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Kalasatama, #Helsinki
Helsingin Kalasatamassa syttyi kerrostalopalo, joka on levinnyt talon katolle. Pelastuslaitos sai ilmoituksen palosta ennen yhdeksää lauantai-iltana. Palo alkoi parvekkeelta ja näkyi silminnäkijöiden…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Helsinki, #Kalasatama
Helsingin Kalasatamassa syttynyt tulipalo levisi nopeasti asunnon parvekkeelta. Pelastuslaitos saapui nopeasti paikalle ja sai palon sammutettua. Palo kuitenkin levisi katolle, mikä herätti…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Kalasatama, #Helsinki
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 17.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa sekä Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevati vähäisestä kohtalaiseen. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa; Pohjanmaalla ja maan pohjoisosissa Etelä-Lappiin asti määrät ovat toistaiseksi jääneet vähäisiksi. Cladosporium- ja Alternaria homeitiömäärät ovat jääneet mataliksi. ENNUSTE Heinien jatkuu ja pujon kukinta voimistuu. Heinien siitepölymäärät ovat maan etelä ja keskiosissa runsaita, maan pohjoisosissa vaihtelevat kohtalaisesta vähäisiin. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä-osissa ajoittain runsaiksi, ja jäävät maan keskiosissa kohtalaisiksi. Pohjois-Pohjanmaallla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sadekuurot laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.