Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Helsingin Kalasatamassa syttynyt kerrostalopalo on aiheuttanut merkittäviä vahinkoja, ja jopa 40 Lumo-kotien asuntoa on kärsinyt tuhoista. Vihreät tukevat…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Dallas Wings saavutti voiton New York Libertystä koripallon WNBA:ssa. Ottelu päättyi 91–76, ja Awak Kuier teki kymmenen pistettä. Wingsin Azzi Fudd ja Paige Bueckers olivat ottelun parhaat pelaajat, kummatkin tehtailivat 24 pistettä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Dallas Wings saavutti voiton New York Libertystä koripallon WNBA:ssa. Ottelu päättyi 91–76, ja Awak Kuier teki kymmenen pistettä. Wingsin Azzi Fudd ja Paige Bueckers olivat ottelun parhaat pelaajat, kummatkin tehtailivat 24 pistettä.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 25.5.2026 klo 02:25, pääluokka Koripallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Dallas Wings voitti New York Libertyn • Dallas Wings voitti New York Libertyn • Dallas Wings voitti New York Libertyn.
Dallas Wings voitti New Yorkin
Dallas Wings voitti New York Libertyn koripallon WNBA:ssa. Ottelu päättyi 91–76. Awak Kuier teki kymmenen pistettä ja kuusi levypalloa. Azzi Fudd ja Paige Bueckers olivat joukkueen parhaat pelaajat, kummatkin tekivät 24 pistettä. Dallas on voittanut neljä ottelua ja hävinnyt kolme tällä kaudella.
Dallas Wings saavutti voiton New York Libertystä koripallon WNBA:ssa. Ottelu päättyi 91–76, ja Awak Kuier teki kymmenen pistettä. Wingsin Azzi Fudd ja Paige Bueckers olivat ottelun parhaat pelaajat,…
Dallas Wings saavutti voiton New York Libertystä WNBA:ssa sunnuntaina. Awak Kuier pelasi yli 24 minuuttia ja teki kymmenen pistettä. Wings on voittanut neljä ottelua ja hävinnyt kolme tällä…
Dallas Wings sai voiton New York Libertystä koripallon WNBA:ssa. Awak Kuier pelasi yli 24 minuuttia ja teki kymmenen pistettä, sekä keräsi kuusi levypalloa. Dallas on voittanut neljä ja…
Awak Kuier sai merkittävän roolin Dallas Wingsin voitossa Washington Mysticsista WNBA:ssa. Kuier pelasi yli 20 minuuttia ja teki yhdeksän pistettä, kolme levypalloa…
Koripallo • jaetut avainsanat: #AwakKuier, #DallasWings
Suomalaiskoripalloilija Awak Kuier pelasi vain viisi minuuttia Dallas Wingsin voitto-ottelussa Chicago Skystä. Kuier ei pelannut ensimmäisen neljänneksen jälkeen, vaikka joukkue voitti 99–89.…
Koripallo • jaetut avainsanat: #AwakKuier, #DallasWings
Awak Kuier, ensimmäinen suomalaispelaaja WNBA:ssa, kokee kehittyneensä pelaajana merkittävästi. Dallas Wings on muuttunut paljon viime vuosina, ja Kuier uskoo sopeutuvansa joukkueen uuteen…
Koripallo • jaetut avainsanat: #AwakKuier, #DallasWings
Awak Kuier saavutti henkilökohtaisen piste-ennätyksensä WNBA:ssa, kun hän teki 16 pistettä Dallas Wingsin pelissä Atlanta Dreamia vastaan. Kuier oli joukkueensa paras pistemies,…
Koripallo • jaetut avainsanat: #AwakKuier, #WNBA
Awak Kuierin paluu WNBA:han alkoi Dallas Wingsin voitolla Indiana Feveristä. Kuier pelasi ottelussa vain 2,11 minuuttia, mutta sai tilastoihinsa yhden puolustuslevypallon, yhden…
Koripallo • jaetut avainsanat: #AwakKuier, #WNBA
Dallas Wings aloitti WNBA-kauden voitolla Indiana Feveristä lukemin 107–104. Arike Ogunbowale oli Dallasin tehokkain pelaaja 22 pisteellä. Awak Kuier pelasi ottelussa yli…
Koripallo • jaetut avainsanat: #DallasWings, #WNBA
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 22.05.2026 TILANNE Koivun kukintahuippu on nyt Etelä-Lapissa ja on alkanut Keski-Lapissa. Kukinta jatkuu etelämpänä maan pohjoisosissa ja heikkona maan keskiosissa. Maan eteläosissa koivun kukinta on päättynyt. Heinien kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa. Koivun siitepölymäärät ovat maan eteläosissa vähäisiä, maan keskiosissa kohtalaisia ja maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti runsaita. Myös Pohjois-Lappiin kulkeutuu kohtalaisia määriä siitepölyä. Heinien siitepölyä on ilmassa maan eteläosissa erittäin vähän, mutta määrät voivat olla korkeampia kukkivien kasvustojen läheisyydessä. ENNUSTE Koivun kukinta päättyy maan keskiosissa. Kukinta jatkuu maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti, mistä siitepölyä kulkeutuu etenkin lauantaina Pohjois-Lappiin ja myöhemmin maan eteläosiin asti. Heinien kukinta voimistuu maan etelä- ja keskiosissa. Runsaasti siitepölyä tuottavan männyn kukinta alkaa maan eteläosissa. Koivun siitepölyä on maan eteläosissa vähän. Määrät vaihtelevat maan keskiosista Keski-Lappiin ulottuvalla alueella kohtalaisista runsaisiin. Pohjois-Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähän maan etelä- ja keskiosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.