Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Trump syyttää Kiinaa vaalivaikuttamisesta, kun taas vakava onnettomuus sulki tien Virroilla. Poliisi tutkii myös työpaikkakiusaamisväitteitä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Ruotsissa kaksivuotias poika on ollut kateissa yli kymmenen tuntia. Etsinnöissä on mukana satoja vapaaehtoisia sekä puolustusvoimien ja poliisin joukkoja. Lapsi nähtiin viimeksi maatilalla Nyåkerin kylässä, ja etsintöjä on laajennettu laajalle alueelle.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Ruotsissa kaksivuotias poika on ollut kateissa yli kymmenen tuntia. Etsinnöissä on mukana satoja vapaaehtoisia sekä puolustusvoimien ja poliisin joukkoja. Lapsi nähtiin viimeksi maatilalla Nyåkerin kylässä, ja etsintöjä on laajennettu laajalle alueelle.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 25.5.2026 klo 00:13, pääluokka Ulkomaat.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat, Helsingin Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kaksivuotias poika kateissa Ruotsissa • Kaksivuotias poika kateissa Ruotsissa.
Kaksivuotias poika kateissa Ruotsissa
Ruotsissa on kadonnut kaksivuotias poika. Hän on ollut kateissa yli kymmenen tuntia. Etsinnöissä on mukana satoja ihmisiä, puolustusvoimia ja poliiseja. Poika nähtiin viimeksi maatilalla Nyåkerissä.
Ruotsissa kaksivuotias poika on ollut kateissa yli kymmenen tuntia. Etsinnöissä on mukana satoja vapaaehtoisia sekä puolustusvoimien ja poliisin joukkoja. Lapsi nähtiin viimeksi maatilalla Nyåkerin kylässä, ja etsintöjä on…
Ruotsissa on käynnissä laajat etsinnät kaksivuotiaasta pojasta, joka on ollut kateissa yli kymmenen tuntia. Lapsi nähtiin viimeksi maatilalla Nyåkerin kylässä, ja etsinnöissä on mukana poliisi, puolustusvoimat sekä satoja…
Pakistanin Balochistanissa tapahtui pommi-isku, jossa kuoli ainakin 24 ihmistä ja 70 loukkaantui. Isku kohdistui turvallisuushenkilöstöä ja heidän perheitään kuljettaneeseen junaan. Balochistanin vapautusarmeija…
Ulkomaat
Aseistautunut mies avasi tulen Valkoisen talon läheisyydessä, ja salaisen palvelun agentit vastasivat laukauksiin. Ampuja haavoittui ja kuoli myöhemmin sairaalassa. Myös sivullinen sai…
Ulkomaat
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump oli Valkoisessa talossa, kun sen lähellä ammuttiin lauantai-iltana. Trumpin mukaan epäillyllä ampujalla oli väkivaltainen historia ja hän kuoli…
Ulkomaat
Israelin pidättämät suomalaiset Palestiina-aktivistit saapuivat Suomeen lauantaina. He olivat mukana Global Sumud Flotilla -laivueessa, joka yritti toimittaa avustustarvikkeita Gazaan. Aktivistit kertoivat lehdistötilaisuudessa…
Ulkomaat
Ranska on päättänyt kieltää Israelin kansallisen turvallisuuden ministerin Itamar Ben-Gvirin maahantulon. Kielto liittyy videoon, jossa Ben-Gvir nöyryytti Gaza-aktivisteja. Ranska aikoo myös vaatia…
Ulkomaat
Latviassa drooni on pudonnut Dridzisjärveen ja räjähtänyt. Viranomaiset löysivät alueelta romua, joka uskotaan olevan droonin jäänteitä. Onneksi kukaan ei loukkaantunut onnettomuudessa.
Ulkomaat
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 17.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa sekä Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevati vähäisestä kohtalaiseen. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa; Pohjanmaalla ja maan pohjoisosissa Etelä-Lappiin asti määrät ovat toistaiseksi jääneet vähäisiksi. Cladosporium- ja Alternaria homeitiömäärät ovat jääneet mataliksi. ENNUSTE Heinien jatkuu ja pujon kukinta voimistuu. Heinien siitepölymäärät ovat maan etelä ja keskiosissa runsaita, maan pohjoisosissa vaihtelevat kohtalaisesta vähäisiin. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä-osissa ajoittain runsaiksi, ja jäävät maan keskiosissa kohtalaisiksi. Pohjois-Pohjanmaallla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sadekuurot laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.