Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Trump syyttää Kiinaa vaalivaikuttamisesta, kun taas vakava onnettomuus sulki tien Virroilla. Poliisi tutkii myös työpaikkakiusaamisväitteitä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Paltamossa liikenne Viitostiellä on jälleen normaalia, kertoo Fintraffic. Aamulla tapahtui onnettomuus, jossa henkilöauto ja rekka olivat osallisina. Onnettomuuden vuoksi tie oli aluksi kokonaan suljettuna ja myöhemmin vain osittain. Poliisi tutkii onnettomuuden syitä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Paltamossa liikenne Viitostiellä on jälleen normaalia, kertoo Fintraffic. Aamulla tapahtui onnettomuus, jossa henkilöauto ja rekka olivat osallisina. Onnettomuuden vuoksi tie oli aluksi kokonaan suljettuna ja myöhemmin vain osittain. Poliisi tutkii onnettomuuden syitä.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 24.5.2026 klo 21:37, pääluokka Liikenne.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Viitostien liikenne normalisoituu Paltamossa • Viitostien liikenne palautui normaaliksi Paltamossa.
Viitostien liikenne sujuu taas
Paltamossa Viitostiellä liikenne on nyt normaalia. Aamulla tapahtui onnettomuus, jossa oli mukana henkilöauto ja rekka. Onnettomuuden vuoksi tie oli ensin kokonaan kiinni. Toinen onnettomuudessa ollut henkilö vietiin hoitoon. Poliisi selvittää, mitä tapahtui.
Paltamossa liikenne Viitostiellä on jälleen normaalia, kertoo Fintraffic. Aamulla tapahtui onnettomuus, jossa henkilöauto ja rekka olivat osallisina. Onnettomuuden vuoksi tie oli aluksi kokonaan suljettuna ja myöhemmin vain osittain.…
Paltamossa Viitostiellä liikenne on jälleen sujuvaa liikenneonnettomuuden jälkeen. Aamulla tapahtuneessa onnettomuudessa osallistuivat henkilöauto ja rekka, mikä johti tien sulkemiseen. Pelastuslaitos sai hälytyksen onnettomuudesta kello yhdeksän jälkeen.
Valtatie 5 on suljettu Paltamossa rekan ja henkilöauton törmäyksen vuoksi. Onnettomuudessa oli osallisena kaksi henkilöä, joista toinen vietiin jatkohoitoon. Poliisi tutkii onnettomuuden…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Paltamo, #Onnettomuus
Pihtiputaalla tapahtui onnettomuus, jossa rekka törmäsi huoltoaseman seinään. Onnettomuus sattui torstain vastaisena yönä, ja huoltoasema pysyy auki vahingosta huolimatta. Rekan siirtäminen vaatii…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus
Nousiaisissa sattui vakava onnettomuus moottoritiellä, jossa Porsche törmäsi toiseen autoon. Törmäyksen seurauksena toisen auton taka-akseli katkesi, ja sen takarengas oli irti. Onnettomuus…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus, #Liikenne
Fintrafficin mukaan maantietunneleissa havaittiin viime vuonna noin 50 luvatonta kulkijaa. Etenkin kesäkaudella tunneleissa liikkuu jalankulkijoita, pyöräilijöitä ja mopoilijoita, vaikka ne ovat vain…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Fintraffic, #Liikenne
Pirkkalan Prisman parkkipaikalla tapahtui keskiviikkona neljän auton kolarointi, johon tarvittiin pelastuslaitosta ja ensihoitoa. Onnettomuus johtui henkilöauton kuljettajan ajovirheestä, kun hän peruutti ja…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus, #Liikenne
Jyväskylässä tapahtui keskiviikkona iltapäivällä onnettomuus, jossa kaksi henkilöautoa törmäsi toisiinsa. Onnettomuus tapahtui Vespuolentien ja Töppöspohjantien risteyksessä. Tapahtumasta ei raportoitu vakavia vammoja.
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus, #Liikenne
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 17.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa sekä Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevati vähäisestä kohtalaiseen. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa; Pohjanmaalla ja maan pohjoisosissa Etelä-Lappiin asti määrät ovat toistaiseksi jääneet vähäisiksi. Cladosporium- ja Alternaria homeitiömäärät ovat jääneet mataliksi. ENNUSTE Heinien jatkuu ja pujon kukinta voimistuu. Heinien siitepölymäärät ovat maan etelä ja keskiosissa runsaita, maan pohjoisosissa vaihtelevat kohtalaisesta vähäisiin. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä-osissa ajoittain runsaiksi, ja jäävät maan keskiosissa kohtalaisiksi. Pohjois-Pohjanmaallla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sadekuurot laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.