Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Berliinissä on tapahtunut onnettomuus, jossa auto ajautui ihmisjoukkoon Pride-tapahtuman lähellä. Qstock-festivaali aiheutti poliisille noin 130 tehtävää viikonlopun aikana.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Englannin Valioliigan kauden päätöskierroksella nähtiin useita mielenkiintoisia otteluita. Arsenal voitti kauden lopussa mestaruuden, kun taas Wolverhampton putosi sarjasta. Loppujärjestys määrittää myös Mestarien liigan osallistujat ja putoajat.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Englannin Valioliigan kauden päätöskierroksella nähtiin useita mielenkiintoisia otteluita. Arsenal voitti kauden lopussa mestaruuden, kun taas Wolverhampton putosi sarjasta. Loppujärjestys määrittää myös Mestarien liigan osallistujat ja putoajat.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 24.5.2026 klo 21:31, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Valioliigan kausi päättyi jännittäviin tuloksiin.
Valioliiga päättyi jännittävästi
Englannin Valioliiga päättyi kauden päätöskierrokselle. Arsenal voitti mestaruuden. Wolverhampton putosi sarjasta. Viisi parasta joukkuetta pääsee Mestarien liigan karsintoihin.
Englannin Valioliigan kauden päätöskierroksella nähtiin useita mielenkiintoisia otteluita. Arsenal voitti kauden lopussa mestaruuden, kun taas Wolverhampton putosi sarjasta. Loppujärjestys määrittää myös Mestarien liigan osallistujat ja putoajat.
Tottenham varmisti paikkansa Englannin Valioliigassa voittamalla Evertonin 1–0 päätöskierroksella. West Ham, joka voitti Leedsin 3–0, putoaa sarjasta jääden kahden pisteen päähän säilymisestä.…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Valioliiga
FC Barcelona voitti naisten Mestarien liigan finaalissa Lyonin maalein 4–0. Tämä voitto on Barcelonalle seurahistorian neljäs mestaruus, ja se palasi voittojen tielle…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MestarienLiiga
Bruno Fernandes on valittu Englannin Valioliigan vuoden pelaajaksi. Hän on pelannut huippukauden, tehden kahdeksan maalia ja syöttäen 20 maalia, mikä sivuaa Valioliigan…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Valioliiga
Michael Carrick on saanut jatkosopimuksen Manchester Unitedin päävalmentajana. Hän aloitti tehtävässään tammikuussa ja on johtanut joukkuetta kolmannelle sijalle Valioliigassa. Seuran johto on…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Valioliiga
Hull City varmisti nousunsa Englannin Valioliigaan voitettuaan Middlesbroughin 1–0 Wembleyllä. Ottelun ratkaisi Oli McBurnien maali ottelun loppuhetkillä. Nousu tuo seuralle merkittäviä taloudellisia…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Valioliiga
Pep Guardiola ilmoitti jättävänsä Manchester Cityn päävalmentajan tehtävän kauden päätyttyä. Hän on valmentanut joukkuetta kymmenen vuoden ajan ja voittanut useita mestaruuksia, mukaan…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Valioliiga
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 24.07.2026 TILANNE Heinien ja pujon kukinta jatkuu, mutta viileä ja sateinen sää laskee ilman siitepölymääriä. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa vähäisistä kohtalaisiin ja jäävät maan pohjoisosissa vähäisksi, Pohjois-Lapissa käytännössä nollatasolle. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, sateisimmilla alueilla Länsi-Suomessa sekä maan pohjoisosissa määrät jäävät vähäiksi. Etelä-Lapissa viileä sää pitää pujon siitepölymäärät lähellä nollaa. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät jäävät maan etelä ja keskiosissa kohtalaisksi, maan pohjoisosissa vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa, maan kaakkoisosissa määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.