Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Trump syyttää Kiinaa vaalivaikuttamisesta, kun taas vakava onnettomuus sulki tien Virroilla. Poliisi tutkii myös työpaikkakiusaamisväitteitä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Enonkoskella tutkitaan tapon yritystä, joka tuli poliisin tietoon sunnuntaina iltapäivällä. Paikalla oli useita poliisiautoja ja kuultiin laukauksia. Rikosnimike voi muuttua tutkinnan edetessä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Enonkoskella tutkitaan tapon yritystä, joka tuli poliisin tietoon sunnuntaina iltapäivällä. Paikalla oli useita poliisiautoja ja kuultiin laukauksia. Rikosnimike voi muuttua tutkinnan edetessä.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 24.5.2026 klo 21:31, pääluokka Rikos.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Poliisi tutkii Enonkoskella tapahtunutta tapon yritystä.
Poliisi tutkii tapon yritystä
Enonkoskella on tapahtunut tapon yritys. Poliisi sai tiedon asiasta sunnuntaina iltapäivällä. Paikalla kuultiin laukauksia ja poliisi oli nopeasti paikalla. Tutkinta on käynnissä ja rikosnimike voi muuttua.
Enonkoskella tutkitaan tapon yritystä, joka tuli poliisin tietoon sunnuntaina iltapäivällä. Paikalla oli useita poliisiautoja ja kuultiin laukauksia. Rikosnimike voi muuttua tutkinnan edetessä.
Raumalla on vangittu kuusikymppinen mies epäiltynä avopuolisonsa taposta. Nainen löytyi kuolleena kerrostaloasunnosta, ja poliisi epäilee kahta miestä taposta. Toinen epäilty on vapautettu…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Poliisi on tunnistanut kaksi miestä, joita epäillään vastamielenosoittajan pahoinpitelystä vappuna Tampereella. Yksi epäilty on edelleen tunnistamatta, ja rikosylikomisario Pasi Nieminen vahvistaa, että…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Kokkolassa yritettiin murtautua Prismaan katolta. Varkaat pakenivat paikalta kiireessä, jättäen varastamansa tavarat katolle. Poliisi etsii tietoja varkaista ja alueella liikkuneista.
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Pohjanmaan poliisi tutkii väkivallantekoa vaasalaisessa palvelukodissa, jossa asiakas joutui hyökkäyksen kohteeksi. Rikoksesta epäilty on toinen asukas, joka on syntynyt 1930-luvulla. Tapausta tutkitaan…
Rikos
Rovaniemen hovioikeus on koventanut 51-vuotiaan Marko Juhani Backmanin tuomiota, joka tappoi 23-vuotiaan naisystävänsä. Alun perin käräjäoikeus tuomitsi hänet kuolemantuottamuksesta, mutta hovioikeus katsoi…
Rikos
Oulussa mies epäillään yrittäneen ajaa useiden ihmisten päälle autolla riidan jälkeen. Tilanteessa ei tullut vakavia vammoja, mutta mies puhalsi alkometriin törkeän rattijuopumuksen…
Rikos
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 17.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa sekä Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevati vähäisestä kohtalaiseen. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa; Pohjanmaalla ja maan pohjoisosissa Etelä-Lappiin asti määrät ovat toistaiseksi jääneet vähäisiksi. Cladosporium- ja Alternaria homeitiömäärät ovat jääneet mataliksi. ENNUSTE Heinien jatkuu ja pujon kukinta voimistuu. Heinien siitepölymäärät ovat maan etelä ja keskiosissa runsaita, maan pohjoisosissa vaihtelevat kohtalaisesta vähäisiin. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä-osissa ajoittain runsaiksi, ja jäävät maan keskiosissa kohtalaisiksi. Pohjois-Pohjanmaallla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sadekuurot laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.