Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Trump syyttää Kiinaa vaalivaikuttamisesta, kun taas vakava onnettomuus sulki tien Virroilla. Poliisi tutkii myös työpaikkakiusaamisväitteitä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Helsinki-Vantaalle saapuneella lennolla kuoli yksi ihminen. Poliisi tutkii tapausta kuolemansyyntutkintana, mutta ei paljasta tarkkoja tietoja. Finnair vahvisti, että lento Bangkokista Helsinkiin oli mukana vakavassa sairauskohtauksessa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Helsinki-Vantaalle saapuneella lennolla kuoli yksi ihminen. Poliisi tutkii tapausta kuolemansyyntutkintana, mutta ei paljasta tarkkoja tietoja. Finnair vahvisti, että lento Bangkokista Helsinkiin oli mukana vakavassa sairauskohtauksessa.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 24.5.2026 klo 21:22, pääluokka Liikenne.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Lento Bangkokista päättyi tragediaan Helsinki-Vantaalla.
Lento Bangkokista päättyi tragediaan Helsinki-Vantaalla
Helsinki-Vantaalle saapui lento, jolla kuoli yksi ihminen. Poliisi tutkii asiaa kuolemansyyntutkintana. Finnair kertoi, että lennolla tapahtui vakava sairauskohtaus. Yhtiö ei kuitenkaan kertonut tarkkoja tietoja tapauksesta.
Helsinki-Vantaalle saapuneella lennolla kuoli yksi ihminen. Poliisi tutkii tapausta kuolemansyyntutkintana, mutta ei paljasta tarkkoja tietoja. Finnair vahvisti, että lento Bangkokista Helsinkiin oli mukana vakavassa sairauskohtauksessa.
Helsinki-Vantaan lentokentälle laskeutuneella lennolla on kuollut matkustaja. Poliisi vahvisti, että henkilö sai vakavan sairauskohtauksen lennon aikana. Finnairin edustaja kertoi asiasta, mutta ei…
Liikenne • jaetut avainsanat: #HelsinkiVantaa, #Finnair
Finnairin lennolla Bangkokista Helsinkiin tapahtui vakava sairauskohtaus sunnuntaina. Finnairin viestintäjohtaja vahvisti tapauksen, mutta ei kommentoinut yksityiskohtia. Lento laskeutui Helsinki-Vantaan lentoasemalle iltapäivällä.
Liikenne • jaetut avainsanat: #Finnair, #Bangkok
Finnairin lennolla Bangkokista Helsinkiin tapahtui tänään sairauskohtaus, jonka seurauksena yksi henkilö menehtyi. Helsingin poliisi vahvisti tapauksen, mutta ei paljastanut tarkempia tietoja lennosta…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Finnair, #Bangkok
Keuruulla tapahtui moottoripyörän ulosajo, jossa menehtyi yksi henkilö ja toinen loukkaantui. Onnettomuus tapahtui Mäntäntiellä Pirttilahdentien risteyksen lähellä. Poliisi tutkii onnettomuuden syitä ja…
Liikenne
Pihtiputaalla tapahtui onnettomuus, jossa rekka törmäsi huoltoaseman seinään. Onnettomuus sattui torstain vastaisena yönä, ja huoltoasema pysyy auki vahingosta huolimatta. Rekan siirtäminen vaatii…
Liikenne
Valtatie 5 on suljettu Paltamossa rekan ja henkilöauton törmäyksen vuoksi. Onnettomuudessa oli osallisena kaksi henkilöä, joista toinen vietiin jatkohoitoon. Poliisi tutkii onnettomuuden…
Liikenne
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 17.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa sekä Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevati vähäisestä kohtalaiseen. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa; Pohjanmaalla ja maan pohjoisosissa Etelä-Lappiin asti määrät ovat toistaiseksi jääneet vähäisiksi. Cladosporium- ja Alternaria homeitiömäärät ovat jääneet mataliksi. ENNUSTE Heinien jatkuu ja pujon kukinta voimistuu. Heinien siitepölymäärät ovat maan etelä ja keskiosissa runsaita, maan pohjoisosissa vaihtelevat kohtalaisesta vähäisiin. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä-osissa ajoittain runsaiksi, ja jäävät maan keskiosissa kohtalaisiksi. Pohjois-Pohjanmaallla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sadekuurot laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.