Nimipäivä:
Leena, Leeni, Lenita, Matleena
...

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän uutiset
Päivitetty 20:02

Teemu Keskisarja kritisoi eduskunnan kesäkokousta, kun taas Arvi Savolaista syytetään pahoinpitelyistä. Ratinan puukottaja sai tuomion vankeuteen.


Savolainen hevonen mukana Elitloppetissa

Aihesivu: Savolainen hevonen mukana Elitloppetissa

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Fine Manners -hevonen on saanut kutsun Solvallan Elitloppet -kilpailuun. Tämä tuo iloa savolaisille raviharrastajille, jotka odottavat tapahtumaa ensi sunnuntaina. Hevosen osallistuminen lisää kilpailun mielenkiintoa.

  • 2 juttua
  • 2 lähdettä
  • Ravit
  • Päivitetty 24.5.2026 klo 20:57
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Aamun uutiset Päivän tilanne Päivän uutiset Arkisto
Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän uutiset.

Mistä aiheessa on kyse?

Fine Manners -hevonen on saanut kutsun Solvallan Elitloppet -kilpailuun. Tämä tuo iloa savolaisille raviharrastajille, jotka odottavat tapahtumaa ensi sunnuntaina. Hevosen osallistuminen lisää kilpailun mielenkiintoa.

Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 24.5.2026 klo 20:57, pääluokka Ravit.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat, Maaseudun Tulevaisuus.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Savolainen hevonen mukana Elitloppetissa • Fine Manners edustaa Suomea Elitloppetissa.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 24.5.2026 klo 20:57.
  • Koosteessa on nyt 2 juttua 2 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Ravit.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #Elitloppet, #FineManners, #Ravit.

Selkokielinen yhteenveto

Savolainen hevonen osallistuu kilpailuun

Fine Manners -hevonen on saanut kutsun tärkeään ravikilpailuun. Kilpailu on nimeltään Elitloppet ja se järjestetään Solvallassa. Tämä on hyvä uutinen savolaisille, jotka seuraavat raviurheilua. He voivat nyt jännittää oman hevosen puolesta.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet

Luetuimmat juuri nyt


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 20.07.2026

TILANNE

Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin.
Pujon siitepölymäärät ovat kohtalaisia maan eteläosissa. Siitepölyä on enimmäkseen pieniä määriä maan keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa, mutta määrät voivat nousta paikoin kohtalaisiksi kukkivien kasvustojen läheisyydessä. Etelä-Lapissa siitepölyä on ilmassa vähän tai hyvin vähän.
Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.


ENNUSTE

Heinien jatkuu ja pujon kukinta jatkuu.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, maan pohjoisosissa vähäisistä kohtalaisiin.
Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisia määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia.
Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.