Nimipäivä:
Jaakko, Jimi, Jaakob, Jaakoppi
17°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän tilanne
Päivitetty 14:15

Rajavartiolaitos tutkii salakuljetusta Valko-Venäjältä Suomeen. Helsingissä etsitään kadonnutta miestä, ja Trump vitsaili toimittajaillallisella.


Sijoittaminen kannattaa aloittaa nuorena

Aihesivu: Sijoittaminen kannattaa aloittaa nuorena

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Pörssisäätiön Sari Lounasmeren mukaan nuoret voivat hyötyä sijoittamisesta. Alkuun pääseminen motivoi ja herättää kiinnostusta talouden hallintaan. Moni aikuisena sijoittamaan ryhtynyt katuu, ettei aloittanut aikaisemmin.

  • 1 juttua
  • 1 lähdettä
  • Talous
  • Päivitetty 24.5.2026 klo 18:00
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän tilanne.

Mistä aiheessa on kyse?

Pörssisäätiön Sari Lounasmeren mukaan nuoret voivat hyötyä sijoittamisesta. Alkuun pääseminen motivoi ja herättää kiinnostusta talouden hallintaan. Moni aikuisena sijoittamaan ryhtynyt katuu, ettei aloittanut aikaisemmin.

Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 24.5.2026 klo 18:00, pääluokka Talous.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Turun Sanomat.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Sijoittaminen kannattaa aloittaa nuorena.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 24.5.2026 klo 18:00.
  • Koosteessa on nyt 1 juttua 1 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Talous.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #Sijoittaminen, #Pörssisäätiö, #SariLounasmeri.

Selkokielinen yhteenveto

Aloita sijoittaminen nuorena

Sijoittaminen on hyvä idea nuorena. Sari Lounasmeri Pörssisäätiöstä sanoo, että se auttaa ymmärtämään rahaa. Alkuun pääseminen on tärkeää, koska se motivoi. Monet aikuiset katuvat, etteivät aloittaneet aikaisemmin.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet

Luetuimmat juuri nyt


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 24.07.2026

TILANNE

Heinien ja pujon kukinta jatkuu, mutta viileä ja sateinen sää laskee ilman siitepölymääriä.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa vähäisistä kohtalaisiin ja jäävät maan pohjoisosissa vähäisksi, Pohjois-Lapissa käytännössä nollatasolle.
Pujon siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, sateisimmilla alueilla Länsi-Suomessa sekä maan pohjoisosissa määrät jäävät vähäiksi. Etelä-Lapissa viileä sää pitää pujon siitepölymäärät lähellä nollaa.


ENNUSTE

Heinien ja pujon kukinta jatkuu.
Heinien siitepölymäärät jäävät maan etelä ja keskiosissa kohtalaisksi, maan pohjoisosissa vähäisiksi.
Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa, maan kaakkoisosissa määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia.
Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.