Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Poliittiset valinnat superviikonloppuna. Kokoomus päättää tänään varapuheenjohtajistostaan puoluekokouksessaan Jyväskylässä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Keuruulla tapahtui moottoripyörän ulosajo, jossa menehtyi yksi henkilö ja toinen loukkaantui. Onnettomuus tapahtui Mäntäntiellä Pirttilahdentien risteyksen lähellä. Poliisi tutkii onnettomuuden syitä ja ohjaa liikennettä alueella.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Keuruulla tapahtui moottoripyörän ulosajo, jossa menehtyi yksi henkilö ja toinen loukkaantui. Onnettomuus tapahtui Mäntäntiellä Pirttilahdentien risteyksen lähellä. Poliisi tutkii onnettomuuden syitä ja ohjaa liikennettä alueella.
Aiheesta on julkaistu 8 juttua, 7 eri lähteestä, viimeisin päivitys 24.5.2026 klo 15:51, pääluokka Liikenne.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, MTV Uutiset, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Moottoripyöräonnettomuudessa yksi kuollut • Moottoripyöräonnettomuus Keuruulla vaati yhden kuoleman • Moottoripyöräonnettomuudessa yksi kuoli.
Moottoripyöräonnettomuudessa kuoli yksi
Keuruulla tapahtui moottoripyöräonnettomuus. Siinä kuoli yksi ihminen ja toinen loukkaantui. Onnettomuus tapahtui Mäntäntiellä. Poliisi tutkii, miksi onnettomuus tapahtui. Poliisi ohjaa liikennettä paikan päällä.
Keuruulla tapahtui moottoripyörän ulosajo, jossa menehtyi yksi henkilö ja toinen loukkaantui. Onnettomuus tapahtui Mäntäntiellä Pirttilahdentien risteyksen lähellä. Poliisi tutkii onnettomuuden syitä ja ohjaa liikennettä alueella.
Keuruulla tapahtui moottoripyörän ulosajo, jossa yksi henkilö kuoli ja toinen loukkaantui. Onnettomuus tapahtui iltapäivällä kantatiellä 58, ja poliisi tutkii sen syitä. Liikennettä ohjataan onnettomuuspaikalla.
Keuruulla tapahtui moottoripyörän ulosajo, jossa yksi henkilö menehtyi ja toinen loukkaantui. Onnettomuus sattui iltapäivällä kantatiellä 58, lähellä Pirttilahdentietä. Poliisi tutkii onnettomuuden syitä ja ohjaa liikennettä alueella.
Keuruulla tapahtui moottoripyörän ulosajo, jossa yksi henkilö menehtyi ja toinen loukkaantui. Onnettomuus tapahtui Mäntäntiellä Pirttilahdentien risteyksen lähellä. Poliisi ohjaa liikennettä onnettomuuspaikalla ja tiedottaa asiasta lisää myöhemmin.
Keuruulla tapahtui moottoripyöräonnettomuus, jossa yksi henkilö menehtyi ja toinen loukkaantui. Onnettomuus tapahtui Mäntäntiellä Pirttilahdentien risteyksen lähellä. Poliisi tutkii onnettomuuden syitä ja ohjaa liikennettä alueella.
Keuruulla tapahtui moottoripyöräonnettomuus, jossa yksi henkilö kuoli. Onnettomuudessa loukkaantui myös toinen henkilö. Poliisi tutkii onnettomuuden syitä ja ohjaa liikennettä alueella.
Keuruulla tapahtui sunnuntaina moottoripyöräonnettomuus, jossa yksi henkilö kuoli. Onnettomuus tapahtui Mäntäntiellä Pirttilahden tien risteyksessä, ja toinen henkilö loukkaantui. Poliisi tutkii onnettomuuden syytä ja ohjaa liikennettä alueella.
Keuruulla tapahtui vakava moottoripyöräonnettomuus, jossa yksi henkilö menetti henkensä. Onnettomuus tapahtui Mäntäntiellä Pirttilahdentien risteyksessä, ja toinen henkilö loukkaantui. Poliisi tutkii onnettomuuden syitä ja ohjaa liikennettä alueella.
Pihtiputaalla tapahtui onnettomuus, jossa rekka törmäsi huoltoaseman seinään. Onnettomuus sattui torstain vastaisena yönä, ja huoltoasema pysyy auki vahingosta huolimatta. Rekan siirtäminen vaatii…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus
Valtatie 5 on suljettu Paltamossa rekan ja henkilöauton törmäyksen vuoksi. Onnettomuudessa oli osallisena kaksi henkilöä, joista toinen vietiin jatkohoitoon. Poliisi tutkii onnettomuuden…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus
Ruotsissa autoilijat ovat yrittäneet välttyä sakolta vedoten väärin asennettuihin liikennemerkkeihin. Kuitenkin asiantuntijat korostavat, että liikennemerkki on noudatettava, vaikka asennuksessa olisi virheitä. Suomessa…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Liikenne, #Poliisi
Liedossa havaittiin poikkeuksellisen suuri ja huojuva puukuorma, joka herätti huomiota liikenteessä. Kaarinalainen Riku piti turvaväliä ajoneuvoon peläten, että kuormasta voisi pudota jotain.…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Poliisi, #Liikenne
Nousiaisissa sattui vakava onnettomuus moottoritiellä, jossa Porsche törmäsi toiseen autoon. Törmäyksen seurauksena toisen auton taka-akseli katkesi, ja sen takarengas oli irti. Onnettomuus…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus, #Liikenne
Pirkkalan Prisman parkkipaikalla tapahtui keskiviikkona neljän auton kolarointi, johon tarvittiin pelastuslaitosta ja ensihoitoa. Onnettomuus johtui henkilöauton kuljettajan ajovirheestä, kun hän peruutti ja…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus, #Liikenne
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 05.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu maan keski- ja pohjoisosissa ja lähestyy loppuaan maan eteläosissa. Heinät kukkivat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Heinän kukinta on alkamassa eteläisessä Lapissa. Koivun siitepölymäärät ovat vähäisiä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa määrät ovat enimmäkseen kohtalaisia. Lapissa määrät vaihtelevat kohtalaisista runsaaseen. Heinien siitepölymäärät ovat kohtalaisia maan lounaisosissa. Muualla maan etelä- ja keskiosissa sekä Etelä-Lapissa määrät ovat enimmäkseen vähäisiä. Kuusi ja mänty kukkivat maan etelä- ja keskiosissa, ja kukinta on alkanut myös Etelä-Lapissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu maan pohjoisosissa, heikkenee maan keskiosissa ja päättyy maan eteläosissa. Heinien kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Kukinta on alkanut myös Etelä-Lapissa. Koivun siitepölymäärät jäävät maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisiksi. Lapissa määrät ovat enimmäkseen kohtalaisia, mutta voivat nousta ajoittain runsaiksi. Heinien siitepölyä on ilmassa kohtalaisia määriä maan lounaisosissa ja Uudellamaalla. Määrät jäävät enimmäkseen vähäisiksi muualla maan etelä- ja keskiosissa sekä Etelä-Lapissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.