Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Teemu Keskisarja kritisoi eduskunnan kesäkokousta, kun taas Arvi Savolaista syytetään pahoinpitelyistä. Ratinan puukottaja sai tuomion vankeuteen.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Kokemäen ravikilpailuissa nähtiin useita jännittäviä suorituksia. Ensimmäisessä ponilähdössä voiton vei Jaden Fianna, ja toisessa ponilähdössä Romero Wee oli ykkönen. Kilpailut jatkuivat useilla muilla lähdöillä, joissa eri hevoset kilpailivat eri matkoilla.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Kokemäen ravikilpailuissa nähtiin useita jännittäviä suorituksia. Ensimmäisessä ponilähdössä voiton vei Jaden Fianna, ja toisessa ponilähdössä Romero Wee oli ykkönen. Kilpailut jatkuivat useilla muilla lähdöillä, joissa eri hevoset kilpailivat eri matkoilla.
Aiheesta on julkaistu 6 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 24.5.2026 klo 18:47, pääluokka Ravit.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Ravituloksia Kokemäeltä • Ravitulokset julkaistu Kokemäeltä • Ravitulokset julkaistu Kokemäellä.
Ravituloksia Kokemäeltä
Kokemäellä järjestettiin ravikilpailut. Ensimmäisessä ponilähdössä voitti Jaden Fianna. Toisessa ponilähdössä voiton sai Romero Wee. Kilpailuja oli useita eri matkoilla ja eri hevosilla.
Kokemäen ravikilpailuissa nähtiin useita jännittäviä suorituksia. Ensimmäisessä ponilähdössä voiton vei Jaden Fianna, ja toisessa ponilähdössä Romero Wee oli ykkönen. Kilpailut jatkuivat useilla muilla lähdöillä, joissa eri hevoset kilpailivat…
Kokemäellä järjestettiin Toto4-ravit, joissa kilpailtiin useissa lähtöissä. Voittajaksi nousi Meno-Erkki, joka saavutti ajan 1,33,9. Muut kärkisijat menivät Nevan Lupaukselle ja Pilskerille.
Kokemäellä järjestettiin ravikilpailuja, joissa nähtiin useita ponilähtöjä ja sh-lähtöjä. Voittajina palkittiin muun muassa Jaden Fianna ja Romero Wee. Kilpailuissa oli useita osallistujia, mutta myös poissaoloja.
Kausalassa järjestettiin Toto4-kilpailut, joissa 9. Lähdössä voiton vei Bailabaila, jota ohjasti Esa Holopainen. Toiseksi sijoittui Hipun Suike ja kolmanneksi Landen Kunkku. Kilpailun matka oli 2060 metriä.
Kausalassa järjestettiin ravikilpailuja, joissa nähtiin useita erinomaisia suorituksia. Ensimmäisessä ponilähdössä voitti Pirttirannan Milli, ja toisessa ponilähdössä Skogens Zelda oli ykkönen. Nuorten lähtöjen ja muiden kilpailujen tulokset osoittivat kovaa…
Kausalassa järjestettiin ravikilpailuja, joissa nähtiin useita erinomaisia suorituksia. Ensimmäisessä ponilähdössä voiton vei Pirttirannan Milli, ja toisessa ponilähdössä Skogens Zelda oli nopein. Aloittelevien nuorten lähtö oli myös jännittävä, jossa…
Suomalaisravuri Massimo Hoist on suuri kysymysmerkki tulevassa Finlandia-ajossa. Hänen osallistumisensa herättää epävarmuutta niin yleisössä kuin taustajoukoissaan. Odotukset ovat korkealla, mutta tilanne on…
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit
Kuopiossa järjestettiin ravikilpailuja, joissa nähtiin useita jännittäviä lähtöjä. Erityisesti Mini Stakes -ponilähdössä Ahtilan Thelma voitti ajalla 2,37,0. Kuopio Stakes -karsinnoissa Arctic Fiona…
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit, #Poniravit
Härmässä järjestettiin Toto4-kilpailut, joissa voittajaksi nousi Korneelius Hannu Torvisen ohjastamana. Toiseksi tuli Klusteri ja kolmanneksi Riksun Titaani. Kilpailussa oli yhteensä neljä parasta…
Ravit • jaetut avainsanat: #Toto4, #Ravit
Liisa Nummi osallistuu Kokemäen raveihin, joissa hänellä on kuusi hevosta startissa. Alkuvuonna tallista on ollut vain kaksi kilpailua, mutta nyt tilanne muuttuu.…
Ravit • jaetut avainsanat: #Kokemäki, #Ravit
Mikkelin Toto75-raveissa Estelle Travian teki vaikutuksen voittamalla karsintakilpailun. 7-vuotias tamma juoksi toista rataa pitkin ja saavutti uuden ennätyksen 1.10,6a/1609 metriä. Ohjastaja Tommi…
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit
Kari Alapekkalalla on hyvät mahdollisuudet menestyä maanantai-illan raveissa Torniossa. Valmentaja odottaa illan Toto4-kohteista erityisesti hyviä tuloksia, sillä kausi on alkanut erinomaisesti. Alapekkalalla…
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit, #Toto4
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 20.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölymäärät ovat kohtalaisia maan eteläosissa. Siitepölyä on enimmäkseen pieniä määriä maan keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa, mutta määrät voivat nousta paikoin kohtalaisiksi kukkivien kasvustojen läheisyydessä. Etelä-Lapissa siitepölyä on ilmassa vähän tai hyvin vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti. ENNUSTE Heinien jatkuu ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, maan pohjoisosissa vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisia määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.