Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Venäläinen alus loukkasi Suomen ilmatilaa, ja marja-alan kartellipaljastus tuo huolta kilpailutilanteesta. Terveystalo vähentää henkilöstöään muutosneuvottelujen jälkeen. Venäläinen alus…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Tottenham ja West Ham kohtaavat ratkaisevassa Valioliiga-ottelussa, jossa toinen joukkueista putoaa pääsarjasta. Tottenhamilla on pieni etu, sillä se johtaa West Hamia kahdella pisteellä. West Hamin on voitettava oma ottelunsa ja toivottava Tottenhamin tappiota.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Tottenham ja West Ham kohtaavat ratkaisevassa Valioliiga-ottelussa, jossa toinen joukkueista putoaa pääsarjasta. Tottenhamilla on pieni etu, sillä se johtaa West Hamia kahdella pisteellä. West Hamin on voitettava oma ottelunsa ja toivottava Tottenhamin tappiota.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 24.5.2026 klo 12:01, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Lontoon suurseurat taistelevat putoamista vastaan • Lontoon suurseurat taistelevat putoamisesta • Lontoon suurseurat taistelevat putoamisesta.
Lontoon joukkueet taistelevat putoamista
Tottenham ja West Ham pelaavat tärkeän ottelun Valioliigassa. Toinen joukkueista putoaa sarjasta. Tottenhamilla on etu, koska se on kahden pisteen päässä West Hamista. West Hamin on voitettava oma ottelunsa ja toivottava Tottenhamin häviävän. Tilanne on jännittävä ja molemmat joukkueet tarvitsevat voiton.
Tottenham ja West Ham kohtaavat ratkaisevassa Valioliiga-ottelussa, jossa toinen joukkueista putoaa pääsarjasta. Tottenhamilla on pieni etu, sillä se johtaa West Hamia kahdella pisteellä. West Hamin on voitettava oma…
Tottenham ja West Ham kohtaavat Englannin Valioliigan ratkaisevassa päätöskierroksessa, jossa toinen joukkueista putoaa pääsarjasta. Tottenhamilla on etulyöntiasema, sillä se on kaksi pistettä West Hamia edellä ja voi varmistaa…
Tottenham ja West Ham kohtaavat ratkaisevassa Valioliiga-ottelussa, jossa toinen joukkueista putoaa sarjasta. Tottenhamilla on etulyöntiasema, sillä se on kaksi pistettä West Hamia edellä. Molemmat joukkueet tarvitsevat voiton, mutta…
Bruno Fernandes on valittu Englannin Valioliigan vuoden pelaajaksi. Hän on pelannut huippukauden, tehden kahdeksan maalia ja syöttäen 20 maalia, mikä sivuaa Valioliigan…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Valioliiga
Michael Carrick on saanut jatkosopimuksen Manchester Unitedin päävalmentajana. Hän aloitti tehtävässään tammikuussa ja on johtanut joukkuetta kolmannelle sijalle Valioliigassa. Seuran johto on…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Valioliiga
Hull City varmisti nousunsa Englannin Valioliigaan voitettuaan Middlesbroughin 1–0 Wembleyllä. Ottelun ratkaisi Oli McBurnien maali ottelun loppuhetkillä. Nousu tuo seuralle merkittäviä taloudellisia…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Valioliiga
Pep Guardiola ilmoitti jättävänsä Manchester Cityn päävalmentajan tehtävän kauden päätyttyä. Hän on valmentanut joukkuetta kymmenen vuoden ajan ja voittanut useita mestaruuksia, mukaan…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Valioliiga
Valioliigassa voi syntyä erikoinen tilanne, jossa sarjasijoitus ratkaistaisiin ylimääräisessä ottelussa. Liverpool ja Bournemouth voivat päätyä identtisiin pistemääriin, mikä johtaisi playoff-otteluun. Tällöin paremmuus…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Valioliiga
FC Barcelona voitti naisten Mestarien liigan finaalissa Lyonin maalein 4–0. Tämä voitto on Barcelonalle seurahistorian neljäs mestaruus, ja se palasi voittojen tielle…
Jalkapallo
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 27.05.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu maan pohjoisosissa. Varhaisimmat koivut ovat aloittaneet kukintansa myös Pohjois-Lapissa. Koivun siitepölyä kulkeutuu ilmavirtojen mukana koko maahan. Heinät kukkivat maan etelä- ja keskiosissa. Koivun siitepölymäärät ovat pieniä maan eteläosissa ja vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan keskiosissa. Etelä- ja Keski-Lapissa koivun siitepölyä on ilmassa runsaasti ja Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa kohtalaisesti. Pohjois-Lapissa koivun siitepölymäärät ovat pieniä ja kohtalaisia. Heinien siitepölyä on ilmassa vähän maan etelä- ja keskiosissa. Kuusi ja mänty kukkivat maan eteläosissa, ja kukinta on alkanut myös maan keskiosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu maan pohjoisosissa. Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa kukinta on enää heikkoa. Koivun siitepölyä kulkeutuu koko maahan. Heinien kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa, ja kukinnan odotetaan alkavan Pohjois-Pohjanmaan eteläosissa viikon sisällä. Koivun siitepölymäärät jäävät maan eteläosissa pieniksi. Maan keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa määrät ovat pääosin kohtalaisia. Etelä- ja Keski-Lapissa koivun siitepölymäärien odotetaan pysyvän runsaina. Pohjois-Lapissa määrät vaihtelevat pienistä kohtalaisiin. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähän maan etelä- ja keskiosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.