Nimipäivä:
Tuukka, Touko
17°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Aamun uutiset
Päivitetty 09:15

Valkoisen talon lähellä tapahtui ammuskelu, ja Venäjä iski Kiovaan ohjuksilla. Pörssisähkön hinta laskee miinukselle useaksi tunniksi.


Ruotsi kärsi yllättävän tappion Norjalle

Aihesivu: Ruotsi kärsi yllättävän tappion Norjalle

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Ruotsin miesten jääkiekkomaajoukkue hävisi Norjalle 2–3 MM-kisoissa. Norjan varakapteeni Max Krogdahl syytti ruotsalaisia pelaajia huonosta käytöksestä ottelun kulisseissa. Ruotsin kapteeni Oliver Ekman-Larsson kiisti väitteet ja sanoi, että tilanne ei ollut niin kuin Krogdahl väitti.

  • 5 juttua
  • 4 lähdettä
  • Jääkiekko
  • Päivitetty 24.5.2026 klo 09:34
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Aamun uutiset Päivän tilanne Päivän uutiset Arkisto
Viimeisin päivitysvaihe tänään: Aamun uutiset.

Mistä aiheessa on kyse?

Ruotsin miesten jääkiekkomaajoukkue hävisi Norjalle 2–3 MM-kisoissa. Norjan varakapteeni Max Krogdahl syytti ruotsalaisia pelaajia huonosta käytöksestä ottelun kulisseissa. Ruotsin kapteeni Oliver Ekman-Larsson kiisti väitteet ja sanoi, että tilanne ei ollut niin kuin Krogdahl väitti.

Aiheesta on julkaistu 5 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 24.5.2026 klo 09:34, pääluokka Jääkiekko.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat, Kaleva, Savon Sanomat.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Ruotsi kärsi yllättävän tappion Norjalle • Ruotsi kärsi yllättävän tappion Norjalle • Ruotsi voi pudota MM-kisoista.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 24.5.2026 klo 09:34.
  • Koosteessa on nyt 5 juttua 4 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Jääkiekko.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #Ruotsi, #Norja, #Jääkiekko.

Selkokielinen yhteenveto

Ruotsi hävisi Norjalle jääkiekossa

Ruotsin jääkiekkomaajoukkue hävisi Norjalle 2–3 MM-kisoissa. Norjan varakapteeni sanoi, että ruotsalaiset olivat vihaisia keskenään. Ruotsin kapteeni kiisti tämän väitteen. Hän sanoi, että tilanne ei ollut niin kuin Norjan pelaaja kertoi.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 22.05.2026

TILANNE

Koivun kukintahuippu on nyt Etelä-Lapissa ja on alkanut Keski-Lapissa. Kukinta jatkuu etelämpänä maan pohjoisosissa ja heikkona maan keskiosissa. Maan eteläosissa koivun kukinta on päättynyt. Heinien kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa.
Koivun siitepölymäärät ovat maan eteläosissa vähäisiä, maan keskiosissa kohtalaisia ja maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti runsaita. Myös Pohjois-Lappiin kulkeutuu kohtalaisia määriä siitepölyä.
Heinien siitepölyä on ilmassa maan eteläosissa erittäin vähän, mutta määrät voivat olla korkeampia kukkivien kasvustojen läheisyydessä.


ENNUSTE

Koivun kukinta päättyy maan keskiosissa. Kukinta jatkuu maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti, mistä siitepölyä kulkeutuu etenkin lauantaina Pohjois-Lappiin ja myöhemmin maan  eteläosiin asti. Heinien kukinta voimistuu maan etelä- ja keskiosissa.
Runsaasti siitepölyä tuottavan männyn kukinta alkaa maan eteläosissa.
Koivun siitepölyä on maan eteläosissa vähän. Määrät vaihtelevat maan keskiosista Keski-Lappiin ulottuvalla alueella kohtalaisista runsaisiin. Pohjois-Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin.
Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähän maan etelä- ja keskiosissa.
Sade laskee ilman siitepölymääriä.