Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on ilmoittanut, että maahantuoduille lääkkeille asetetaan korkeat tuontitullit vuodesta 2028 alkaen.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Liisa Nummi osallistuu Kokemäen raveihin, joissa hänellä on kuusi hevosta startissa. Alkuvuonna tallista on ollut vain kaksi kilpailua, mutta nyt tilanne muuttuu. Nummi on innoissaan kotiradan avauksesta.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Liisa Nummi osallistuu Kokemäen raveihin, joissa hänellä on kuusi hevosta startissa. Alkuvuonna tallista on ollut vain kaksi kilpailua, mutta nyt tilanne muuttuu. Nummi on innoissaan kotiradan avauksesta.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 24.5.2026 klo 08:00, pääluokka Ravit.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Maaseudun Tulevaisuus.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Liisa Nummi kilpailee Kokemäessä.
Liisa Nummi kilpailee Kokemäessä
Liisa Nummi on mukana Kokemäen raveissa. Hänellä on kuusi hevosta kilpailussa. Alkuvuonna tallista on ollut vain kaksi starttia. Nyt Nummi on iloinen kotiradan avauksesta.
Liisa Nummi osallistuu Kokemäen raveihin, joissa hänellä on kuusi hevosta startissa. Alkuvuonna tallista on ollut vain kaksi kilpailua, mutta nyt tilanne muuttuu. Nummi on innoissaan kotiradan avauksesta.
Suomalaisravuri Massimo Hoist on suuri kysymysmerkki tulevassa Finlandia-ajossa. Hänen osallistumisensa herättää epävarmuutta niin yleisössä kuin taustajoukoissaan. Odotukset ovat korkealla, mutta tilanne on…
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit
Mikkelin Toto75-raveissa Estelle Travian teki vaikutuksen voittamalla karsintakilpailun. 7-vuotias tamma juoksi toista rataa pitkin ja saavutti uuden ennätyksen 1.10,6a/1609 metriä. Ohjastaja Tommi…
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit
Kuopiossa järjestettiin Toto5-karsinnat, joissa kilpailtiin tammat ja monté-lähdöissä. Varsakunkku-karsinnassa Beemi voitti ajalla 27,1a. Idän Monté-Ässä karsinnassa Louis Bourbon oli ykkönen ajalla 1,16,5a.
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit
Iikka Nurmonen voitti Kuopio Stakes -ravit Piccolo Cocktaililla. Voitto toi 29 000 euroa. Ravit järjestettiin 40. Kertaa Kuopiossa.
Ravit
Diva Ek voitti Finlandia-Ajon Vermossa, ja Alessandro Gocciadoro nousi tapahtuman keskiöön. Ruotsalainen Mellby Knekt aloitti kilpailun johtajana, mutta Diva Ek kiri voittoon…
Ravit
Kuopiossa järjestettiin ravikilpailuja, joissa nähtiin useita jännittäviä lähtöjä. Erityisesti Mini Stakes -ponilähdössä Ahtilan Thelma voitti ajalla 2,37,0. Kuopio Stakes -karsinnoissa Arctic Fiona…
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 20.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölymäärät ovat kohtalaisia maan eteläosissa. Siitepölyä on enimmäkseen pieniä määriä maan keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa, mutta määrät voivat nousta paikoin kohtalaisiksi kukkivien kasvustojen läheisyydessä. Etelä-Lapissa siitepölyä on ilmassa vähän tai hyvin vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti. ENNUSTE Heinien jatkuu ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, maan pohjoisosissa vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisia määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.