Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Valkoisen talon lähellä tapahtui ammuskelu, ja Venäjä iski Kiovaan ohjuksilla. Pörssisähkön hinta laskee miinukselle useaksi tunniksi.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
New York Knicks voitti Cleveland Cavaliersin NBA:n itäisen konferenssin finaalissa kolmannessa ottelussa 121–108. Tämä voitto oli Knicksille jo kolmas peräkkäinen, ja se tarvitsee enää yhden voiton finaalipaikan saavuttamiseksi ensimmäistä kertaa vuodesta 1999. Ottelu eteni Knicksin hallinnassa alusta alkaen, ja joukkue piti johdon koko pelin ajan.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
New York Knicks voitti Cleveland Cavaliersin NBA:n itäisen konferenssin finaalissa kolmannessa ottelussa 121–108. Tämä voitto oli Knicksille jo kolmas peräkkäinen, ja se tarvitsee enää yhden voiton finaalipaikan saavuttamiseksi ensimmäistä kertaa vuodesta 1999. Ottelu eteni Knicksin hallinnassa alusta alkaen, ja joukkue piti johdon koko pelin ajan.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 24.5.2026 klo 07:13, pääluokka Koripallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Knicks voitti Clevelandin • Knicks lähellä NBA-finaalipaikkaa.
Knicks voitti Clevelandin
New York Knicks voitti Cleveland Cavaliersin NBA-pelissä. Ottelu päättyi 121–108 Knicksin hyväksi. Tämä oli Knicksille kolmas voitto peräkkäin. Nyt joukkue tarvitsee vielä yhden voiton päästäkseen finaaliin ensimmäistä kertaa vuodesta 1999.
New York Knicks voitti Cleveland Cavaliersin NBA:n itäisen konferenssin finaalissa kolmannessa ottelussa 121–108. Tämä voitto oli Knicksille jo kolmas peräkkäinen, ja se tarvitsee enää yhden voiton finaalipaikan saavuttamiseksi…
New York Knicks voitti Cleveland Cavaliersin NBA:n itäisen konferenssin finaalissa 121–108. Voitto oli Knicksille jo kolmas peräkkäinen, ja se tarvitsee enää yhden voiton finaalipaikan saavuttamiseksi ensimmäistä kertaa vuodesta…
New York Knicks nousi 22 pisteen takaa voittoon Cleveland Cavaliersista NBA:n itälohkon finaalissa. Ottelu päättyi 115–104 Knicksin hyväksi jatkoajalla. Jalen Brunson teki…
Koripallo • jaetut avainsanat: #Knicks, #Cavaliers
New York Knicks voitti Cleveland Cavaliersin NBA:n itäisen konferenssin finaalien toisessa ottelussa lukemin 109–93. Voitto nosti Knicksin sarjassa 2–0-johtoon, ja joukkue on…
Koripallo • jaetut avainsanat: #Knicks, #Cavaliers
New York Knicks siirtyi 2–0 johtoon NBA-pudotuspelien toisella kierroksella voittamalla Philadelphia 76ersin 108–102. Ottelu oli erittäin tasainen, ja 76ers pääsi jopa johtoon…
Koripallo • jaetut avainsanat: #Knicks, #NBA
NBA-pelaaja Brandon Clarke on kuollut 29-vuotiaana. Memphis Grizzlies ilmoitti asiasta tiistaina, mutta kuolinsyy ei ole vielä tiedossa. Clarke oli joukkueen ykköskierroksen varaus…
Koripallo • jaetut avainsanat: #NBA
Joensuun Kataja voitti Salon Vilppaan miesten Korisliigan ensimmäisessä finaalissa. Voitto tuli yhdeksän pisteen erolla, ja ottelun ratkaisevin tekijä oli korinaluspelissä. Kataja onnistui…
Koripallo • jaetut avainsanat: #Koripallo
Cleveland Cavaliers voitti Detroit Pistonsin ja eteni NBA:n pudotuspelien neljän parhaan joukkoon. Clevelandin voitto tuli vieraskentällä 125–94, ja se eteni ottelusarjasta voitoin…
Koripallo • jaetut avainsanat: #NBA
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 22.05.2026 TILANNE Koivun kukintahuippu on nyt Etelä-Lapissa ja on alkanut Keski-Lapissa. Kukinta jatkuu etelämpänä maan pohjoisosissa ja heikkona maan keskiosissa. Maan eteläosissa koivun kukinta on päättynyt. Heinien kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa. Koivun siitepölymäärät ovat maan eteläosissa vähäisiä, maan keskiosissa kohtalaisia ja maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti runsaita. Myös Pohjois-Lappiin kulkeutuu kohtalaisia määriä siitepölyä. Heinien siitepölyä on ilmassa maan eteläosissa erittäin vähän, mutta määrät voivat olla korkeampia kukkivien kasvustojen läheisyydessä. ENNUSTE Koivun kukinta päättyy maan keskiosissa. Kukinta jatkuu maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti, mistä siitepölyä kulkeutuu etenkin lauantaina Pohjois-Lappiin ja myöhemmin maan eteläosiin asti. Heinien kukinta voimistuu maan etelä- ja keskiosissa. Runsaasti siitepölyä tuottavan männyn kukinta alkaa maan eteläosissa. Koivun siitepölyä on maan eteläosissa vähän. Määrät vaihtelevat maan keskiosista Keski-Lappiin ulottuvalla alueella kohtalaisista runsaisiin. Pohjois-Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähän maan etelä- ja keskiosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.