Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
K-ryhmän rekka on herättänyt huomiota Khamenein hautajaisissa, kun taas S-Pankki on käynnistänyt ostotarjouksen Oma Säästöpankista. Kaupan logo näkyi…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Vuosaaren satamassa Helsingissä sammutetaan kontteja liikuttavaa kuljetusajoneuvoa. Liikennevälinepalo syttyi satamakaaressa, ja paikalle hälytettiin viisi pelastuslaitoksen yksikköä. Tilanne on edelleen kesken ja päivittyy.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Vuosaaren satamassa Helsingissä sammutetaan kontteja liikuttavaa kuljetusajoneuvoa. Liikennevälinepalo syttyi satamakaaressa, ja paikalle hälytettiin viisi pelastuslaitoksen yksikköä. Tilanne on edelleen kesken ja päivittyy.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 23.5.2026 klo 23:22, pääluokka Liikenne.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti MTV Uutiset.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Vuosaaren satamassa sammutetaan lukkia.
Vuosaaren satamassa sammutetaan lukkia
Helsingin Vuosaaren satamassa sammutetaan lukkia. Lukkia on kuljetusajoneuvo, joka liikuttaa kontteja. Palo syttyi satamakaaressa. Paikalle tuli viisi pelastusyksikköä. Tilanne on edelleen päällä ja siihen liittyviä tietoja tulee lisää.
Vuosaaren satamassa Helsingissä sammutetaan kontteja liikuttavaa kuljetusajoneuvoa. Liikennevälinepalo syttyi satamakaaressa, ja paikalle hälytettiin viisi pelastuslaitoksen yksikköä. Tilanne on edelleen kesken ja päivittyy.
Sodankylässä tapahtui tieliikenneonnettomuus, jossa henkilöauto suistui veteen. Pelastuslaitos sai hälytyksen kello 10.16 ja paikalle lähti viisi yksikköä, mukaan lukien pelastushelikopteri. Onnettomuudessa pelastettiin…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Pelastuslaitos
Fintraffic on huolissaan junaraiteilla tapahtuvasta luvattomasta liikkumisesta, joka on yleistynyt tänä vuonna. Kirjauksia on tehty lähes 450, mikä on enemmän kuin viime…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Helsinki
Pihtiputaalla tapahtui onnettomuus, jossa rekka törmäsi huoltoaseman seinään. Onnettomuus sattui torstain vastaisena yönä, ja huoltoasema pysyy auki vahingosta huolimatta. Rekan siirtäminen vaatii…
Liikenne
Pääkaupunkiseudun uusien ratikoiden hinta nousee yli 60 miljoonalla eurolla Venäjän hyökkäyssodan aiheuttamien hintojen nousun vuoksi. Korotus vaatii kuntapoliitikkojen hyväksynnän. Raitiovaunuhankinta sisältää 63…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Helsinki
HSL aikoo kokeilla kilometripohjaista hinnoittelua ensi syksynä. Uuden mallin myötä lipun hinnat muuttuisivat merkittävästi, erityisesti lyhyillä ja pitkillä matkoilla. Esimerkiksi lyhyet matkat…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Helsinki
Kangasniemellä tapahtui lietevaunun kaatuminen, joka aiheutti ympäristövahingon. Vaunusta valui lietettä pellolle ja viereiseen Pieni-Ahvenais-järveen. Pelastuslaitos esti lisävahinkoja ja imisi lietettä pois.
Liikenne • jaetut avainsanat: #Pelastuslaitos
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.