Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Antti Lindtman jatkaa SDP:n puheenjohtajana, ja Latviassa drooni putosi järveen räjähtäen. Suomalaiset aktivistit palasivat myös Israelista.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Valtteri Bottas sijoittui F1-sarjan Kanadan GP:n aika-ajoissa viimeiseksi. Hän jäi lähes kolme sekuntia kärkiajan ajaneesta Mercedeksen Kimi Antonellista. Aika-ajon ensimmäinen osa päättyi myös useiden muiden kuljettajien osalta.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Valtteri Bottas sijoittui F1-sarjan Kanadan GP:n aika-ajoissa viimeiseksi. Hän jäi lähes kolme sekuntia kärkiajan ajaneesta Mercedeksen Kimi Antonellista. Aika-ajon ensimmäinen osa päättyi myös useiden muiden kuljettajien osalta.
Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 23.5.2026 klo 23:57, pääluokka Moottoriurheilu.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat, Keskisuomalainen, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Valtteri Bottas jäi viimeiseksi Kanadan GP:ssä • Valtteri Bottas jäi viimeiseksi Kanadan GP:ssä • Valtteri Bottas jäi viimeiseksi Kanadan GP:ssä.
Valtteri Bottas jäi viimeiseksi
Valtteri Bottas oli F1-kilpailussa Kanadassa viimeinen aika-ajoissa. Hän jäi lähes kolme sekuntia kärkiajan ajaneesta Kimi Antonellista. Myös muut kuljettajat, kuten Esteban Ocon ja Fernando Alonso, eivät päässeet jatkoon. Aika-ajo jatkuu edelleen.
Valtteri Bottas sijoittui F1-sarjan Kanadan GP:n aika-ajoissa viimeiseksi. Hän jäi lähes kolme sekuntia kärkiajan ajaneesta Mercedeksen Kimi Antonellista. Aika-ajon ensimmäinen osa päättyi myös useiden muiden kuljettajien osalta.
Valtteri Bottas sijoittui F1-sarjan Kanadan GP:n aika-ajoissa viimeiseksi. Hän jäi lähes kolme sekuntia kärkiajan ajaneesta Kimi Antonellista. Aika-ajot päättyivät myös useille muille kuljettajille avausosion jälkeen.
Valtteri Bottas sijoittui F1-sarjan Kanadan GP:n aika-ajoissa viimeiseksi. Hän jäi lähes kolme sekuntia kärkiajan ajaneesta Kimi Antonellista. Aika-ajon ensimmäisen osion jälkeen myös muut kuljettajat, kuten Esteban Ocon ja…
Valtteri Bottas ei onnistunut aika-ajossaan Montrealissa, ja hänen kilpailunsa päättyi ensimmäiseen osaan. Bottas oli hitaimpana kuskina, ja hän teki ajovirheen, joka esti häntä parantamasta aikaansa. Lewis Hamilton ajoi…
George Russell voitti Formula 1:n Kanadan GP:n sprinttikilpailun Montrealissa. Hän oli 1,272 sekuntia nopeampi kuin McLarenin Lando Norris. Tallikaveri Kimi Antonelli oli…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #KimiAntonelli, #F1
George Russell oli nopein Formula 1:n Kanadan GP:n sprinttiaika-ajossa, saavuttaen paalupaikan ajalla 1.12,965. Kimi Antonelli sijoittui toiseksi vain 0,068 sekuntia Russellista. Alex…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #KanadanGP, #KimiAntonelli
Formula 1 -sarjan Kanadan GP:n sprinttikisan aika-ajossa Mercedes-kuski George Russell saavutti ykköspaikan ajalla 1.12,965. Hänen tallikaverinsa Kimi Antonelli oli vain 0,068 sekuntia…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #KanadanGP
Racing Bulls -tiimi sai Kanadan GP:n tuomaristolta 30 000 euron sakon auton siirtämiseen liittyvistä ongelmista. Auton vapaalle laittava nappi ei toiminut, mikä…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #KanadanGP, #F1
McLarenin F1-talli esitteli laajan kehityspaketin Kanadan GP:ssä, mutta sen toimivuus herätti huolta. Lando Norris oli harjoituksissa kuudes ja huomasi, että päivitykset eivät…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #F1
Formula 1 -sarjan Kanadan GP:n harjoitukset keskeytyivät, kun Alexander Albon törmäsi autollaan seinään. Albonin auto vaurioitui, mutta kuljettaja selvisi onneksi ilman vammoja.…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #KanadanGP
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 22.05.2026 TILANNE Koivun kukintahuippu on nyt Etelä-Lapissa ja on alkanut Keski-Lapissa. Kukinta jatkuu etelämpänä maan pohjoisosissa ja heikkona maan keskiosissa. Maan eteläosissa koivun kukinta on päättynyt. Heinien kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa. Koivun siitepölymäärät ovat maan eteläosissa vähäisiä, maan keskiosissa kohtalaisia ja maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti runsaita. Myös Pohjois-Lappiin kulkeutuu kohtalaisia määriä siitepölyä. Heinien siitepölyä on ilmassa maan eteläosissa erittäin vähän, mutta määrät voivat olla korkeampia kukkivien kasvustojen läheisyydessä. ENNUSTE Koivun kukinta päättyy maan keskiosissa. Kukinta jatkuu maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti, mistä siitepölyä kulkeutuu etenkin lauantaina Pohjois-Lappiin ja myöhemmin maan eteläosiin asti. Heinien kukinta voimistuu maan etelä- ja keskiosissa. Runsaasti siitepölyä tuottavan männyn kukinta alkaa maan eteläosissa. Koivun siitepölyä on maan eteläosissa vähän. Määrät vaihtelevat maan keskiosista Keski-Lappiin ulottuvalla alueella kohtalaisista runsaisiin. Pohjois-Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähän maan etelä- ja keskiosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.