Nimipäivä:
Olga, Oili
15°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän uutiset
Päivitetty 20:01

Oulussa tutkitaan henkirikosta, kun taas taloudessa pääomasijoittajat myyvät Carunan Iberdrolalle. Finnairin toinen kvartaali onnistui hyvin.


Sotkamon Jymy voitti ottelun

Aihesivu: Sotkamon Jymy voitti ottelun

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Sotkamon Jymy voitti Pattijoen Urheilijat Superpesiksen runkosarjaottelussa Simon Tuulivoima-areenalla. Tämä ottelu oli ensimmäinen pääsarjatason pesäpallo-ottelu Meri-Lapissa. Tapahtuma järjestettiin Simon Kirin 100-vuotisjuhlavuoden kunniaksi.

  • 4 juttua
  • 2 lähdettä
  • Pesäpallo
  • Päivitetty 23.5.2026 klo 21:48
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Aamun uutiset Päivän tilanne Päivän uutiset Arkisto
Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän uutiset.

Mistä aiheessa on kyse?

Sotkamon Jymy voitti Pattijoen Urheilijat Superpesiksen runkosarjaottelussa Simon Tuulivoima-areenalla. Tämä ottelu oli ensimmäinen pääsarjatason pesäpallo-ottelu Meri-Lapissa. Tapahtuma järjestettiin Simon Kirin 100-vuotisjuhlavuoden kunniaksi.

Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 23.5.2026 klo 21:48, pääluokka Pesäpallo.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Lapin Kansa, Hämeen Sanomat.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Sotkamon Jymy voitti ottelun • Sotkamon Jymy voitti PattU:n • Sotkamon Jymy voitti Pattijoen Urheilijat.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 23.5.2026 klo 21:48.
  • Koosteessa on nyt 4 juttua 2 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Pesäpallo.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #SotkamonJymy, #Superpesis, #PattijoenUrheilijat.

Selkokielinen yhteenveto

Sotkamon Jymy voitti ottelun

Sotkamon Jymy voitti Pattijoen Urheilijat pesäpallo-ottelussa. Ottelu pelattiin Simon Tuulivoima-areenalla. Tämä oli ensimmäinen pääsarjatason peli Meri-Lapissa. Tapahtuma oli osa Simon Kirin 100-vuotisjuhlia.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet

Luetuimmat juuri nyt


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 22.07.2026

TILANNE

Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo koko sen levinneisyysalueella maan eteläosista Etelä-Lappiin.
Heinien siitepölyä on koko maassa Lappia lukuun ottamatta enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin.
Pujon siitepölyä on maan eteläosissa enimmäkseen kohtalaisesti, ja muualla sen Etelä-Lappiin asti ulottuvalla levinneisyysalueella vähän.
Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.


ENNUSTE

Heinien ja pujon kukinta jatkuu.
Heinien siitepölyä on koko maassa Lappia lukuun ottamatta enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin.
Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia.
Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.