Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Antti Lindtman jatkaa SDP:n puheenjohtajana, ja Latviassa drooni putosi järveen räjähtäen. Suomalaiset aktivistit palasivat myös Israelista.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
George Russell voitti Formula 1:n Kanadan GP:n sprinttikilpailun Montrealissa. Hän oli 1,272 sekuntia nopeampi kuin McLarenin Lando Norris. Tallikaveri Kimi Antonelli oli kolmas, mutta hän purki pettymyksensä tiimiradiossa kilpailun jälkeen.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
George Russell voitti Formula 1:n Kanadan GP:n sprinttikilpailun Montrealissa. Hän oli 1,272 sekuntia nopeampi kuin McLarenin Lando Norris. Tallikaveri Kimi Antonelli oli kolmas, mutta hän purki pettymyksensä tiimiradiossa kilpailun jälkeen.
Aiheesta on julkaistu 7 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 23.5.2026 klo 20:22, pääluokka Moottoriurheilu.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa George Russell voitti Kanadan F1-sprintin • George Russell voitti Kanadan F1-sprintin • George Russell voitti F1-sprinttikisan.
Russell voitti F1-sprintin Kanadassa
George Russell voitti Formula 1:n sprinttikilpailun Kanadassa. Hän oli nopein ja voitti kilpailun. Kimi Antonelli, joka on hänen tallikaverinsa, oli kolmas. Antonelli oli pettynyt ja puhui tiimiradiossa. Tallipomo muistutti häntä keskittymään ajamiseen.
George Russell voitti Formula 1:n Kanadan GP:n sprinttikilpailun Montrealissa. Hän oli 1,272 sekuntia nopeampi kuin McLarenin Lando Norris. Tallikaveri Kimi Antonelli oli kolmas, mutta hän purki pettymyksensä tiimiradiossa…
George Russell voitti F1-sarjan Kanadan gp:n sprinttikilpailun Montrealissa. Hän oli 1,272 sekuntia nopeampi kuin McLarenin Lando Norris. Tallikaveri Kimi Antonelli oli kolmas, mutta hänen kilpailusuorituksensa herätti huomiota tiimiradiossa.
George Russell voitti F1-sarjan Kanadan gp:n sprinttikilpailun Montrealissa. Hän oli 1,272 sekuntia nopeampi tallikaveri Kimi Antonelliin verrattuna, joka sijoittui kolmanneksi. Antonelli purki tunteitaan tiimiradiossa kilpailun jälkeen, mikä herätti…
George Russell voitti Formula 1:n Kanadan GP:n sprinttikilpailun Montrealissa. Hän lähti kilpailuun paalulta ja voitti Lando Norrisin 1,272 sekunnilla. Kimi Antonelli sijoittui kolmanneksi, kun taas Valtteri Bottas aloitti…
George Russell voitti Formula 1:n Kanadan GP:n sprinttikilpailun Montrealissa. Hän ajoi paalulta ja voitti Lando Norrisin 1,272 sekunnilla. Mercedeksen Kimi Antonelli oli kolmas, ja Valtteri Bottas sijoittui 17:nneksi.
George Russell voitti Formula 1:n Kanadan GP:n sprinttikilpailun Montrealissa. Hän lähti kilpailuun paalupaikalta ja voitti Lando Norrisin 1,272 sekunnilla. Kimi Antonelli sijoittui kolmanneksi, kun taas Valtteri Bottas aloitti…
Montrealin GP:ssä Mercedes-kuskit George Russell ja Kimi Antonelli kilpailivat tiukasti. Russell ajoi Antonellin nurmikolle, mikä herätti kiivasta keskustelua tiimiradiossa. Tallipäällikkö Toto Wolff kehotti Antonellia keskittymään ajamiseen.
George Russell oli nopein Formula 1:n Kanadan GP:n sprinttiaika-ajossa, saavuttaen paalupaikan ajalla 1.12,965. Kimi Antonelli sijoittui toiseksi vain 0,068 sekuntia Russellista. Alex…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #GeorgeRussell, #KanadanGP
McLarenin F1-talli esitteli laajan kehityspaketin Kanadan GP:ssä, mutta sen toimivuus herätti huolta. Lando Norris oli harjoituksissa kuudes ja huomasi, että päivitykset eivät…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #F1, #KanadaGP
F1-mestaruuskamppailussa Kimi Antonelli on noussut ykköseksi, voittaen kolme kilpailua peräkkäin. Hänestä tuli historian nuorin paalupaikalle ajanut kuljettaja ja toinen nuorin Grand Prix…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #KimiAntonelli, #F1
Formula 1 -sarjan Kanadan GP:n sprinttikisan aika-ajossa Mercedes-kuski George Russell saavutti ykköspaikan ajalla 1.12,965. Hänen tallikaverinsa Kimi Antonelli oli vain 0,068 sekuntia…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #KanadanGP
Formula 1:n Miamin osakilpailun tulokset muutettiin tuomariston toimesta. Charles Leclerc sai 20 sekunnin aikarangaistuksen, mikä pudotti hänet kahdeksanneksi. Myös Max Verstappen sai…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #F1
Kanadan F1-viikonlopun sprinttikisa alkaa lauantaina. Mercedes-talli on vahvassa asemassa, kun George Russell starttaa paalulta ja Kimi Antonelli toiselta sijalta. McLarenin Lando Norris…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #F1, #Kanada
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 22.05.2026 TILANNE Koivun kukintahuippu on nyt Etelä-Lapissa ja on alkanut Keski-Lapissa. Kukinta jatkuu etelämpänä maan pohjoisosissa ja heikkona maan keskiosissa. Maan eteläosissa koivun kukinta on päättynyt. Heinien kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa. Koivun siitepölymäärät ovat maan eteläosissa vähäisiä, maan keskiosissa kohtalaisia ja maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti runsaita. Myös Pohjois-Lappiin kulkeutuu kohtalaisia määriä siitepölyä. Heinien siitepölyä on ilmassa maan eteläosissa erittäin vähän, mutta määrät voivat olla korkeampia kukkivien kasvustojen läheisyydessä. ENNUSTE Koivun kukinta päättyy maan keskiosissa. Kukinta jatkuu maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti, mistä siitepölyä kulkeutuu etenkin lauantaina Pohjois-Lappiin ja myöhemmin maan eteläosiin asti. Heinien kukinta voimistuu maan etelä- ja keskiosissa. Runsaasti siitepölyä tuottavan männyn kukinta alkaa maan eteläosissa. Koivun siitepölyä on maan eteläosissa vähän. Määrät vaihtelevat maan keskiosista Keski-Lappiin ulottuvalla alueella kohtalaisista runsaisiin. Pohjois-Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähän maan etelä- ja keskiosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.