Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Pääministeri Orpo tukee Garden Helsinki -hanketta, kun taas Ranska lähettää joukkoja Natoon Suomeen. Pääministeri Petteri Orpo on ilmaissut…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
FC Barcelona voitti naisten Mestarien liigan finaalissa Lyonin maalein 4–0. Tämä voitto on Barcelonalle seurahistorian neljäs mestaruus, ja se palasi voittojen tielle kahden vuoden tauon jälkeen. Ewa Pajor oli ottelun tähti, tehden kaksi maalia ja varmistaen voiton.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
FC Barcelona voitti naisten Mestarien liigan finaalissa Lyonin maalein 4–0. Tämä voitto on Barcelonalle seurahistorian neljäs mestaruus, ja se palasi voittojen tielle kahden vuoden tauon jälkeen. Ewa Pajor oli ottelun tähti, tehden kaksi maalia ja varmistaen voiton.
Aiheesta on julkaistu 14 juttua, 6 eri lähteestä, viimeisin päivitys 23.5.2026 klo 21:40, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat, Hämeen Sanomat, Keskisuomalainen.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Barcelona voitti Mestarien liigan finaalissa • Barcelona voitti Mestarien liigan finaalin • Barcelona voitti Naisten Mestarien liigan finaalin.
Barcelona voitti Mestarien liigan
FC Barcelona voitti naisten Mestarien liigan finaalissa. Se voitti Lyonin 4–0. Tämä on Barcelonan neljäs mestaruus. Ewa Pajor teki kaksi maalia. Hän oli ottelun paras pelaaja.
FC Barcelona voitti naisten Mestarien liigan finaalissa Lyonin maalein 4–0. Tämä voitto on Barcelonalle seurahistorian neljäs mestaruus, ja se palasi voittojen tielle kahden vuoden tauon jälkeen. Ewa Pajor…
FC Barcelona voitti naisten Mestarien liigan finaalissa Lyonin 4–0. Tämä voitto on Barcelonalle seurahistorian neljäs mestaruus, ja se on voittanut kaikki mestaruutensa kuuden edelliskauden aikana. Ewa Pajor ja…
Naisten Mestarien liigan finaalissa Barcelona voitti Lyonin selvästi 4–0. Ewa Pajor teki kaksi maalia ja Salma Paralluelo lisäsi kaksi muuta. Barcelona hallitsi ottelua alusta loppuun.
Barcelona juhlii naisten Mestarien liigan voittoa, kun se voitti Lyonin finaalissa 4–0. Kaikki maalit syntyivät toisella puoliajalla, ja Ewa Pajor sekä Salma Paralluelo tekivät kaksi maalia kumpikin. Tämä…
Barcelona juhlii naisten Mestarien liigan voittoa, kun se voitti Lyonin finaalissa 4–0. Kaikki maalit syntyivät toisella puoliajalla, ja Ewa Pajor sekä Salma Paralluelo tekivät kaksi maalia kumpikin. Tämä…
Barcelona juhlii naisten Mestarien liigan voittoa, kun se voitti Lyonin finaalissa 4–0. Kaikki maalit syntyivät toisella puoliajalla, ja Ewa Pajor sekä Salma Paralluelo tekivät kaksi maalia kumpikin. Tämä…
FC Barcelona voitti naisten Mestarien liigan finaalissa Lyonin 4–0. Ottelu pelattiin Norjan Oslossa, ja Barcelona juhli mestaruutta neljättä kertaa historiassaan. Voittomaalin teki Ewa Pajor, joka teki ottelussa yhteensä…
FC Barcelona voitti jalkapallon naisten Mestarien liigan finaalissa Lyonin 4–0. Voitto tuli Oslossa pelatussa ottelussa, ja se oli Barcelonan neljäs mestaruus seurahistoriassa. Ottelun voittomaalin teki Ewa Pajor, joka…
FC Barcelona voitti jalkapallon naisten Mestarien liigan finaalissa Lyonin 4–0. Voitto tuli Oslossa pelatussa ottelussa, jossa Barcelona juhli mestaruutta neljättä kertaa. Ewa Pajor teki ottelussa kaksi maalia ja…
Iikka Nurmonen voitti Kuopio Stakes -ravit Piccolo Cocktaililla. Voitto toi 29 000 euroa. Ravit järjestettiin 40. Kertaa Kuopiossa.
Piccolo Cocktail voitti Kuopio Stakesin lauantaina. Iikka Nurmonen ohjasti hevosen maalisuoran puolivälissä ohitse Magnituden, joka taisteli voitosta loppuun saakka. Voitto oli erityinen, sillä kilpailu tarjosi 29 000 euron…
Kuopio Stakesin voitto meni Piccolo Cocktailille, joka kiri maalisuoralla ohi johtaneen Magnituden. Kilpailussa ajettiin ensin karsinnat, ja finaali järjestettiin myöhemmin. Iikka Nurmonen ohjasti Piccolo Cocktailin voittoon reippaalla vauhdilla.
Naisten Mestarien liigan finaalissa kohtaavat Barcelona ja Lyon. Tämä on joukkueiden neljäs kerta, kun ne taistelevat mestaruudesta. Lyon on voittanut aiemmista finaaleista…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Barcelona, #MestarienLiiga
Barcelona kohtaa Lyonin Mestarien liigan finaalissa lauantaina. Ottelu on tärkeä tapahtuma joukkueille ja heidän kannattajilleen. Finaali tuo yhteen kaksi huippujoukkuetta Euroopan huipulta.
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Barcelona, #MestarienLiiga
Jyväskylän Pallokerho kärsi tappion Pallokerho Keski-Uusimaalle jalkapallon Ykkösessä. Ottelu päättyi 3–2, ja JyPK ei pystynyt hyödyntämään luomiaan maalipaikkoja. Valmentaja Robert Mitchell oli…
Jalkapallo
Bruno Fernandes on valittu Englannin Valioliigan vuoden pelaajaksi. Hän on pelannut huippukauden, tehden kahdeksan maalia ja syöttäen 20 maalia, mikä sivuaa Valioliigan…
Jalkapallo
Ilves saavutti kauden kolmannen voittonsa naisten jalkapalloliigassa, kun se voitti HPS:n 1–0. Anna Olmala oli jälleen tehokas ja on ollut alkukauden aikana…
Jalkapallo
Suomen jalkapallomaajoukkue Huuhkajat kohtaa Valko-Venäjän 29. syyskuuta Olympiastadionilla. Palloliitto muutti aiempaa päätöstään ja järjestää ottelun tukitapahtuman Ukrainalle. Aiemmin ottelu oli suunniteltu pelattavaksi…
Jalkapallo
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.