Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on ilmoittanut, että maahantuoduille lääkkeille asetetaan korkeat tuontitullit vuodesta 2028 alkaen.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Kuopiossa järjestettiin ravikilpailuja, joissa nähtiin useita jännittäviä lähtöjä. Erityisesti Mini Stakes -ponilähdössä Ahtilan Thelma voitti ajalla 2,37,0. Kuopio Stakes -karsinnoissa Arctic Fiona ja Magnitude olivat nopeimpia.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Kuopiossa järjestettiin ravikilpailuja, joissa nähtiin useita jännittäviä lähtöjä. Erityisesti Mini Stakes -ponilähdössä Ahtilan Thelma voitti ajalla 2,37,0. Kuopio Stakes -karsinnoissa Arctic Fiona ja Magnitude olivat nopeimpia.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 23.5.2026 klo 17:46, pääluokka Ravit.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Ravitulokset Kuopiosta julkaistu • Ravitulokset Kuopiosta julkaistu • Ravitulokset Kuopiossa 23. toukokuuta.
Kuopiossa on ravikilpailuja
Kuopiossa on ollut ravikilpailuja, joissa on ollut monia lähtöjä. Mini Stakes -ponilähdössä Ahtilan Thelma voitti. Kuopio Stakes -karsinnoissa Arctic Fiona ja Magnitude olivat nopeimmat. Kilpailut olivat jännittäviä ja kiinnostavia.
Kuopiossa järjestettiin ravikilpailuja, joissa nähtiin useita jännittäviä lähtöjä. Erityisesti Mini Stakes -ponilähdössä Ahtilan Thelma voitti ajalla 2,37,0. Kuopio Stakes -karsinnoissa Arctic Fiona ja Magnitude olivat nopeimpia.
Kuopiossa järjestettiin Toto75-ravit, joissa nähtiin useita kilpailuja. Venicen Ajo -lähdössä voiton vei Fenice Degli Dei Hannu Torvisen ohjastamana. Muissa lähdöissä menestyivät muun muassa V.G. Voitto ja Wish Will…
Kuopiossa järjestettiin Toto75-ravit, joissa kilpailtiin useissa ponilähdöissä ja hevoslähdöissä. Voittoja saavuttivat muun muassa Ahtilan Thelma ja Arctic Fiona. Tapahtuma keräsi paikalle runsaasti katsojia.
Mikkelin Toto75-raveissa Estelle Travian teki vaikutuksen voittamalla karsintakilpailun. 7-vuotias tamma juoksi toista rataa pitkin ja saavutti uuden ennätyksen 1.10,6a/1609 metriä. Ohjastaja Tommi…
Ravit • jaetut avainsanat: #Toto75, #Ravit
Kuopiossa järjestettiin Toto5-karsinnat, joissa kilpailtiin tammat ja monté-lähdöissä. Varsakunkku-karsinnassa Beemi voitti ajalla 27,1a. Idän Monté-Ässä karsinnassa Louis Bourbon oli ykkönen ajalla 1,16,5a.
Ravit • jaetut avainsanat: #Kuopio, #Ravit
Suomalaisravuri Massimo Hoist on suuri kysymysmerkki tulevassa Finlandia-ajossa. Hänen osallistumisensa herättää epävarmuutta niin yleisössä kuin taustajoukoissaan. Odotukset ovat korkealla, mutta tilanne on…
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit
Pori isännöi Toto75-kilpailuja, joissa nähtiin tiukkoja kamppailuja. Tammadivisioonaa johti Frivola Grif, joka voitti ajalla 13,2a. Pronssidivisioonakarsinnassa voiton vei Vilkkeen Villi ajalla 22,5a.
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit, #Toto75
Forssassa järjestettiin Toto75-ravit, joissa kilpailtiin useissa lähdöissä. Voittajaksi 9. Lähdössä nousi Knight Rider Hoss, ohjastajanaan Olli Koivunen. Muissa lähdöissä nähtiin tiukkoja kilpailuja…
Ravit • jaetut avainsanat: #Toto75, #Ravit
Harri Koivunen osallistuu keskiviikkona Vermon Toto75-peliin viiden hevosen kanssa. Koivusen tallin hevoset ovat hyvässä kunnossa, mutta kaikki eivät välttämättä ole kilpailussa mukana.…
Ravit • jaetut avainsanat: #Toto75, #Ravi
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 20.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölymäärät ovat kohtalaisia maan eteläosissa. Siitepölyä on enimmäkseen pieniä määriä maan keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa, mutta määrät voivat nousta paikoin kohtalaisiksi kukkivien kasvustojen läheisyydessä. Etelä-Lapissa siitepölyä on ilmassa vähän tai hyvin vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti. ENNUSTE Heinien jatkuu ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, maan pohjoisosissa vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisia määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.