Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
K-ryhmän rekka on herättänyt huomiota Khamenein hautajaisissa, kun taas S-Pankki on käynnistänyt ostotarjouksen Oma Säästöpankista. Kaupan logo näkyi…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Tie 66 Ruovedellä on suljettu liikenteeltä onnettomuuden takia. Onnettomuus tapahtui lauantai-iltana puoli kuuden aikaan Pappilan läheisyydessä. Fintrafficin mukaan tilanne on edelleen päällä ja uutista päivitetään.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Tie 66 Ruovedellä on suljettu liikenteeltä onnettomuuden takia. Onnettomuus tapahtui lauantai-iltana puoli kuuden aikaan Pappilan läheisyydessä. Fintrafficin mukaan tilanne on edelleen päällä ja uutista päivitetään.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 23.5.2026 klo 17:40, pääluokka Liikenne.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Aamulehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Tie 66 suljettu onnettomuuden vuoksi.
Tie 66 on suljettu
Tie 66 Ruovedellä on suljettu liikenteeltä. Tämä johtuu onnettomuudesta, joka tapahtui lauantaina puoli kuuden aikaan. Onnettomuus tapahtui Pappilan lähellä. Tilanne on edelleen päällä ja uutista päivitetään.
Tie 66 Ruovedellä on suljettu liikenteeltä onnettomuuden takia. Onnettomuus tapahtui lauantai-iltana puoli kuuden aikaan Pappilan läheisyydessä. Fintrafficin mukaan tilanne on edelleen päällä ja uutista päivitetään.
Pihtiputaalla tapahtui onnettomuus, jossa rekka törmäsi huoltoaseman seinään. Onnettomuus sattui torstain vastaisena yönä, ja huoltoasema pysyy auki vahingosta huolimatta. Rekan siirtäminen vaatii…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus
Fintraffic on huolissaan junaraiteilla tapahtuvasta luvattomasta liikkumisesta, joka on yleistynyt tänä vuonna. Kirjauksia on tehty lähes 450, mikä on enemmän kuin viime…
Liikenne
Nousiaisissa sattui vakava onnettomuus moottoritiellä, jossa Porsche törmäsi toiseen autoon. Törmäyksen seurauksena toisen auton taka-akseli katkesi, ja sen takarengas oli irti. Onnettomuus…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus
Sodankylässä tapahtui tieliikenneonnettomuus, jossa henkilöauto suistui veteen. Pelastuslaitos sai hälytyksen kello 10.16 ja paikalle lähti viisi yksikköä, mukaan lukien pelastushelikopteri. Onnettomuudessa pelastettiin…
Liikenne
Kuralantien ja Marssitien risteyksessä tapahtui onnettomuus, kun autoilija ei pysähtynyt STOP-merkille. Molemmat kuljettajat loukkaantuivat onnettomuudessa, ja autoilija sai tuomion. Tapauksen syyt jäävät…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus
Rekka törmäsi huoltoaseman seinään Pihtiputaalla, aiheuttaen merkittäviä vahinkoja. Huoltoaseman yrittäjä Heidi Syrjälä kertoo, että katoksen tukipylväs on katkennut ja remontti tulee olemaan…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.