Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Euroopan komissio on määrännyt Googlelle lähes miljardin euron sakot, ja Vaasan Ristinummella tapahtui vakava välikohtaus. Lisäksi Lappiin on…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Leijonien joukkue harjoitteli vapaapäivänään, kun loukkaantunut Urho Vaakanainen palasi jäälle. Harjoituksessa oli mukana myös valmentajat ja toinen pelaaja. Vaakanainen on ollut poissa peleistä loukkaantumisen vuoksi, mutta hänen paluunsa odotetaan.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Leijonien joukkue harjoitteli vapaapäivänään, kun loukkaantunut Urho Vaakanainen palasi jäälle. Harjoituksessa oli mukana myös valmentajat ja toinen pelaaja. Vaakanainen on ollut poissa peleistä loukkaantumisen vuoksi, mutta hänen paluunsa odotetaan.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 23.5.2026 klo 15:18, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Leijonat harjoittelee vapaapäivänä.
Leijonat harjoittelee vapaapäivänä
Leijonat olivat vapaapäivällä, mutta he harjoittelivat silti. Urho Vaakanainen palasi jäälle loukkaantumisen jälkeen. Mukana harjoituksessa oli myös toinen pelaaja ja valmentajat. Vaakanainen on ollut poissa peleistä, mutta hänen paluunsa on toiveissa.
Leijonien joukkue harjoitteli vapaapäivänään, kun loukkaantunut Urho Vaakanainen palasi jäälle. Harjoituksessa oli mukana myös valmentajat ja toinen pelaaja. Vaakanainen on ollut poissa peleistä loukkaantumisen vuoksi, mutta hänen paluunsa…
Petteri Nummelin arvioi Suomen mahdollisuuksia jääkiekon MM-kisoissa vakuuttavaksi. Hän kysyi, onko muita joukkueita, jotka voisivat voittaa, kun Suomi voitti Latvian 7-1. Nummelin,…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat, #Jääkiekko
Jääkiekon miesten MM-kisoissa Suomi on toistaiseksi välttynyt suurilta haasteilta. Lauantaina pelataan kuusi ottelua, mutta Leijonilla on välipäivä ennen sunnuntain kohtaamista Itävallan kanssa.…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat, #Jääkiekko
Suomi voitti Britannian 4–0 jääkiekon MM-kisoissa Zürichissä. Kaikki Suomen maalit teki puolustaja, Ville Heinola teki kaksi maalia. Päävalmentaja Antti Pennanen kehui joukkueen…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat, #Jääkiekko
Suomi pelaa jääkiekon MM-kisojen alkulohkossa Iso-Britanniaa vastaan. Leijonat on voittanut kaikki neljä otteluaan ja on lohkonsa kakkosena. Britit puolestaan ovat ilman pisteitä…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat, #Jääkiekko
Montreal voitti Carolinan NHL:n Itäisen konferenssin finaalien avausottelussa 6–2. Carolina ei saanut peliinsä oikeaa rytmiä heti alussa, ja Montreal hyökkäsi nopeasti johtoon.…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Ison-Britannian maalivahti Mat Robson torjui 45 laukausta MM-kisoissa Suomea vastaan. Suomi voitti ottelun 4–0, mutta Robsonin suoritukset herättivät huomiota. Hän käytti erityistä…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 22.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo koko sen levinneisyysalueella maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölyä on koko maassa Lappia lukuun ottamatta enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on maan eteläosissa enimmäkseen kohtalaisesti, ja muualla sen Etelä-Lappiin asti ulottuvalla levinneisyysalueella vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölyä on koko maassa Lappia lukuun ottamatta enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.