Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Euroopan komissio on määrännyt Googlelle lähes miljardin euron sakot, ja Vaasan Ristinummella tapahtui vakava välikohtaus. Lisäksi Lappiin on…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Mikael Granlund on noussut viiden parhaan joukkoon Leijonien MM-historian pistepörssissä. Hän on kerännyt 56 pistettä 59 ottelussa, ohittaen Niko Kapasen. Granlundilla on mahdollisuus ylittää myös Saku Koivun pisteet seuraavassa ottelussa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Mikael Granlund on noussut viiden parhaan joukkoon Leijonien MM-historian pistepörssissä. Hän on kerännyt 56 pistettä 59 ottelussa, ohittaen Niko Kapasen. Granlundilla on mahdollisuus ylittää myös Saku Koivun pisteet seuraavassa ottelussa.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 23.5.2026 klo 12:00, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Aamulehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Mikael Granlund nousee Leijonien huipulle • Granlund ennustaa Heleniuksen menestystä.
Mikael Granlund nousee Leijonien huipulle
Mikael Granlund on nyt viiden parhaan joukossa Leijonien MM-pistepörssissä. Hän on saanut 56 pistettä 59 ottelussa. Granlund ohitti Niko Kapasen ensimmäisessä ottelussaan. Hän voi pian ohittaa myös Saku Koivun pisteet seuraavassa pelissä.
Mikael Granlund on noussut viiden parhaan joukkoon Leijonien MM-historian pistepörssissä. Hän on kerännyt 56 pistettä 59 ottelussa, ohittaen Niko Kapasen. Granlundilla on mahdollisuus ylittää myös Saku Koivun pisteet…
Mikael Granlund uskoo, että Konsta Helenius tulee menestymään Leijonissa. Helenius avasi pistetilinsä heti ensimmäisessä vaihdossa syötöllä, vaikka joukkue voitti Britannian 4–0. Granlundin mukaan Helenius on tärkeä pelaaja joukkueelle.
Petteri Nummelin arvioi Suomen mahdollisuuksia jääkiekon MM-kisoissa vakuuttavaksi. Hän kysyi, onko muita joukkueita, jotka voisivat voittaa, kun Suomi voitti Latvian 7-1. Nummelin,…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat, #MMkisat
Konsta Helenius liittyi Leijonien MM-joukkueeseen Zürichissä. Hän saapui kisakaupunkiin torstaiaamuna ilman erillistä vastaanottokomiteaa. Helenius kertoi medialle, että hän ei ollut nukkunut ja…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #KonstaHelenius, #Leijonat
Jääkiekon miesten MM-kisoissa Suomi on toistaiseksi välttynyt suurilta haasteilta. Lauantaina pelataan kuusi ottelua, mutta Leijonilla on välipäivä ennen sunnuntain kohtaamista Itävallan kanssa.…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat, #Jääkiekko
Suomi voitti Britannian 4–0 jääkiekon MM-kisoissa Zürichissä. Kaikki Suomen maalit teki puolustaja, Ville Heinola teki kaksi maalia. Päävalmentaja Antti Pennanen kehui joukkueen…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat, #Jääkiekko
Suomi pelaa jääkiekon MM-kisojen alkulohkossa Iso-Britanniaa vastaan. Leijonat on voittanut kaikki neljä otteluaan ja on lohkonsa kakkosena. Britit puolestaan ovat ilman pisteitä…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat, #Jääkiekko
Ison-Britannian maalivahti Mat Robson torjui 45 laukausta MM-kisoissa Suomea vastaan. Suomi voitti ottelun 4–0, mutta Robsonin suoritukset herättivät huomiota. Hän käytti erityistä…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #MMkisat, #Leijonat
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 22.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo koko sen levinneisyysalueella maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölyä on koko maassa Lappia lukuun ottamatta enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on maan eteläosissa enimmäkseen kohtalaisesti, ja muualla sen Etelä-Lappiin asti ulottuvalla levinneisyysalueella vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölyä on koko maassa Lappia lukuun ottamatta enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.