Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
K-ryhmän rekka on herättänyt huomiota Khamenein hautajaisissa, kun taas S-Pankki on käynnistänyt ostotarjouksen Oma Säästöpankista. Kaupan logo näkyi…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Jyväskylässä Rantaväylällä yksi ajokaista on suljettu, kun pelastuslaitos poistaa sillasta roikkuvaa metallinpalaa. Metallinpala on kooltaan noin 100 cm kertaa 30 cm. Liikennehaitan arvioidaan päättyvän noin kello 11.30.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Jyväskylässä Rantaväylällä yksi ajokaista on suljettu, kun pelastuslaitos poistaa sillasta roikkuvaa metallinpalaa. Metallinpala on kooltaan noin 100 cm kertaa 30 cm. Liikennehaitan arvioidaan päättyvän noin kello 11.30.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 23.5.2026 klo 11:15, pääluokka Liikenne.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Rantaväylällä suljettu ajokaista Jyväskylässä.
Ajokaista suljettu Jyväskylässä
Jyväskylässä on suljettu yksi ajokaista Rantaväylällä. Sillasta roikkuu metallinpala, joka on noin 100 cm kertaa 30 cm kokoinen. Pelastuslaitos poistaa metallinpalan. Liikennehaitta loppuu arvioiden mukaan noin kello 11.30.
Jyväskylässä Rantaväylällä yksi ajokaista on suljettu, kun pelastuslaitos poistaa sillasta roikkuvaa metallinpalaa. Metallinpala on kooltaan noin 100 cm kertaa 30 cm. Liikennehaitan arvioidaan päättyvän noin kello 11.30.
Tiistai-iltana henkilöauto törmäsi peuraan Rantaväylällä Jyväskylässä. Onnettomuus tapahtui Ristonmaan rampin kohdalla, mutta lisätietoja vahingoista tai loukkaantumisista ei ole vielä saatavilla.
Liikenne • jaetut avainsanat: #Jyväskylä, #Rantaväylä
Pihtiputaalla tapahtui onnettomuus, jossa rekka törmäsi huoltoaseman seinään. Onnettomuus sattui torstain vastaisena yönä, ja huoltoasema pysyy auki vahingosta huolimatta. Rekan siirtäminen vaatii…
Liikenne
Fintraffic on huolissaan junaraiteilla tapahtuvasta luvattomasta liikkumisesta, joka on yleistynyt tänä vuonna. Kirjauksia on tehty lähes 450, mikä on enemmän kuin viime…
Liikenne
Jyväskylässä auto valui junaraiteille pysäköintialueelta. Poliisi kertoo, että valuminen johtui auton viasta, ei käsijarrun unohtamisesta. Tapaus on tutkinnassa ja junaliikenne keskeytettiin hetkellisesti.
Liikenne • jaetut avainsanat: #Jyväskylä
Kangasniemellä tapahtui lietevaunun kaatuminen, joka aiheutti ympäristövahingon. Vaunusta valui lietettä pellolle ja viereiseen Pieni-Ahvenais-järveen. Pelastuslaitos esti lisävahinkoja ja imisi lietettä pois.
Liikenne • jaetut avainsanat: #Pelastuslaitos
Sodankylässä auto suistui Nelostieltä vesistöön lauantaina. Pelastuslaitos onnistui pelastamaan autossa olleen henkilön ja koiran. Ensihoito tarkasti henkilön mahdolliset loukkaantumiset.
Liikenne • jaetut avainsanat: #Pelastuslaitos
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.