Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Pääministeri Orpo tukee Garden Helsinki -hanketta, kun taas Ranska lähettää joukkoja Natoon Suomeen. Pääministeri Petteri Orpo on ilmaissut…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
SDP on päivittänyt logoaan ja visuaalista ilmettään. Uusi ilme esitellään 48. Puoluekokouksessa Tampereella. Muutoksessa on pyritty modernisoimaan ilmettä, säilyttäen kuitenkin punainen väri ja ruusu-symboli.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
SDP on päivittänyt logoaan ja visuaalista ilmettään. Uusi ilme esitellään 48. Puoluekokouksessa Tampereella. Muutoksessa on pyritty modernisoimaan ilmettä, säilyttäen kuitenkin punainen väri ja ruusu-symboli.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 23.5.2026 klo 10:57, pääluokka Politiikka.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa SDP:n logo muuttui.
SDP:n logo muuttui
SDP on vaihtanut logonsa ja ulkoasunsa. Uusi ilme esitetään puoluekokouksessa Tampereella. Logo on nyt modernimpi ja rohkeampi, mutta punainen väri ja ruusu-symboli pysyvät. Ruusu-symbolia on myös yksinkertaistettu.
SDP on päivittänyt logoaan ja visuaalista ilmettään. Uusi ilme esitellään 48. Puoluekokouksessa Tampereella. Muutoksessa on pyritty modernisoimaan ilmettä, säilyttäen kuitenkin punainen väri ja ruusu-symboli.
SDP:n puoluekokous on alkanut Tampereella, jossa puolue päättää tulevasta poliittisesta ohjelmastaan ja valitsee johtonsa. Puheenjohtaja Antti Lindtman pitää avauspuheensa tänään klo 12.30.…
Politiikka • jaetut avainsanat: #SDP, #Tampere
SDP:n puoluekokous alkaa lauantaina Tampereella, jossa 500 edustajaa kokoontuu päättämään poliittisesta ohjelmasta. Puoluesihteeri Mikkel Näkkäläjärvi arvioi, että keskustelua herättävät erityisesti rajaturvallisuuslaki ja…
Politiikka • jaetut avainsanat: #SDP, #Tampere
Suomen Sosialidemokraattinen Puolue on julkaissut uuden logon, jonka väri on kirkastunut. Uuden visuaalisen ilmeen myötä puolue haluaa näyttää modernimmalta ja rohkeammalta. Muutos…
Politiikka • jaetut avainsanat: #SDP, #Logo
SDP päättää tänään puoluekokouksessaan vähentää puoluekokousedustajien määrää 500:sta 350:een. Muutos perustuu aktiivien vähenemiseen ja kokousten kustannusten hallintaan. Lisäksi puoluekokouskausi pitenisi neljään vuoteen…
Politiikka • jaetut avainsanat: #SDP, #Puoluekokous
SDP:n puoluekokous on käynnissä Tampereella, ja puolueen edustajat ovat antaneet mielipiteitään talouspolitiikasta laajassa kyselyssä. Kyselyyn vastasi yli puolet edustajista, ja tulokset osoittavat,…
Politiikka • jaetut avainsanat: #SDP, #Tampere
Matias Mäkynen aikoo esittää 31 muutosesitystä Sdp:n talouslinjasta puoluekokouksessa, joka alkaa lauantaina Tampereella. Puheenjohtaja Antti Lindtman puolustaa nykyistä linjaa ja korostaa puoluehallituksen…
Politiikka • jaetut avainsanat: #Sdp, #Puoluekokous
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.