Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Espoon kaupunki on päättänyt hylätä korvausvaatimukset, jotka liittyvät Suvivirsi-kiistaan.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
McLarenin F1-talli esitteli laajan kehityspaketin Kanadan GP:ssä, mutta sen toimivuus herätti huolta. Lando Norris oli harjoituksissa kuudes ja huomasi, että päivitykset eivät tuoneet heti toivottua parannusta. Sprinttiaika-ajoissa tilanne parani, ja Norris ajoi kolmanneksi, mikä oli positiivinen yllätys.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
McLarenin F1-talli esitteli laajan kehityspaketin Kanadan GP:ssä, mutta sen toimivuus herätti huolta. Lando Norris oli harjoituksissa kuudes ja huomasi, että päivitykset eivät tuoneet heti toivottua parannusta. Sprinttiaika-ajoissa tilanne parani, ja Norris ajoi kolmanneksi, mikä oli positiivinen yllätys.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 23.5.2026 klo 10:51, pääluokka Moottoriurheilu.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa McLarenin päivitykset herättivät huolta F1:ssä • McLarenin päivitykset herättivät huolta F1:ssä • McLarenin päivitykset herättivät huolta.
McLarenin päivitykset herättivät huolta F1:ssä
McLarenin F1-talli toi Kanadan GP:hen uuden kehityspaketin. Lando Norris oli harjoituksissa kuudes ja oli huolissaan auton toiminnasta. Sprinttiaika-ajoissa Norris ajoi kolmanneksi, mikä oli hyvä tulos. Hän huomasi, että auton säätöjen muutokset paransivat ajettavuutta.
McLarenin F1-talli esitteli laajan kehityspaketin Kanadan GP:ssä, mutta sen toimivuus herätti huolta. Lando Norris oli harjoituksissa kuudes ja huomasi, että päivitykset eivät tuoneet heti toivottua parannusta. Sprinttiaika-ajoissa tilanne…
McLarenin F1-talli esitteli laajan kehityspaketin Kanadan GP:ssä, mutta sen toimivuus herätti huolta. Lando Norris oli harjoituksissa kuudes ja koki auton tuntuman olevan epävarma. Sprinttiaika-ajoissa Norris paransi suoritustaan ja…
McLarenin F1-talli esitteli laajan kehityspaketin Kanadan GP:ssä, mutta sen toimivuus herätti huolta harjoituksissa. Lando Norris oli huolissaan auton tuntumasta, mutta sprinttiaika-ajoissa hän yllätti ajamalla kolmanneksi. Muutokset auton säädöissä…
Miamin F1-osakilpailu alkoi dramaattisesti, kun neljä kuljettajaa keskeytti kisan ensimmäisten kierrosten aikana. Erityisesti Pierre Gaslyn Alpine-auto pyörähti katolleen törmäyksessä, mutta kuljettajat selvisivät…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #F1, #LandoNorris
Kimi Antonelli voitti Miamin F1-kisan, mikä oli hänen kolmas peräkkäinen voittonsa. McLarenin Lando Norris ja Oscar Piastri sijoittuivat toiseksi ja kolmanneksi. Valtteri…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #F1
Formula 1 -sarjan Kanadan GP:n sprinttikisan aika-ajossa Mercedes-kuski George Russell saavutti ykköspaikan ajalla 1.12,965. Hänen tallikaverinsa Kimi Antonelli oli vain 0,068 sekuntia…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #KanadanGP
Formula 1:n Miamin osakilpailun tulokset muutettiin tuomariston toimesta. Charles Leclerc sai 20 sekunnin aikarangaistuksen, mikä pudotti hänet kahdeksanneksi. Myös Max Verstappen sai…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #F1
Formula 1 -sarjan Kanadan GP:n harjoitukset keskeytyivät, kun Alexander Albon törmäsi autollaan seinään. Albonin auto vaurioitui, mutta kuljettaja selvisi onneksi ilman vammoja.…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #KanadanGP
Kaksinkertainen F1-maailmanmestari Fernando Alonso arvosteli Formula 1:n kehitystä mediapäivänä Kanadan GP:ssä. Hän katsoo, että laji on mennyt väärään suuntaan vuodesta 2014 lähtien…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #F1, #KanadanGP
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu Lapissa. Etelä-Lapissa kukinta on enää heikkoa. Koivun kukinta on päättynyt maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu koivun siitepölyä. Heinät kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on Lapissa ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu vähän koivun siitepölyä. Heinän siitepölyä on maan etelä- ja länsiosissa pieniä ja kohtalaisia määriä. Muualla kukinta-alueella heinän siitepölyä on ilmassa vähän. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Kukinnan huippu on maan eteläosissa jo ohitettu. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Cladosporium-homeitiöitä on ilmassa runsaasti maan eteläosissa ja kohtalaisesti maan keskiosissa. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta päättyy Etelä-Lapissa ja jatkuu Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on kukinta-alueella ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Heinän siitepölymäärät ovat kukinta-alueella enimmäkseen pieniä, mutta saattavat maan eteläosissa nousta hetkittäin kohtalaisiksi. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä.