Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Suomalainen yritti luvattomasti ylittää rajan Venäjälle, ja poliisi epäilee mopoilijaa törkeästä rikoksesta. Teollisuuden uudet tilaukset kasvavat merkittävästi.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Jenni Multisilta julkaisee tänä vuonna kolme kirjaa. Kirjailija kertoo, että kirjoittaminen on ollut hänen unelmansa lapsuudesta asti. Multisilta vaikuttaa rauhalliselta ja itsevarmalta suunnitelmiensa suhteen.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Jenni Multisilta julkaisee tänä vuonna kolme kirjaa. Kirjailija kertoo, että kirjoittaminen on ollut hänen unelmansa lapsuudesta asti. Multisilta vaikuttaa rauhalliselta ja itsevarmalta suunnitelmiensa suhteen.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 23.5.2026 klo 10:00, pääluokka Kulttuuri.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilkka-Pohjalainen.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Jenni Multisilta julkaisee kolme kirjaa.
Jenni Multisilta julkaisee kolme kirjaa
Jenni Multisilta julkaisee kolme kirjaa tänä vuonna. Hän on haaveillut kirjailijan työstä lapsuudestaan asti. Multisilta tuntuu rauhalliselta ja varmalta suunnitelmistaan.
Jenni Multisilta julkaisee tänä vuonna kolme kirjaa. Kirjailija kertoo, että kirjoittaminen on ollut hänen unelmansa lapsuudesta asti. Multisilta vaikuttaa rauhalliselta ja itsevarmalta suunnitelmiensa suhteen.
Helsinki ei saanut kansainvälistä voimistelutapahtumaa Gymnaestradaa vuodelle 2031, vaan tapahtuma järjestetään Las Vegasissa. Kilpailu päättyi tiistaina, ja Helsinki jäi kahden äänen erolla…
Kulttuuri
Huhtikuussa julkaistaan useita kiinnostavia kirjoja, jotka käsittelevät historian ja ajankohtaisten ilmiöiden teemoja. Eilisvuosi-niminen teos on saanut huomiota ja se kertoo somevaikuttajasta, joka…
Kulttuuri • jaetut avainsanat: #Kirjat
Toimittaja Anni Pasanen on saanut Ilkka Malmberg -palkinnon, jonka arvo on 15 000 euroa. Palkinnon myöntänyt raati kiitti Pasasta hänen kyvystään herättää…
Kulttuuri
Brittiläinen tv-juontaja Judith Chalmers on kuollut 90-vuotiaana. Hänen perheensä mukaan hän menehtyi kotonaan perheensä ympäröimänä. Chalmers tunnettiin parhaiten matkailusarjastaan Wish You Were…
Kulttuuri
Ilkka Vuojalan tuore pilapiirros on nyt julkaistu. Teos herättää keskustelua ajankohtaisista aiheista ja tarjoaa katsojilleen uusia näkökulmia. Vuojalan tyyli on edelleen tunnistettavissa…
Kulttuuri
Särestöniemi-museo Kittilästä on valittu Vuoden museo 2026 -kilpailun voittajaksi. Palkinto myönnettiin Museogaalassa Hämeenlinnassa, ja se tunnustaa museon merkittävän panoksen museoalan näkyvyyden ja…
Kulttuuri
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 10.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin koko maassa Lappia lukuun ottamatta, Etelä-Lapissa siitepölyä on vähän. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Cladosporium- ja Alternaria-homesienten itiöitä on ilmassa kohtalaisesti maan eteläosissa. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta ajoittain kohtalaisiksi. Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä koko maassa Lappia lukuun ottamatta. Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sade laskee siitepölymääriä.