Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Helsingin Kalasatamassa syttynyt kerrostalopalo on aiheuttanut merkittäviä vahinkoja, ja jopa 40 Lumo-kotien asuntoa on kärsinyt tuhoista. Vihreät tukevat…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Awak Kuier saavutti henkilökohtaisen piste-ennätyksensä WNBA:ssa, kun hän teki 16 pistettä Dallas Wingsin pelissä Atlanta Dreamia vastaan. Kuier oli joukkueensa paras pistemies, mutta Dallas hävisi ottelun selvästi 86–69. Kuier onnistui kaikissa kuudessa pelitilanneheitossaan ja keräsi neljä levypalloa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Awak Kuier saavutti henkilökohtaisen piste-ennätyksensä WNBA:ssa, kun hän teki 16 pistettä Dallas Wingsin pelissä Atlanta Dreamia vastaan. Kuier oli joukkueensa paras pistemies, mutta Dallas hävisi ottelun selvästi 86–69. Kuier onnistui kaikissa kuudessa pelitilanneheitossaan ja keräsi neljä levypalloa.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 23.5.2026 klo 08:26, pääluokka Koripallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Awak Kuier teki piste-ennätyksen WNBA:ssa • Awak Kuier teki piste-ennätyksen WNBA:ssa • Awak Kuier teki piste-ennätyksen WNBA:ssa.
Awak Kuier teki ennätyspisteet
Awak Kuier pelasi hyvin WNBA-ottelussa. Hän teki 16 pistettä Dallas Wingsin pelissä Atlanta Dreamia vastaan. Kuier oli joukkueensa paras pistemies. Dallas kuitenkin hävisi ottelun 86–69. Kuier heitti kaikki kuusi heittoaan sisään ja sai neljä levypalloa.
Awak Kuier saavutti henkilökohtaisen piste-ennätyksensä WNBA:ssa, kun hän teki 16 pistettä Dallas Wingsin pelissä Atlanta Dreamia vastaan. Kuier oli joukkueensa paras pistemies, mutta Dallas hävisi ottelun selvästi 86–69.…
Awak Kuier saavutti henkilökohtaisen piste-ennätyksensä WNBA:ssa, kun hän teki 16 pistettä Dallas Wingsin pelissä Atlanta Dreamia vastaan. Kuier oli joukkueensa paras pistemies, mutta Dallas hävisi ottelun 69-86. Kuier…
Awak Kuier saavutti henkilökohtaisen piste-ennätyksensä WNBA:ssa, kun hän teki 16 pistettä Dallas Wingsin pelissä Atlanta Dreamia vastaan. Kuier oli joukkueensa paras pistemies, mutta Dallas hävisi ottelun selvästi 69-86.…
Awak Kuier sai merkittävän roolin Dallas Wingsin voitossa Washington Mysticsista WNBA:ssa. Kuier pelasi yli 20 minuuttia ja teki yhdeksän pistettä, kolme levypalloa…
Koripallo • jaetut avainsanat: #AwakKuier, #DallasWings
Suomalaiskoripalloilija Awak Kuier pelasi vain viisi minuuttia Dallas Wingsin voitto-ottelussa Chicago Skystä. Kuier ei pelannut ensimmäisen neljänneksen jälkeen, vaikka joukkue voitti 99–89.…
Koripallo • jaetut avainsanat: #AwakKuier, #DallasWings
Awak Kuier, ensimmäinen suomalaispelaaja WNBA:ssa, kokee kehittyneensä pelaajana merkittävästi. Dallas Wings on muuttunut paljon viime vuosina, ja Kuier uskoo sopeutuvansa joukkueen uuteen…
Koripallo • jaetut avainsanat: #AwakKuier, #DallasWings
WNBA-kausi starttaa pian, mutta Awak Kuierin liittyminen Dallas Wingsiin on yhä epävarmaa. Viisumiprosessi on viivästyttänyt hänen saapumistaan, ja joukkueen johto ei osaa…
Koripallo • jaetut avainsanat: #WNBA, #AwakKuier
Awak Kuierin paluu WNBA:han alkoi Dallas Wingsin voitolla Indiana Feveristä. Kuier pelasi ottelussa vain 2,11 minuuttia, mutta sai tilastoihinsa yhden puolustuslevypallon, yhden…
Koripallo • jaetut avainsanat: #AwakKuier, #WNBA
Dallas Wings aloitti WNBA-kauden voitolla Indiana Feveristä lukemin 107–104. Arike Ogunbowale oli Dallasin tehokkain pelaaja 22 pisteellä. Awak Kuier pelasi ottelussa yli…
Koripallo • jaetut avainsanat: #DallasWings, #WNBA
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 22.05.2026 TILANNE Koivun kukintahuippu on nyt Etelä-Lapissa ja on alkanut Keski-Lapissa. Kukinta jatkuu etelämpänä maan pohjoisosissa ja heikkona maan keskiosissa. Maan eteläosissa koivun kukinta on päättynyt. Heinien kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa. Koivun siitepölymäärät ovat maan eteläosissa vähäisiä, maan keskiosissa kohtalaisia ja maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti runsaita. Myös Pohjois-Lappiin kulkeutuu kohtalaisia määriä siitepölyä. Heinien siitepölyä on ilmassa maan eteläosissa erittäin vähän, mutta määrät voivat olla korkeampia kukkivien kasvustojen läheisyydessä. ENNUSTE Koivun kukinta päättyy maan keskiosissa. Kukinta jatkuu maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti, mistä siitepölyä kulkeutuu etenkin lauantaina Pohjois-Lappiin ja myöhemmin maan eteläosiin asti. Heinien kukinta voimistuu maan etelä- ja keskiosissa. Runsaasti siitepölyä tuottavan männyn kukinta alkaa maan eteläosissa. Koivun siitepölyä on maan eteläosissa vähän. Määrät vaihtelevat maan keskiosista Keski-Lappiin ulottuvalla alueella kohtalaisista runsaisiin. Pohjois-Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähän maan etelä- ja keskiosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.