Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Toukokuu oli Ukrainassa siviileille tuhoisin kuukausi neljään vuoteen, kertoo YK. Yhdysvallat on surmannut venezuelalaisen Tren de Aragua -rikollisjärjestön…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Ursula Wikström on jaetulla viidennellä sijalla golfin naisten Euroopan-kiertueen kilpailussa Marokossa. Hän on pelannut kaksi kierrosta ja saavuttanut yhteistuloksen –6. Kilpailun kärjessä on Australian Kelsey Bennett, joka on –13.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Ursula Wikström on jaetulla viidennellä sijalla golfin naisten Euroopan-kiertueen kilpailussa Marokossa. Hän on pelannut kaksi kierrosta ja saavuttanut yhteistuloksen –6. Kilpailun kärjessä on Australian Kelsey Bennett, joka on –13.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 22.5.2026 klo 22:30, pääluokka Golf.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat, Hämeen Sanomat, Keskisuomalainen.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Wikström sijoittuu viidenneksi Euroopan-kiertueella • Wikström jatkaa hyvissä asemissa kilpailussa • Wikström pitää viidettä sijaa Euroopan-kiertueella.
Wikström on viidentenä kilpailussa
Ursula Wikström on viidennellä sijalla golfin kilpailussa Marokossa. Hän on pelannut kaksi kierrosta ja saanut tuloksen –6. Kilpailun johtaa Kelsey Bennett Australiasta, joka on –13. Noora Komulainen ei päässyt jatkoon.
Ursula Wikström on jaetulla viidennellä sijalla golfin naisten Euroopan-kiertueen kilpailussa Marokossa. Hän on pelannut kaksi kierrosta ja saavuttanut yhteistuloksen –6. Kilpailun kärjessä on Australian Kelsey Bennett, joka on…
Ursula Wikström on jaetulla viidennellä sijalla golfin naisten Euroopan-kiertueen kilpailussa Marokossa. Hän on pelannut kaksi kierrosta yhteistuloksella –6. Kilpailun kärjessä on Australian Kelsey Bennett, joka on –13.
Ursula Wikström on jaetulla viidennellä sijalla golfin naisten Euroopan-kiertueen kilpailussa Marokossa. Hän on pelannut kaksi kierrosta yhteistuloksella –6. Kilpailun kärjessä on Australian Kelsey Bennett, joka on –13.
Ursula Wikström on jaetulla toisella sijalla golfin Euroopan-kiertueen kilpailussa Marokossa. Hän pelasi avauskierroksen 70 lyönnillä, mikä tarkoittaa tulosta –3. Kilpailua johtaa Australian…
Golf • jaetut avainsanat: #UrsulaWikström, #EuroopanKiertue
Oliver Lindell teki lauantaina miesten Euroopan-kiertueen kilpailussa Barcelonassa uuden kenttäennätyksen tuloksella 65. Hän jakaa tällä hetkellä kahdeksatta sijaa, ja jos hänen ennätyksensä…
Golf • jaetut avainsanat: #EuroopanKiertue, #Golf
Oliver Lindell pelasi toisen perättäisen alle parin kierroksen Euroopan-kiertueen kilpailussa Shanghaissa. Hän jakaa tällä hetkellä sijaa 32, mutta kärkikymmenikköön on vain neljän…
Golf • jaetut avainsanat: #Golf, #EuroopanKiertue
Sami Välimäki sijoittui 60:nneksi PGA:n mestaruusturnauksessa, mikä on hänen paras saavutuksensa golfin arvoturnauksissa. Välimäki pelasi tasaisesti koko turnauksen ajan ja tienasi 29…
Golf • jaetut avainsanat: #Golf
Miesten Euroopan-kiertueen kilpailun voitti Etelä-Afrikan Yurav Premlall, joka pelasi 72 reikää yhteislukemalla 260 lyöntiä, 28 alle parin. Toiseksi sijoittui Shaun Norris, myös…
Golf • jaetut avainsanat: #EuroopanKiertue
Suomalaisgolffari Sami Välimäki jakaa 64. Sijaa PGA-mestaruuskilpailussa Pennsylvaniassa. Hän käytti kolmanteen kierrokseen 71 lyöntiä ja on yhteistuloksessa neljä yli parin. Välimäki koki…
Golf • jaetut avainsanat: #Golf
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 12.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa, ja koivun siitepölyä kulkeutuu Etelä-Lappiin. Heinät kukkivat koko maassa. Koivun siitepölyä on ilmassa vähän Lapissa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat enimmäkseen vähäisiä maan pohjoisosissa. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa. Kukinta lähestyy loppua maan eteläosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Koivun siitepölymäärät jäävät Keski- ja Pohjois-Lapissa vähäisiksi. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä maan pohjoisosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.