Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Trump syyttää Kiinaa vaalivaikuttamisesta, kun taas vakava onnettomuus sulki tien Virroilla. Poliisi tutkii myös työpaikkakiusaamisväitteitä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Tasavallan presidentti Alexander Stubb vieraili perjantaina Piritorilla Helsingissä. Hän saapui alueelle harmaalla autolla ja kävi lyhyesti poliisin bussissa. Torilla oli myös Viadia Helsinki ry:n toimintaa, jossa jaettiin apua tarvitseville.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Tasavallan presidentti Alexander Stubb vieraili perjantaina Piritorilla Helsingissä. Hän saapui alueelle harmaalla autolla ja kävi lyhyesti poliisin bussissa. Torilla oli myös Viadia Helsinki ry:n toimintaa, jossa jaettiin apua tarvitseville.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 22.5.2026 klo 21:55, pääluokka Politiikka.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat, Iltalehti, Yle Uutiset.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Presidentti Stubb vieraili Piritorilla • Presidentti Stubb vieraili Piritorilla • Stubb esitteli ministerit Mäntyniemessä.
Presidentti Stubb kävi Piritorilla
Presidentti Alexander Stubb vieraili perjantaina Piritorilla Helsingissä. Hän saapui harmaalla autolla ja meni poliisin bussin luokse. Torilla oli myös apua tarvitseville tarkoitettua toimintaa. Paikalla oli rauhallista, vaikka poliisiautoja saapui paljon.
Tasavallan presidentti Alexander Stubb vieraili perjantaina Piritorilla Helsingissä. Hän saapui alueelle harmaalla autolla ja kävi lyhyesti poliisin bussissa. Torilla oli myös Viadia Helsinki ry:n toimintaa, jossa jaettiin apua…
Tasavallan presidentti Alexander Stubb vieraili Helsingin Piritorilla perjantaina. Alueella oli runsaasti poliiseja, mutta normaali kävijäkunta oli vähäistä. Stubb oli paikalla, kun Levähdyspaikka-ryhmä jakoi apua päihdeongelmaisille ja asunnottomille.
Presidentti Alexander Stubb piti tänään ensimmäistä kertaa presidentin esittelyn Mäntyniemessä, joka on juuri remontoitu. Esittelyssä Stubb kätteli ministerit ja kertoi remontin onnistumisesta sekä suomalaisten nykytaiteilijoiden teoksista, jotka koristavat…
Tasavallan presidentti Alexander Stubb saa tänään kunniatohtorin arvonimen Kauppakorkeakoulusta. Tilaisuudessa promovoidaan myös muita merkittäviä yhteiskunnallisia vaikuttajia. Huomenna Stubb vihitään Jyväskylän yliopiston kunniatohtoriksi.
Politiikka • jaetut avainsanat: #AlexanderStubb, #Mäntyniemi
Suomeen suuntautunut maahanmuutto väheni viime vuonna toista vuotta peräkkäin, vaikka määrä pysyi korkealla. Maahanmuuttoja tehtiin noin 51 000, ja suurimmat ryhmät olivat…
Politiikka
Valtiopäiväneuvos Kyösti Virrankoski on menehtynyt nopeasti edenneeseen syöpään Kauhavalla. Hän oli merkittävä keskustavaikuttaja, joka toimi Euroopan parlamentin jäsenenä ja kansanedustajana. Virrankoski oli…
Politiikka
Suomessa otetaan käyttöön poliisin reservi, joka varmistaa poliisin voimavarat poikkeustilanteissa. Lakiesitys astuu voimaan ensi vuoden alusta, ja presidentin odotetaan hyväksyvän lain pian.…
Politiikka
Opetusministeri Anders Adlercreutz ehdotti koulujen kesälomien siirtämistä, mutta opettajat tyrmäävät suunnitelman. OAJ:n puheenjohtaja Katarina Murto pitää ehdotusta järjettömänä ja kyseenalaistaa sen käytännön…
Politiikka
Opetus- ja kulttuuriministeriö ehdottaa kesäloman alkua siirrettäväksi kahdella viikolla. Ehdotuksessa myös uusi vähintään viikon kestävä kevätloma ajoittuisi huhtikuulle. Muutoksella ei olisi vaikutusta…
Politiikka
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 17.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa sekä Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevati vähäisestä kohtalaiseen. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa; Pohjanmaalla ja maan pohjoisosissa Etelä-Lappiin asti määrät ovat toistaiseksi jääneet vähäisiksi. Cladosporium- ja Alternaria homeitiömäärät ovat jääneet mataliksi. ENNUSTE Heinien jatkuu ja pujon kukinta voimistuu. Heinien siitepölymäärät ovat maan etelä ja keskiosissa runsaita, maan pohjoisosissa vaihtelevat kohtalaisesta vähäisiin. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä-osissa ajoittain runsaiksi, ja jäävät maan keskiosissa kohtalaisiksi. Pohjois-Pohjanmaallla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sadekuurot laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.