Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Ministeri Poutalan varvas amputoitiin onnettomuuden seurauksena, ja Indonesiassa tapahtui voimakas maanjäristys, joka surmasi 20 ihmistä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Kehittäjä Infinity Ward on vahvistanut, että Call of Duty -pelisarjaan on tulossa uusi osa. Pelin kehityksessä on panostettu viihteen laatuun ja yksityiskohtiin. Tarkempia tietoja pelistä odotetaan kesäkuun alussa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Kehittäjä Infinity Ward on vahvistanut, että Call of Duty -pelisarjaan on tulossa uusi osa. Pelin kehityksessä on panostettu viihteen laatuun ja yksityiskohtiin. Tarkempia tietoja pelistä odotetaan kesäkuun alussa.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 22.5.2026 klo 21:53, pääluokka Pelit.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Pelaaja.fi.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Call of Duty -pelisarja saa uuden osan.
Call of Duty saa uuden pelin
Infinity Ward kertoo, että Call of Duty -pelisarjaan tulee uusi osa. Pelissä panostetaan viihteen laatuun ja yksityiskohtiin. Uudesta pelistä saadaan lisää tietoa kesäkuussa. Paljastus tapahtuu mahdollisesti NBA-finaalien yhteydessä.
Kehittäjä Infinity Ward on vahvistanut, että Call of Duty -pelisarjaan on tulossa uusi osa. Pelin kehityksessä on panostettu viihteen laatuun ja yksityiskohtiin. Tarkempia tietoja pelistä odotetaan kesäkuun alussa.
Assassin’s Creed Black Flag Resynced -pelin uusioversio julkaistaan 9. heinäkuuta. Vaikka pelimaailma pysyy samana, se on tiheämpi ja sisältää enemmän tutkittavaa. Uusioversioon…
Pelit • jaetut avainsanat: #Videopelit
The Last Caretaker niminen peli voitti Vuoden 2025 parhaana suomalaisena pelinä Finnish Game Awards -gaalassa. Kakkossijalle sijoittui My Winter Car ja kolmanneksi…
Pelit
Paralives-niminen elämäsimulaatiopeli julkaistaan varhaisjulkaisuna 25. toukokuuta. Pelistä on julkaistu uusia pelikuvaa ja traileri, joka esittelee sen keskeisiä ominaisuuksia, kuten hahmonmuokkausta ja rakennustyökaluja.…
Pelit • jaetut avainsanat: #Pelikehitys
Forza Horizon 6 on saanut erinomaisia arvioita ja se on vuoden parhaaksi arvioitu peli Metacriticin mukaan. Pelissä pelaajat pääsevät tutkimaan Japania, ja…
Pelit • jaetut avainsanat: #Videopelit
Take-Two Interactive on ilmoittanut, että Grand Theft Auto VI:n julkaisu on myöhässä noin 18 kuukautta alkuperäisestä aikataulusta. Pelin oli alun perin tarkoitus…
Pelit • jaetut avainsanat: #Videopelit
Videopelit tarjoavat yhä syvällisiä ja merkityksellisiä tarinoita, vaikka elokuvien laatu saattaa heikentyä. Esimerkiksi eräässä pelissä rikollinen mies keskustelee nunnan kanssa, ja he…
Pelit • jaetut avainsanat: #Videopelit
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 14.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta ajoittain kohtalaisiksi. Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla siitepölyä on vähän. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin koko maassa Lappia lukuun ottamatta, Etelä-Lapissa siitepölyä on vähän. Sade laskee siitepölymääriä. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu Lapin eteläpuolella, ja kukinta heikkenee Etelä-Lapissa. Heinien siitepölymäärät jäävät rannikkoalueilla pääosin kohtalaisiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta ajoittain kohtalaisiksi. Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä koko maassa Lappia lukuun ottamatta. Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on vähän. Sade laskee siitepölymääriä.