Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Sofia Virta haastaa Petteri Orpon Vihreiden puheenjohtajaksi, kun taas Yhdysvallat harkitsee uusia iskuja Iraniin. Etelä-Kaliforniassa kemikaaliräjähdys uhkaa suurta…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Formula 1 -sarjan Kanadan GP:n harjoitukset keskeytyivät, kun Alexander Albon törmäsi autollaan seinään. Albonin auto vaurioitui, mutta kuljettaja selvisi onneksi ilman vammoja. Harjoitusten nopeimmat kierrokset ajoivat Mercedes-kuljettajat.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Formula 1 -sarjan Kanadan GP:n harjoitukset keskeytyivät, kun Alexander Albon törmäsi autollaan seinään. Albonin auto vaurioitui, mutta kuljettaja selvisi onneksi ilman vammoja. Harjoitusten nopeimmat kierrokset ajoivat Mercedes-kuljettajat.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 22.5.2026 klo 21:30, pääluokka Moottoriurheilu.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Alex Albon törmäsi seinään Kanadan GP:ssä • Alex Albon törmäsi seinään Kanadan GP:ssä • Albon törmäsi seinään Kanadan GP:ssä.
Albon törmäsi seinään Kanadan GP:ssä
Formula 1 -sarjan Kanadan GP:n harjoitukset keskeytyivät, kun Alex Albon ajoi autollaan seinään. Albon yritti väistää radalla ollutta murmelia. Hän selvisi onneksi ilman vammoja. Harjoituksissa nopeimmat kierrokset ajoivat Mercedes-kuljettajat.
Formula 1 -sarjan Kanadan GP:n harjoitukset keskeytyivät, kun Alexander Albon törmäsi autollaan seinään. Albonin auto vaurioitui, mutta kuljettaja selvisi onneksi ilman vammoja. Harjoitusten nopeimmat kierrokset ajoivat Mercedes-kuljettajat.
Formula 1 -kuljettaja Alex Albon törmäsi seinään Kanadan GP:n harjoituksissa. Törmäys tapahtui, kun Albon yritti väistää radalla ollutta murmelia. Hän selvisi onnettomuudesta ilman vammoja, mutta hänen autonsa vaurioitui…
Formula 1 -sarjan Kanadan GP:n harjoituksissa Alexander Albon törmäsi autollaan seinään yrittäessään väistää radalla ollutta murmelia. Albon nousi autostaan kunnossa, mutta hänen autonsa vaurioitui pahoin. Harjoitusten nopeimmat kierrokset…
Ferrari-kuski Charles Leclerc sai 20 sekunnin aikasakon Miamin GP:n jälkeen, mikä pudotti hänen sijoitustaan kahdeksanneksi. Leclerc ajoi mutkia suoraksi kilpailun viimeisellä kierroksella.…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #KimiAntonelli, #Formula1
Formula ykkösten Miamin gp-kisan lähtöruudukko muuttui kisapäivänä, kun Red Bullin Isack Hadjar pudotettiin viimeiseen lähtöruutuun teknisen sääntörikkeen vuoksi. Tallipäällikkö Laurent Mekies myönsi…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #Formula1, #KimiAntonelli
Kimi Antonelli voitti Miamin F1-kisan, mikä oli hänen kolmas peräkkäinen voittonsa. McLarenin Lando Norris ja Oscar Piastri sijoittuivat toiseksi ja kolmanneksi. Valtteri…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #KimiAntonelli
Kaksinkertainen F1-maailmanmestari Fernando Alonso arvosteli Formula 1:n kehitystä mediapäivänä Kanadan GP:ssä. Hän katsoo, että laji on mennyt väärään suuntaan vuodesta 2014 lähtien…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #Formula1, #KanadanGP
Entinen F1-kuljettaja David Coulthard uskoo, että Max Verstappen jatkaa uraansa Red Bullilla. Hänen mukaansa ei ole olemassa toista tallia, joka antaisi Verstappenille…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #Formula1
Kimi Antonelli on voittamassa neljättä perättäistä kisaa Formula 1:n MM-sarjassa. Mika Häkkinen, kaksinkertainen maailmanmestari, kertoo voittamisen haasteista ja muistuttaa, että vain kolme…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #KimiAntonelli, #Formula1
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 22.05.2026 TILANNE Koivun kukintahuippu on nyt Etelä-Lapissa ja on alkanut Keski-Lapissa. Kukinta jatkuu etelämpänä maan pohjoisosissa ja heikkona maan keskiosissa. Maan eteläosissa koivun kukinta on päättynyt. Heinien kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa. Koivun siitepölymäärät ovat maan eteläosissa vähäisiä, maan keskiosissa kohtalaisia ja maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti runsaita. Myös Pohjois-Lappiin kulkeutuu kohtalaisia määriä siitepölyä. Heinien siitepölyä on ilmassa maan eteläosissa erittäin vähän, mutta määrät voivat olla korkeampia kukkivien kasvustojen läheisyydessä. ENNUSTE Koivun kukinta päättyy maan keskiosissa. Kukinta jatkuu maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti, mistä siitepölyä kulkeutuu etenkin lauantaina Pohjois-Lappiin ja myöhemmin maan eteläosiin asti. Heinien kukinta voimistuu maan etelä- ja keskiosissa. Runsaasti siitepölyä tuottavan männyn kukinta alkaa maan eteläosissa. Koivun siitepölyä on maan eteläosissa vähän. Määrät vaihtelevat maan keskiosista Keski-Lappiin ulottuvalla alueella kohtalaisista runsaisiin. Pohjois-Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähän maan etelä- ja keskiosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.