Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Teemu Keskisarja kritisoi eduskunnan kesäkokousta, kun taas Arvi Savolaista syytetään pahoinpitelyistä. Ratinan puukottaja sai tuomion vankeuteen.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Jyväskylässä järjestettiin ravikilpailut, joissa nähtiin useita jännittäviä suorituksia. Ensimmäisessä ponilähdössä voiton vei Daa Daa Daa, ja muissa lähdöissä kilpailijat esittivät hyviä aikoja. Kilpailut herättivät paikalla olleiden mielenkiinnon.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Jyväskylässä järjestettiin ravikilpailut, joissa nähtiin useita jännittäviä suorituksia. Ensimmäisessä ponilähdössä voiton vei Daa Daa Daa, ja muissa lähdöissä kilpailijat esittivät hyviä aikoja. Kilpailut herättivät paikalla olleiden mielenkiinnon.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 22.5.2026 klo 21:11, pääluokka Ravit.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Ravitulokset julkaistu Jyväskylässä • Ravitulokset julkaistu Forssassa.
Ravitulokset julkaistu Jyväskylässä
Jyväskylässä oli ravikilpailut, joissa kilpailtiin useissa lähdöissä. Ensimmäisessä ponilähdössä voitti Daa Daa Daa. Muissa lähdöissä nähtiin hyviä suorituksia, ja kilpailijat saivat aikaan nopeita aikoja. Tapahtuma oli jännittävä ja kiinnostava.
Jyväskylässä järjestettiin ravikilpailut, joissa nähtiin useita jännittäviä suorituksia. Ensimmäisessä ponilähdössä voiton vei Daa Daa Daa, ja muissa lähdöissä kilpailijat esittivät hyviä aikoja. Kilpailut herättivät paikalla olleiden mielenkiinnon.
Forssassa järjestettiin ponilähtö ja useita karsintoja, joissa kilpaili useita hevosia. Ensimmäisessä ponilähdössä voiton vei Usvaniityn Safiiri. Karsinnoissa nähtiin tiukkoja kilpailuja ja hyviä suorituksia.
Suomalaisravuri Massimo Hoist on suuri kysymysmerkki tulevassa Finlandia-ajossa. Hänen osallistumisensa herättää epävarmuutta niin yleisössä kuin taustajoukoissaan. Odotukset ovat korkealla, mutta tilanne on…
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit
Tornion ravikilpailuissa nähtiin useita ponilähtöjä, joissa Golden Cristian voitti ensimmäisen ponilähdön. Toisessa ponilähdössä voiton vei Aarteen Hosuli. Muissa lähdöissä kilpailivat muun muassa…
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit, #Ponilähtö
Tampereen raviradalla järjestettiin ponilähtöjä, joissa Sonya A voitti ensimmäisen lähdön ajalla 2,27,3. Toisessa lähdössä Kotikylän Poika oli ykkönen ajalla 34,0. Ravikilpailuissa nähtiin…
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit, #Ponilähtö
Jyväskylässä järjestettiin Toto4-ravit, joissa voiton vei Simputtaja. Toiseksi sijoittui Herra Hautamäki ja kolmanneksi Onniveli Pee. Raveissa nähtiin jännittäviä suorituksia ja tiukkoja kilpailuja.
Ravit • jaetut avainsanat: #Jyväskylä, #Ravit
Joensuussa järjestettiin ravikilpailut, joissa nähtiin useita ponilähtöjä ja hevoslähtöjä. Ensimmäisessä ponilähdössä voiton vei Keijunen, ja toisessa Snadi. Hevoslähtöjen voittajia olivat muun muassa…
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit, #Ponilähtö
Forssassa järjestettiin Toto75-ravit, joissa kilpailtiin useissa lähdöissä. Voittajaksi 9. Lähdössä nousi Knight Rider Hoss, ohjastajanaan Olli Koivunen. Muissa lähdöissä nähtiin tiukkoja kilpailuja…
Ravit • jaetut avainsanat: #Forssa, #Ravit
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 20.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölymäärät ovat kohtalaisia maan eteläosissa. Siitepölyä on enimmäkseen pieniä määriä maan keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa, mutta määrät voivat nousta paikoin kohtalaisiksi kukkivien kasvustojen läheisyydessä. Etelä-Lapissa siitepölyä on ilmassa vähän tai hyvin vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti. ENNUSTE Heinien jatkuu ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, maan pohjoisosissa vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisia määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.