Nimipäivä:
Seppo
14°C Helsinki

Sisuklubi avautuu jääkiekon MM-kisoissa

Aihesivu: Sisuklubi avautuu jääkiekon MM-kisoissa

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Sisuklubi, suomalaisfanien kohtaamispaikka, avautuu jääkiekon MM-kisoissa Zürichissä. Klubi sijaitsee Langstrassella, lähellä päärautatieasemaa. Paikan löytyminen oli haastavaa, mutta lopulta sopiva tila löytyi hotellin yhteydessä olevasta baarista.

  • 10 juttua
  • 4 lähdettä
  • Jääkiekko
  • Päivitetty 22.5.2026 klo 21:01
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Aamun uutiset Päivän tilanne Päivän uutiset Arkisto
Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän uutiset.

Mistä aiheessa on kyse?

Sisuklubi, suomalaisfanien kohtaamispaikka, avautuu jääkiekon MM-kisoissa Zürichissä. Klubi sijaitsee Langstrassella, lähellä päärautatieasemaa. Paikan löytyminen oli haastavaa, mutta lopulta sopiva tila löytyi hotellin yhteydessä olevasta baarista.

Aiheesta on julkaistu 10 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 22.5.2026 klo 21:01, pääluokka Jääkiekko.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat, Hämeen Sanomat, Iltalehti.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Sisuklubi avautuu jääkiekon MM-kisoissa • Leijonat kohtaa Iso-Britannian uudistetuilla ketjuilla • Leijonat kohtaa Iso-Britannian uudistetuilla ketjuilla.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 22.5.2026 klo 21:01.
  • Koosteessa on nyt 10 juttua 4 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Jääkiekko.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #Leijonat, #KonstaHelenius, #Jääkiekko.

Selkokielinen yhteenveto

Sisuklubi avautuu MM-kisoissa

Sisuklubi on paikka, jossa suomalaiset fanit kokoontuvat jääkiekon MM-kisoissa. Se sijaitsee Zürichissä, Langstrassella. Klubin perustaja Pepe Jürgens kertoi, että paikan löytäminen oli vaikeaa. Lopulta he löysivät hotellin baarin, joka oli valmis vastaanottamaan fanit.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet

Luetuimmat juuri nyt


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.06.2026

TILANNE

Koivun kukinta jatkuu Lapissa. Etelä-Lapissa kukinta on enää heikkoa. Koivun kukinta on päättynyt maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu koivun siitepölyä. Heinät kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta.
Koivun siitepölyä on Lapissa ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu vähän koivun siitepölyä.
Heinän siitepölyä on maan etelä- ja länsiosissa pieniä ja kohtalaisia määriä. Muualla kukinta-alueella heinän siitepölyä on ilmassa vähän.
Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Kukinnan huippu on maan eteläosissa jo ohitettu. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille.
Cladosporium-homeitiöitä on ilmassa runsaasti maan eteläosissa ja kohtalaisesti maan keskiosissa.
Sateet laskevat ilman siitepölymääriä.


ENNUSTE

Koivun kukinta päättyy Etelä-Lapissa ja jatkuu Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta.
Koivun siitepölyä on kukinta-alueella ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Heinän siitepölymäärät ovat kukinta-alueella enimmäkseen pieniä, mutta saattavat maan eteläosissa nousta hetkittäin kohtalaisiksi.
Sateet laskevat ilman siitepölymääriä.