Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Toukokuu oli Ukrainassa siviileille tuhoisin kuukausi neljään vuoteen, kertoo YK. Yhdysvallat on surmannut venezuelalaisen Tren de Aragua -rikollisjärjestön…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Kyle Busch, tunnettu Nascar-kuljettaja, kuoli perjantaiyönä. Hänen perheensä kertoi, että hänet oli toimitettu sairaalaan vakavan sairauden vuoksi. Kuolinsyytä ei ole vielä julkistettu, mutta Busch oli pyytänyt apua lääkäriltä vain viikkoa ennen kuolemaansa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Kyle Busch, tunnettu Nascar-kuljettaja, kuoli perjantaiyönä. Hänen perheensä kertoi, että hänet oli toimitettu sairaalaan vakavan sairauden vuoksi. Kuolinsyytä ei ole vielä julkistettu, mutta Busch oli pyytänyt apua lääkäriltä vain viikkoa ennen kuolemaansa.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 22.5.2026 klo 18:57, pääluokka Moottoriurheilu.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat, Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kyle Busch kuoli 41-vuotiaana • Kyle Busch kuoli äkilliseen sairauskohtaukseen.
Kyle Busch kuoli 41-vuotiaana
Kyle Busch oli kuuluisa Nascar-kuljettaja. Hän kuoli perjantaiyönä. Hänen perheensä kertoi, että hän oli sairaalassa vakavan sairauden takia. Busch oli pyytänyt apua lääkäriltä vain viikkoa ennen kuolemaansa.
Kyle Busch, tunnettu Nascar-kuljettaja, kuoli perjantaiyönä. Hänen perheensä kertoi, että hänet oli toimitettu sairaalaan vakavan sairauden vuoksi. Kuolinsyytä ei ole vielä julkistettu, mutta Busch oli pyytänyt apua lääkäriltä…
Nascar-tähti Kyle Busch, 41, menehtyi äkilliseen sairauskohtaukseen harjoitellessaan simulaattorilla. Hänet kiidätettiin sairaalaan, mutta henkensä pelastamiseksi ei ollut enää mitään tehtävissä. Buschin kuolema on järkyttänyt lajiyhteisöä, ja hänen terveydentilansa…
Nascar-kuljettaja Kyle Busch on kuollut 41-vuotiaana vakavan sairauden vuoksi. Hänen perheensä ja Nascar-sarja vahvistivat tiedon yhteistiedotteessaan. Busch oli kaksinkertainen Nascar Cup Seriesin…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #KyleBusch, #Nascar
Janni Hussi ja Teemu Suninen saavuttivat ensimmäisen yhteisen rallivoittonsa WRC2-luokassa Portugalin MM-rallissa. Hussi, joka voitti ensimmäistä kertaa MM-tasolla, kertoi tunteistaan voiton jälkeen…
Moottoriurheilu
Sami Pajari pitää kolmatta sijaa Portugalin MM-rallissa, kun kilpailusta on jäljellä kolme erikoiskoetta. Pajari on noin 29 sekuntia perässä johtavasta Sebastien Ogierista…
Moottoriurheilu
Sami Pajari avasi päivän nopeimmin Portugalin MM-rallissa, kaventaen eron kärjessä olevaan Sebastien Ogieriin yhdeksään sekuntiin. Pajari oli 11. Erikoiskokeen nopein ja sijoittuu…
Moottoriurheilu
Hyundain Adrien Fourmaux oli nopein Portugalin MM-rallin avauserikoiskokeella. Toyotan Elfyn Evans ja Oliver Solberg jäivät vain sekunnin murto-osilla. Sami Pajari sijoittui viidenneksi,…
Moottoriurheilu
Kimi Antonelli voitti Miamin F1-kisan, mikä oli hänen kolmas peräkkäinen voittonsa. McLarenin Lando Norris ja Oscar Piastri sijoittuivat toiseksi ja kolmanneksi. Valtteri…
Moottoriurheilu
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 12.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa, ja koivun siitepölyä kulkeutuu Etelä-Lappiin. Heinät kukkivat koko maassa. Koivun siitepölyä on ilmassa vähän Lapissa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat enimmäkseen vähäisiä maan pohjoisosissa. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa. Kukinta lähestyy loppua maan eteläosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Koivun siitepölymäärät jäävät Keski- ja Pohjois-Lapissa vähäisiksi. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä maan pohjoisosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.