Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Ukrainalainen meridrooni räjähti perjantaina Romanian Constanțan satamassa. Keskustanuoret ja keskustaopiskelijat ovat julkaisseet kannanoton, jossa he vetoavat puoluejohtoon, ettei…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
AC Oulu Volley on solminut sopimuksen brittihakkuri Jack Williamsin kanssa. Williams tuo joukkueeseen kokemusta Alankomaiden liigasta sekä menestyksestä Virossa. Hän on voittanut useita mestaruuksia ja pelannut myös kansainvälisissä kilpailuissa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
AC Oulu Volley on solminut sopimuksen brittihakkuri Jack Williamsin kanssa. Williams tuo joukkueeseen kokemusta Alankomaiden liigasta sekä menestyksestä Virossa. Hän on voittanut useita mestaruuksia ja pelannut myös kansainvälisissä kilpailuissa.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 22.5.2026 klo 17:06, pääluokka Lentopallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Kaleva.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa ACO Volley vahvisti joukkuetta brittihakkurilla • ACO Volley vahvistaa joukkuetta brittihakkurilla.
ACO Volley hankki brittihakkurin
AC Oulu Volley on saanut uuden pelaajan. Brittihakkuri Jack Williams on liittynyt joukkueeseen. Hän on pelannut aiemmin Alankomaissa ja Virossa. Williams on voittanut useita mestaruuksia ja pelannut kansainvälisissä turnauksissa.
AC Oulu Volley on solminut sopimuksen brittihakkuri Jack Williamsin kanssa. Williams tuo joukkueeseen kokemusta Alankomaiden liigasta sekä menestyksestä Virossa. Hän on voittanut useita mestaruuksia ja pelannut myös kansainvälisissä…
ACO Volley on tehnyt sopimuksen brittihakkuri Jack Williamsin kanssa. Williams on 26-vuotias ja hänellä on kokemusta Alankomaiden liigasta sekä Viron liigasta. Hän on voittanut useita mestaruuksia ja pelannut…
Hurrikaani-Loimaa voitti AC Oulu Volleyn neljännessä finaalissa lukemin 3–1 ja varmisti näin mestaruuden suoraan otteluvoitoin 4–0. Tämä on seuran toinen SM-kulta, ensimmäinen…
Lentopallo
Loimaalla pelataan lauantaina lentopallon mestaruudesta. Hurrikaani on voittanut kaikki kotipelit ja lähtee otteluun ylivoimaisena suosikkina. Aiemmat tappiot ovat tulleet vieraskentällä.
Lentopallo
Pallo-Karhut voitti naisten lentopallon SM-finaalissa Puijo Wolley 3–2. Voitto varmisti Pallo-Karhuille neljännen mestaruuden, ja joukkue juhli kotiyleisönsä edessä.
Lentopallo
PaKa on enää yhden voiton päässä naisten lentopallon mestaruudesta voitettuaan Puijo Wolleyn loppuottelussa 3–1. PaKa johtaa finaalisarjaa voitoin 3–1, ja seuraava ottelu…
Lentopallo
Hurrikaani-Loimaa, Suomen mestari lentopallossa, on päättänyt olla osallistumatta ensi kauden Mestarien liigan karsintaan tai CEV-cupiin. Seura ilmoitti asiasta keskiviikkona. Syynä päätökseen on…
Lentopallo • jaetut avainsanat: #MestarienLiiga
Hurrikaani voitti Oulussa pelatussa mestaruusliigan finaalin toisen ottelun AC Oulu Volleyn selvästi 3–0. Voitto tarkoittaa, että Hurrikaani johtaa finaalisarjaa nyt 2–0. Joukkue…
Lentopallo
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 05.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu maan keski- ja pohjoisosissa ja lähestyy loppuaan maan eteläosissa. Heinät kukkivat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Heinän kukinta on alkamassa eteläisessä Lapissa. Koivun siitepölymäärät ovat vähäisiä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa määrät ovat enimmäkseen kohtalaisia. Lapissa määrät vaihtelevat kohtalaisista runsaaseen. Heinien siitepölymäärät ovat kohtalaisia maan lounaisosissa. Muualla maan etelä- ja keskiosissa sekä Etelä-Lapissa määrät ovat enimmäkseen vähäisiä. Kuusi ja mänty kukkivat maan etelä- ja keskiosissa, ja kukinta on alkanut myös Etelä-Lapissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu maan pohjoisosissa, heikkenee maan keskiosissa ja päättyy maan eteläosissa. Heinien kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Kukinta on alkanut myös Etelä-Lapissa. Koivun siitepölymäärät jäävät maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisiksi. Lapissa määrät ovat enimmäkseen kohtalaisia, mutta voivat nousta ajoittain runsaiksi. Heinien siitepölyä on ilmassa kohtalaisia määriä maan lounaisosissa ja Uudellamaalla. Määrät jäävät enimmäkseen vähäisiksi muualla maan etelä- ja keskiosissa sekä Etelä-Lapissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.