Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Trump syyttää Kiinaa vaalivaikuttamisesta, kun taas vakava onnettomuus sulki tien Virroilla. Poliisi tutkii myös työpaikkakiusaamisväitteitä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Mänttä-Vilppulassa korotetaan alikulkusiltojen alituskorkeuksia ja poistetaan Suomelan tasoristeys. Muutokset parantavat liikenneturvallisuutta ja sujuvoittavat rata- ja tieverkon käyttöä. Työt on suunniteltu valmistuvan kesäkuun lopussa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Mänttä-Vilppulassa korotetaan alikulkusiltojen alituskorkeuksia ja poistetaan Suomelan tasoristeys. Muutokset parantavat liikenneturvallisuutta ja sujuvoittavat rata- ja tieverkon käyttöä. Työt on suunniteltu valmistuvan kesäkuun lopussa.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 22.5.2026 klo 14:15, pääluokka Liikenne.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Mänttä-Vilppulassa parannetaan liikennettä.
Mänttä-Vilppulassa parannetaan liikennettä
Mänttä-Vilppulassa tehdään muutoksia liikenteeseen. Alikulkusiltojen alituskorkeuksia nostetaan ja Suomelan tasoristeys poistetaan. Tämä parantaa liikenneturvallisuutta. Muutokset valmistuvat kesäkuun lopussa.
Mänttä-Vilppulassa korotetaan alikulkusiltojen alituskorkeuksia ja poistetaan Suomelan tasoristeys. Muutokset parantavat liikenneturvallisuutta ja sujuvoittavat rata- ja tieverkon käyttöä. Työt on suunniteltu valmistuvan kesäkuun lopussa.
Turun kaupunginvaltuusto on päättänyt raitiotien rakentamisesta. Päätös syntyi tiukan äänestyksen jälkeen, jossa äänet menivät 36–31. Raitiotien rakentaminen edellyttää valtion tukea ja mahdollisten…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Liikenne
Pihtiputaalla tapahtui onnettomuus, jossa rekka törmäsi huoltoaseman seinään. Onnettomuus sattui torstain vastaisena yönä, ja huoltoasema pysyy auki vahingosta huolimatta. Rekan siirtäminen vaatii…
Liikenne
Fintraffic on huolissaan junaraiteilla tapahtuvasta luvattomasta liikkumisesta, joka on yleistynyt tänä vuonna. Kirjauksia on tehty lähes 450, mikä on enemmän kuin viime…
Liikenne
Turun kaupunginvaltuusto teki maanantaina päätöksen raitiotien rakentamisesta. Äänestyksessä raitiotien kannattajat voittivat 36–31. Päätös herätti erilaisia mielipiteitä, ja keskustelu kesti viisi tuntia.
Liikenne • jaetut avainsanat: #Liikenne
Hyvinkäällä tapahtui liikenneonnettomuus, jossa moottoripyöräilijä kuoli. Onnettomuus sattui Palkkisillantiellä maanantai-iltana, ja poliisi tutkii sen syitä. Pelastuslaitos ja ensihoito osallistuivat tapahtumaan.
Liikenne
Tampereen Ikean lähellä tehdään päällystystöitä 27.–28. toukokuuta, mikä vaikuttaa alueen liikennejärjestelyihin. Autovarikonkatu on suljettu Rekkakadusta etelään ja Leppästensuonkatu Murskekadusta länteen. Jalankulkijat ja…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Liikenne
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 17.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa sekä Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevati vähäisestä kohtalaiseen. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa; Pohjanmaalla ja maan pohjoisosissa Etelä-Lappiin asti määrät ovat toistaiseksi jääneet vähäisiksi. Cladosporium- ja Alternaria homeitiömäärät ovat jääneet mataliksi. ENNUSTE Heinien jatkuu ja pujon kukinta voimistuu. Heinien siitepölymäärät ovat maan etelä ja keskiosissa runsaita, maan pohjoisosissa vaihtelevat kohtalaisesta vähäisiin. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä-osissa ajoittain runsaiksi, ja jäävät maan keskiosissa kohtalaisiksi. Pohjois-Pohjanmaallla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sadekuurot laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.