Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Ministeri Poutalan varvas amputoitiin onnettomuuden seurauksena, ja Indonesiassa tapahtui voimakas maanjäristys, joka surmasi 20 ihmistä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Take-Two Interactiven toimitusjohtaja Strauss Zelnick vahvisti, että GTA VI:n julkaisupäivä on 19. marraskuuta. Pelin markkinointi alkaa kesällä, ja ennakkomyynnin odotetaan alkavan markkinointikampanjan alussa. GTA VI julkaistaan aluksi PlayStation 5:lle ja Xbox Seriesille.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Take-Two Interactiven toimitusjohtaja Strauss Zelnick vahvisti, että GTA VI:n julkaisupäivä on 19. marraskuuta. Pelin markkinointi alkaa kesällä, ja ennakkomyynnin odotetaan alkavan markkinointikampanjan alussa. GTA VI julkaistaan aluksi PlayStation 5:lle ja Xbox Seriesille.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 22.5.2026 klo 11:10, pääluokka Pelit.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa GTA VI julkaistaan 19. marraskuuta.
GTA VI julkaistaan marraskuussa
GTA VI julkaistaan 19. marraskuuta. Pelin markkinointi alkaa kesällä. Ennakkomyynti alkaa markkinoinnin alussa. Peli tulee ensin PlayStation 5:lle ja Xbox Seriesille.
Take-Two Interactiven toimitusjohtaja Strauss Zelnick vahvisti, että GTA VI:n julkaisupäivä on 19. marraskuuta. Pelin markkinointi alkaa kesällä, ja ennakkomyynnin odotetaan alkavan markkinointikampanjan alussa. GTA VI julkaistaan aluksi PlayStation…
The Last Caretaker niminen peli voitti Vuoden 2025 parhaana suomalaisena pelinä Finnish Game Awards -gaalassa. Kakkossijalle sijoittui My Winter Car ja kolmanneksi…
Pelit
Take-Two Interactive on ilmoittanut, että Grand Theft Auto VI:n julkaisu on myöhässä noin 18 kuukautta alkuperäisestä aikataulusta. Pelin oli alun perin tarkoitus…
Pelit • jaetut avainsanat: #TakeTwo
Grand Theft Auto 6 julkaistaan marraskuussa aluksi konsoleille, ennen PC-versiota. Take-Twon toimitusjohtaja kertoi, että päätös perustuu kehittäjien haluun keskittyä ydinyleisöön. Hän myös…
Pelit • jaetut avainsanat: #TakeTwo
Assassin’s Creed Black Flag Resynced -pelin uusioversio julkaistaan 9. heinäkuuta. Vaikka pelimaailma pysyy samana, se on tiheämpi ja sisältää enemmän tutkittavaa. Uusioversioon…
Pelit
Nino Vuori on luonut videopelin, jossa hänen kotikaupunkinsa Seinäjoki herää henkiin kuutio kerrallaan. Pelissä näkyy tarkasti kopioituja yksityiskohtia, kuten Lakeuden Risti ja…
Pelit
The Finnish Game Awards 2026 -gaalassa palkittiin Suomen parhaat pelit. Vuoden peli -palkinnon sai helsinkiläisen Channel 37:n kehittämä The Last Caretaker. Peli…
Pelit
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 14.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta ajoittain kohtalaisiksi. Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla siitepölyä on vähän. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin koko maassa Lappia lukuun ottamatta, Etelä-Lapissa siitepölyä on vähän. Sade laskee siitepölymääriä. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu Lapin eteläpuolella, ja kukinta heikkenee Etelä-Lapissa. Heinien siitepölymäärät jäävät rannikkoalueilla pääosin kohtalaisiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta ajoittain kohtalaisiksi. Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä koko maassa Lappia lukuun ottamatta. Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on vähän. Sade laskee siitepölymääriä.