Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Trump syyttää Kiinaa vaalivaikuttamisesta, kun taas vakava onnettomuus sulki tien Virroilla. Poliisi tutkii myös työpaikkakiusaamisväitteitä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Tampereen Ikean lähellä tehdään päällystystöitä 27.–28. toukokuuta, mikä vaikuttaa alueen liikennejärjestelyihin. Autovarikonkatu on suljettu Rekkakadusta etelään ja Leppästensuonkatu Murskekadusta länteen. Jalankulkijat ja pyöräilijät voivat kuitenkin kulkea normaalisti.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Tampereen Ikean lähellä tehdään päällystystöitä 27.–28. toukokuuta, mikä vaikuttaa alueen liikennejärjestelyihin. Autovarikonkatu on suljettu Rekkakadusta etelään ja Leppästensuonkatu Murskekadusta länteen. Jalankulkijat ja pyöräilijät voivat kuitenkin kulkea normaalisti.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 22.5.2026 klo 10:45, pääluokka Liikenne.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Aamulehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Päällystystyöt muuttavat liikennejärjestelyjä Tampereella.
Päällystystyöt alkavat Tampereella
Tampereen Ikean lähellä tehdään päällystystöitä 27. Ja 28. toukokuuta. Työt vaikuttavat liikenteeseen alueella. Autovarikonkatu on suljettu etelään ja Leppästensuonkatu länteen. Jalankulkijat ja pyöräilijät pääsevät kulkemaan normaalisti.
Tampereen Ikean lähellä tehdään päällystystöitä 27.–28. toukokuuta, mikä vaikuttaa alueen liikennejärjestelyihin. Autovarikonkatu on suljettu Rekkakadusta etelään ja Leppästensuonkatu Murskekadusta länteen. Jalankulkijat ja pyöräilijät voivat kuitenkin kulkea normaalisti.
Turun kaupunginvaltuusto on päättänyt raitiotien rakentamisesta. Päätös syntyi tiukan äänestyksen jälkeen, jossa äänet menivät 36–31. Raitiotien rakentaminen edellyttää valtion tukea ja mahdollisten…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Liikenne
Turku on päättänyt rakentaa ratikan kymmenen vuotta Tampereen jälkeen. Päätöksen viisaudesta ja valtion osallistumisesta yli puolen miljardin euron kustannuksiin keskustellaan. Ratikkahankkeen taustalla…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Tampere, #Liikenne
Tampereella liikenne pysähtyi, kun Prisman suuri pylväs siirrettiin keskellä tietä. Aku Mikkola todisti tapahtumaa, jossa pylväs kuljetettiin poikittain ajoneuvon kyydissä. Paikalla oli…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Tampere, #Liikenne
Kesäkuun alussa Tampereen ratikkaliikenteessä tapahtuu muutoksia, kun linja 3 ei kulje Sorin aukiolle asti. Työt Hatanpään valtatiellä kestävät 1.–8. kesäkuuta, ja matkustajien…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Tampere, #Liikenne
Tampere on lisännyt kaupunkipyöräasemia, mutta pyörien määrä on pysynyt samana. Kaupunki lisäsi noin 60 uutta asemaa, jolloin pyörät jakautuvat useammalle asemalle. Tämä…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Tampere, #Liikenne
Tampereen kaupunki aikoo muuttaa Ranta-Tampellan liikennejärjestelyjä. Kesän aikana rantaraitin kävelytien luonnonkivipinta poistetaan ja vaihdetaan betonikiveykseen. Muutokset johtuvat alueen lisääntyneestä autoliikenteestä ja kävelijöiden…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Tampere, #Liikenne
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 17.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa sekä Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevati vähäisestä kohtalaiseen. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa; Pohjanmaalla ja maan pohjoisosissa Etelä-Lappiin asti määrät ovat toistaiseksi jääneet vähäisiksi. Cladosporium- ja Alternaria homeitiömäärät ovat jääneet mataliksi. ENNUSTE Heinien jatkuu ja pujon kukinta voimistuu. Heinien siitepölymäärät ovat maan etelä ja keskiosissa runsaita, maan pohjoisosissa vaihtelevat kohtalaisesta vähäisiin. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä-osissa ajoittain runsaiksi, ja jäävät maan keskiosissa kohtalaisiksi. Pohjois-Pohjanmaallla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sadekuurot laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.