Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Sofia Virta haastaa Petteri Orpon Vihreiden puheenjohtajaksi, kun taas Yhdysvallat harkitsee uusia iskuja Iraniin. Etelä-Kaliforniassa kemikaaliräjähdys uhkaa suurta…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Petteri Nummelin arvioi Suomen mahdollisuuksia jääkiekon MM-kisoissa vakuuttavaksi. Hän kysyi, onko muita joukkueita, jotka voisivat voittaa, kun Suomi voitti Latvian 7-1. Nummelin, joka on voittanut useita MM-mitaleja, kehui Suomen pelaamista ja odottaa seuraavaa ottelua Britanniaa vastaan.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Petteri Nummelin arvioi Suomen mahdollisuuksia jääkiekon MM-kisoissa vakuuttavaksi. Hän kysyi, onko muita joukkueita, jotka voisivat voittaa, kun Suomi voitti Latvian 7-1. Nummelin, joka on voittanut useita MM-mitaleja, kehui Suomen pelaamista ja odottaa seuraavaa ottelua Britanniaa vastaan.
Aiheesta on julkaistu 5 juttua, 5 eri lähteestä, viimeisin päivitys 22.5.2026 klo 08:24, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Petteri Nummelin uskoo Leijoniin MM-kisoissa • Petteri Nummelin uskoo Suomen voittoon • Petteri Nummelin uskoo Leijoniin MM-kisoissa.
Nummelin uskoo Leijoniin MM-kisoissa
Petteri Nummelin sanoo, että Suomi voi voittaa jääkiekon MM-kisoissa. Hän kysyi, onko muita joukkueita, jotka voisivat voittaa. Suomi voitti Latvian 7-1. Nummelin kehui Suomen pelaamista. Tänä iltana Suomi pelaa Britanniaa vastaan.
Petteri Nummelin arvioi Suomen mahdollisuuksia jääkiekon MM-kisoissa vakuuttavaksi. Hän kysyi, onko muita joukkueita, jotka voisivat voittaa, kun Suomi voitti Latvian 7-1. Nummelin, joka on voittanut useita MM-mitaleja, kehui…
Petteri Nummelin ilmaisi vahvan uskon Suomen jääkiekkomaajoukkueen mahdollisuuksiin MM-kisoissa. Hän kysyi, onko muita joukkueita, jotka voisivat voittaa, viitaten Suomen 7–1 voittoon Latviasta. Nummelin, joka on kokenut pelaaja ja…
Petteri Nummelin arvioi Suomen jääkiekkojoukkueen mahdollisuuksia MM-kisoissa. Hän kysyi, onko muita joukkueita, jotka voisivat voittaa, kun Suomi voitti Latvian 7–1. Nummelin, joka on entinen maajoukkuepelaaja, kehui Suomen pelaamista…
Suomi voitti Latvian jääkiekon MM-ottelussa selvästi 7–1. Latvian valmennusryhmä ylisti Leijonia, joka pelasi monipuolista ja viihdyttävää kiekkoa. Petteri Nummelin totesi, että Suomi oli selvästi parempi joukkue.
Leijonat jatkoi voittokulkuaan jääkiekon MM-kisoissa, kun Latvia kaatui selvästi 7–1. Uuden vahvistuksen Konsta Heleniuksen odotetaan tuovan lisää taitoa joukkueeseen. Helenius on pelannut erinomaisesti NHL:n pudotuspeleissä ja hänen esityksensä…
Konsta Helenius liittyi Leijonien MM-joukkueeseen Zürichissä. Hän saapui kisakaupunkiin torstaiaamuna ilman erillistä vastaanottokomiteaa. Helenius kertoi medialle, että hän ei ollut nukkunut ja…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #KonstaHelenius, #Leijonat
Suomi pelaa Latviaa vastaan jääkiekon MM-kisojen alkulohkossa. Leijonat on voittanut neljä viidestä edellisestä kohtaamisesta, mutta Latvia on osoittanut kykynsä haastaa kärkimaat. Voitto…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat, #Latvia
Leijonat pelaa Latvian kanssa jääkiekon MM-kisoissa. Haminassa on tapahtunut huoneistopalo, jonka vuoksi useita ihmisiä on evakuoitu kerrostalosta. Pelastuslaitoksen mukaan tulipalo syttyi kolmannessa…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat, #Latvia
Suomi kohtaa Latvian jääkiekon MM-kisoissa Zürichissä. Mikael Granlund pelaa ensimmäisen ottelunsa tänä keväänä, ja ottelu alkaa kello 17.20. Latvia on voittanut vain…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat, #Latvia
Eemil Erholtzin MM-kisat päättyivät loukkaantumiseen, ja hänet korvataan Sami Päivärinnalla. Päivärinta matkustaa takaisin Zürichiin, vaikka oli jo ehtinyt palata Suomeen. Hän ei…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #MMkisat, #Leijonat
Mikael Granlund saapui Zürichiin keskiviikkoiltana jääkiekon MM-kisoja varten. Hänen saapumistaan odotti suuri joukko suomalaisia toimittajia. Saapumisen yhteydessä tapahtui välikohtaus, kun latvialaiskannattaja ryntäsi…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat, #MMkisat
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 22.05.2026 TILANNE Koivun kukintahuippu on nyt Etelä-Lapissa ja on alkanut Keski-Lapissa. Kukinta jatkuu etelämpänä maan pohjoisosissa ja heikkona maan keskiosissa. Maan eteläosissa koivun kukinta on päättynyt. Heinien kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa. Koivun siitepölymäärät ovat maan eteläosissa vähäisiä, maan keskiosissa kohtalaisia ja maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti runsaita. Myös Pohjois-Lappiin kulkeutuu kohtalaisia määriä siitepölyä. Heinien siitepölyä on ilmassa maan eteläosissa erittäin vähän, mutta määrät voivat olla korkeampia kukkivien kasvustojen läheisyydessä. ENNUSTE Koivun kukinta päättyy maan keskiosissa. Kukinta jatkuu maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti, mistä siitepölyä kulkeutuu etenkin lauantaina Pohjois-Lappiin ja myöhemmin maan eteläosiin asti. Heinien kukinta voimistuu maan etelä- ja keskiosissa. Runsaasti siitepölyä tuottavan männyn kukinta alkaa maan eteläosissa. Koivun siitepölyä on maan eteläosissa vähän. Määrät vaihtelevat maan keskiosista Keski-Lappiin ulottuvalla alueella kohtalaisista runsaisiin. Pohjois-Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähän maan etelä- ja keskiosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.