Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Espoon kaupunki on päättänyt hylätä korvausvaatimukset, jotka liittyvät Suvivirsi-kiistaan.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Nascar-kuljettaja Kyle Busch on kuollut 41-vuotiaana vakavan sairauden vuoksi. Hänen perheensä ja Nascar-sarja vahvistivat tiedon yhteistiedotteessaan. Busch oli kaksinkertainen Nascar Cup Seriesin mestari ja voitti urallaan 63 osakilpailua.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Nascar-kuljettaja Kyle Busch on kuollut 41-vuotiaana vakavan sairauden vuoksi. Hänen perheensä ja Nascar-sarja vahvistivat tiedon yhteistiedotteessaan. Busch oli kaksinkertainen Nascar Cup Seriesin mestari ja voitti urallaan 63 osakilpailua.
Aiheesta on julkaistu 10 juttua, 7 eri lähteestä, viimeisin päivitys 22.5.2026 klo 09:46, pääluokka Moottoriurheilu.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kyle Busch kuoli 41-vuotiaana • Kyle Busch kuoli 41-vuotiaana • Kyle Busch kuoli 41-vuotiaana.
Kyle Busch kuoli nuorena
Nascar-kuljettaja Kyle Busch on kuollut 41-vuotiaana. Hän sairastui vakavasti ja joutui sairaalaan. Buschin perhe ja Nascar-sarja kertoivat asiasta. Busch oli tunnettu kuljettaja ja voitti mestaruuden kaksi kertaa.
Nascar-kuljettaja Kyle Busch on kuollut 41-vuotiaana vakavan sairauden vuoksi. Hänen perheensä ja Nascar-sarja vahvistivat tiedon yhteistiedotteessaan. Busch oli kaksinkertainen Nascar Cup Seriesin mestari ja voitti urallaan 63 osakilpailua.
Nascar-kuljettaja Kyle Busch on kuollut 41-vuotiaana vakavan sairauden vuoksi. Hänen perheensä ja Nascar-sarja vahvistivat tiedon yhteistiedotteessaan. Busch oli kaksinkertainen mestari ja yksi lajin tunnetuimmista kuljettajista.
Nascar-kuljettaja Kyle Busch on kuollut 41-vuotiaana. Hänen perheensä ja Nascar-sarja vahvistivat tiedon yhteistiedotteessaan. Busch oli kaksinkertainen mestari ja yksi lajin tunnetuimmista kuljettajista.
Kyle Busch, kaksinkertainen NASCAR-mestari, on kuollut 41-vuotiaana. Hänen kuolemastaan ilmoitettiin perheen, NASCARin ja hänen tallinsa Richard Childress Racingin yhteisessä tiedotteessa. Busch oli yksi NASCARin menestyneimmistä kuljettajista, voittaen urallaan…
Kyle Busch, kaksinkertainen NASCAR-mestari, on kuollut 41-vuotiaana. Hänen kuolemastaan ilmoitettiin torstaina perheen, NASCARin ja hänen tallinsa Richard Childress Racingin yhteisessä tiedotteessa. Tarkkoja tietoja kuolinsyystä ei ole vielä julkaistu.
Kyle Busch, kaksinkertainen NASCAR-mestari, on kuollut 41-vuotiaana. Hänen kuolemastaan ilmoitettiin torstaina perheen, NASCARin ja hänen tallinsa Richard Childress Racingin yhteisessä tiedotteessa. Busch oli yksi NASCARin menestyneimmistä kuljettajista, voittaen…
Yhdysvaltalainen autourheilulegenda Kyle Busch on kuollut 41-vuotiaana. Hänet tunnettiin yhtenä Nascarin parhaista kuljettajista, voittaen mestaruudet vuosina 2015 ja 2019. Buschin kuolema yllätti autourheilumaailman, ja hänen perheensä kertoi sairaudesta…
Yhdysvaltalainen autourheilija Kyle Busch on kuollut 41-vuotiaana vakavan sairauden vuoksi. Hänet vietiin sairaalaan torstaina, mutta kuolinsyytä ei ole kerrottu. Nascar-järjestö kuvailee Buschia harvinaiseksi kyvyksi ja osoittaa surunvalittelunsa hänen…
Yhdysvaltalainen autourheilun tähti Kyle Busch on kuollut 41-vuotiaana. Hänet tunnettiin Nascarin historian parhaimpana kuljettajana, ja hän voitti mestaruuden vuosina 2015 ja 2019. Buschin kuolema tuli yllätyksenä, ja hänen…
Nascarin kaksinkertainen mestari Kyle Busch on kuollut äkillisen sairauden seurauksena. Hän oli yksi lajin parhaista kuljettajista ja voitti mestaruudet vuosina 2015 ja 2019. Buschin kuolema yllätti autourheilumaailman, ja…
Janni Hussi ja Teemu Suninen saavuttivat ensimmäisen yhteisen rallivoittonsa WRC2-luokassa Portugalin MM-rallissa. Hussi, joka voitti ensimmäistä kertaa MM-tasolla, kertoi tunteistaan voiton jälkeen…
Moottoriurheilu
Sami Pajari pitää kolmatta sijaa Portugalin MM-rallissa, kun kilpailusta on jäljellä kolme erikoiskoetta. Pajari on noin 29 sekuntia perässä johtavasta Sebastien Ogierista…
Moottoriurheilu
Sami Pajari avasi päivän nopeimmin Portugalin MM-rallissa, kaventaen eron kärjessä olevaan Sebastien Ogieriin yhdeksään sekuntiin. Pajari oli 11. Erikoiskokeen nopein ja sijoittuu…
Moottoriurheilu
Hyundain Adrien Fourmaux oli nopein Portugalin MM-rallin avauserikoiskokeella. Toyotan Elfyn Evans ja Oliver Solberg jäivät vain sekunnin murto-osilla. Sami Pajari sijoittui viidenneksi,…
Moottoriurheilu
Kimi Antonelli voitti Miamin F1-kisan, mikä oli hänen kolmas peräkkäinen voittonsa. McLarenin Lando Norris ja Oscar Piastri sijoittuivat toiseksi ja kolmanneksi. Valtteri…
Moottoriurheilu
Teemu Suninen ja Janni Hussi osallistuvat Suomen MM-ralliin heinä-elokuussa. He edustavat Secto Automotiven tiimiä, joka yhdistää huipputason rallikilpailun ja kestävän autoilun kehitystyön.…
Moottoriurheilu
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu Lapissa. Etelä-Lapissa kukinta on enää heikkoa. Koivun kukinta on päättynyt maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu koivun siitepölyä. Heinät kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on Lapissa ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu vähän koivun siitepölyä. Heinän siitepölyä on maan etelä- ja länsiosissa pieniä ja kohtalaisia määriä. Muualla kukinta-alueella heinän siitepölyä on ilmassa vähän. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Kukinnan huippu on maan eteläosissa jo ohitettu. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Cladosporium-homeitiöitä on ilmassa runsaasti maan eteläosissa ja kohtalaisesti maan keskiosissa. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta päättyy Etelä-Lapissa ja jatkuu Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on kukinta-alueella ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Heinän siitepölymäärät ovat kukinta-alueella enimmäkseen pieniä, mutta saattavat maan eteläosissa nousta hetkittäin kohtalaisiksi. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä.