Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Euroopan komissio on määrännyt Googlelle lähes miljardin euron sakot, ja Vaasan Ristinummella tapahtui vakava välikohtaus. Lisäksi Lappiin on…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Helsingin Olympiastadionin juoksurata on tilkkutäkki, joka ei vastaa kansallisstadionin arvoja. Asiantuntija vertaa sitä pienehkön kunnan keskuskenttään, joka on jäänyt hoitamatta. Rata vaatii korjaustoimia, sillä sen kunto ei täytä kansainvälisiä kriteerejä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Helsingin Olympiastadionin juoksurata on tilkkutäkki, joka ei vastaa kansallisstadionin arvoja. Asiantuntija vertaa sitä pienehkön kunnan keskuskenttään, joka on jäänyt hoitamatta. Rata vaatii korjaustoimia, sillä sen kunto ei täytä kansainvälisiä kriteerejä.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 22.5.2026 klo 07:44, pääluokka Yleisurheilu.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Olympiastadionin juoksurata huonossa kunnossa.
Olympiastadionin juoksurata on rikki
Helsingin Olympiastadionin juoksurata näyttää huonolta. Rata on kuin pieni kunnan kenttä, jota ei ole korjattu pitkään aikaan. Asiantuntija sanoo, että rata on huonossa kunnossa ja vaatii korjauksia. Kentän kunto ei täytä kansainvälisiä vaatimuksia.
Helsingin Olympiastadionin juoksurata on tilkkutäkki, joka ei vastaa kansallisstadionin arvoja. Asiantuntija vertaa sitä pienehkön kunnan keskuskenttään, joka on jäänyt hoitamatta. Rata vaatii korjaustoimia, sillä sen kunto ei täytä…
Helsingin olympiastadionin juoksurata on huonossa kunnossa ja näyttää tilkkutäkkimäiseltä. Radan eri väriset osat eivät ole sopivia kansallisstadionille. Asiantuntijat ovat huolissaan radan kunnosta,…
Yleisurheilu • jaetut avainsanat: #Olympiastadion, #Helsinki
Saara Keskitalo aloitti ulkoratakautensa lupaavasti, sijoittuen toiseksi 100 metrin aidoissa Italian Savonassa. Hänen aikansa oli 12,86, mikä on kotimainen kärkitulos alkaneelle kaudelle.…
Yleisurheilu • jaetut avainsanat: #Yleisurheilu
Kanadalainen seiväshyppääjä Alysha Newman on saanut 20 kuukauden kilpailukiellon dopingtestauksen olinpaikkatietojen laiminlyönnin vuoksi. Hän laiminlöi tietojen ilmoittamisen kolmesti vuoden aikana, ja kilpailukielto…
Yleisurheilu • jaetut avainsanat: #Yleisurheilu
Armand Duplantis voitti Shanghain Timanttiliigan seiväshypyn kauden kärkituloksella 612 senttiä. Hän yritti myös maailmanennätystä 632, mutta hypyt eivät onnistuneet. Ruotsin Andreas Almgren…
Yleisurheilu • jaetut avainsanat: #Yleisurheilu
Maratonjuoksija Alisa Vainio on solminut merkittävän kenkäsopimuksen Tokion MM-kisojen jälkeen. Sopimus tuo hänelle kuusinumeroisen summan vuodessa. Vainio tienaa myös kilpailuista jaettavia palkintoja…
Yleisurheilu • jaetut avainsanat: #Yleisurheilu
Amanda Kotaja kelasi uuden Suomen ennätyksen T54-luokan 200 metrillä Sveitsin GP-kilpailuissa. Hän paransi omaa ennätystään 61 sadasosalla, kellottaen ajan 27,32 sekuntia. Kotaja…
Yleisurheilu
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 22.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo koko sen levinneisyysalueella maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölyä on koko maassa Lappia lukuun ottamatta enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on maan eteläosissa enimmäkseen kohtalaisesti, ja muualla sen Etelä-Lappiin asti ulottuvalla levinneisyysalueella vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölyä on koko maassa Lappia lukuun ottamatta enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.