Nimipäivä:
Olga, Oili
18°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän tilanne
Päivitetty 14:16

Nokia raportoi voimakasta kasvua tekoälyssä. Joutsenon hautausmaalla on tapahtunut ilkivaltaa, jossa tuhottiin muistoesineitä ja kaadettiin 108 hautakiveä.


Donald Trump saattaa jättää poikansa häät väliin

Aihesivu: Donald Trump saattaa jättää poikansa häät väliin

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Donald Trumpin on mahdollista jättää väliin poikansa Donald Trump Jr.:n häät, jotka pidetään Bahamalla. Trump kommentoi, että häät ovat pieni ja yksityinen tilaisuus, ja hänellä on muita kiireitä, kuten Iranin tilanne. Hän toivoo poikansa ja tämän tulevan vaimon saavan onnellisen avioliiton.

  • 1 juttua
  • 1 lähdettä
  • Jutut ja juorut
  • Päivitetty 22.5.2026 klo 07:32
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän tilanne.

Mistä aiheessa on kyse?

Donald Trumpin on mahdollista jättää väliin poikansa Donald Trump Jr.:n häät, jotka pidetään Bahamalla. Trump kommentoi, että häät ovat pieni ja yksityinen tilaisuus, ja hänellä on muita kiireitä, kuten Iranin tilanne. Hän toivoo poikansa ja tämän tulevan vaimon saavan onnellisen avioliiton.

Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 22.5.2026 klo 07:32, pääluokka Jutut ja juorut.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Donald Trump saattaa jättää poikansa häät väliin.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 22.5.2026 klo 07:32.
  • Koosteessa on nyt 1 juttua 1 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Jutut ja juorut.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #DonaldTrump, #DonaldTrumpJr, #BettinaAnderson.

Selkokielinen yhteenveto

Trump saattaa jättää poikansa häät väliin

Donald Trump voi jäädä pois poikansa häistä. Häät pidetään Bahamalla ja ne ovat pieni tilaisuus. Trump sanoi, että hänellä on muita asioita, kuten Iran. Hän toivoo, että poika ja morsian ovat onnellisia.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet

Luetuimmat juuri nyt


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 22.07.2026

TILANNE

Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo koko sen levinneisyysalueella maan eteläosista Etelä-Lappiin.
Heinien siitepölyä on koko maassa Lappia lukuun ottamatta enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin.
Pujon siitepölyä on maan eteläosissa enimmäkseen kohtalaisesti, ja muualla sen Etelä-Lappiin asti ulottuvalla levinneisyysalueella vähän.
Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.


ENNUSTE

Heinien ja pujon kukinta jatkuu.
Heinien siitepölyä on koko maassa Lappia lukuun ottamatta enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin.
Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia.
Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.