Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Rajavartiolaitos tutkii salakuljetusta Valko-Venäjältä Suomeen, ja Helsingissä etsitään kadonnutta 60-vuotiasta miestä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Nvidia julkaisi tulosraportin, jossa liikevaihto kasvoi ja tekoälysirujen kysyntä pysyi vahvana. Toimitusjohtaja Jensen Huang korosti, että tekoälybuumi on edelleen kiihtymässä. Raportissa mainittiin myös muutoksia liikevaihdon raportointitavassa, mikä herätti huomiota markkinoilla.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Nvidia julkaisi tulosraportin, jossa liikevaihto kasvoi ja tekoälysirujen kysyntä pysyi vahvana. Toimitusjohtaja Jensen Huang korosti, että tekoälybuumi on edelleen kiihtymässä. Raportissa mainittiin myös muutoksia liikevaihdon raportointitavassa, mikä herätti huomiota markkinoilla.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 22.5.2026 klo 07:30, pääluokka Talous.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Kauppalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Nvidia ylittää odotukset tulosraportissaan.
Nvidia julkaisi tuloksen ja ylitti odotukset
Nvidia on julkaissut tulosraportin, jossa liikevaihto on kasvanut. Tekoälysirujen kysyntä on edelleen vahva. Toimitusjohtaja Jensen Huang sanoo, että tekoälybuumi jatkuu ja kiihtyy. Raportissa kerrottiin myös muutoksista liikevaihdon raportoinnissa.
Nvidia julkaisi tulosraportin, jossa liikevaihto kasvoi ja tekoälysirujen kysyntä pysyi vahvana. Toimitusjohtaja Jensen Huang korosti, että tekoälybuumi on edelleen kiihtymässä. Raportissa mainittiin myös muutoksia liikevaihdon raportointitavassa, mikä herätti…
Nvidia julkisti tuloksensa, joka ylitti analyytikoiden odotukset. Yhtiön liikevaihto nousi ennätykselliseen 81,6 miljardiin dollariin, mikä on 85 prosenttia enemmän kuin vuosi sitten.…
Talous • jaetut avainsanat: #Nvidia, #Tekoäly
Nvidia julkisti ensimmäisen neljänneksen tuloksensa, joka ylitti analyytikoiden odotukset. Yhtiön liikevaihto oli ennätykselliset 81,6 miljardia dollaria, mikä on 85 prosentin kasvu vuodentakaisesta.…
Talous • jaetut avainsanat: #Nvidia, #Tekoäly
NVIDIA julkaisi talousvuotensa 2027 ensimmäisen neljänneksen osavuosikatsauksen, jossa liikevaihto nousi 81,6 miljardiin dollariin, mikä on 85 prosenttia enemmän kuin vuotta aiemmin. Yhtiö…
Talous • jaetut avainsanat: #NVIDIA, #Tekoäly
Nvidia ei ennusta myyntiä Kiinassa, kertoo yhtiön toimitusjohtaja. Kiina on kiinnostava markkina, mutta vientirajoitteet rajoittavat uusimman teknologian myyntiä. Yhtiö myy Kiinaan vanhempaa…
Talous • jaetut avainsanat: #Nvidia, #Tekoäly
Nvidia julkaisi osavuosituloksensa, joka ylitti analyytikoiden ennusteet. Yhtiö ennakoi tekoälyinvestointien kasvavan edelleen, vaikka sijoittajien reaktiot olivat varovaisia. Osinko kasvoi merkittävästi, 2400 prosenttia.
Talous • jaetut avainsanat: #Nvidia, #Tekoäly
Nvidia julkaisi ensimmäisen vuosineljänneksen tuloksensa, joka oli 81,6 miljardia dollaria. Tämä tulos tarkoittaa 85 prosentin kasvua edellisvuoteen verrattuna ja 20 prosentin nousua…
Talous • jaetut avainsanat: #Nvidia, #Tekoäly
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 24.07.2026 TILANNE Heinien ja pujon kukinta jatkuu, mutta viileä ja sateinen sää laskee ilman siitepölymääriä. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa vähäisistä kohtalaisiin ja jäävät maan pohjoisosissa vähäisksi, Pohjois-Lapissa käytännössä nollatasolle. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, sateisimmilla alueilla Länsi-Suomessa sekä maan pohjoisosissa määrät jäävät vähäiksi. Etelä-Lapissa viileä sää pitää pujon siitepölymäärät lähellä nollaa. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät jäävät maan etelä ja keskiosissa kohtalaisksi, maan pohjoisosissa vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa, maan kaakkoisosissa määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.