Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Kontulan ostoskeskuksessa syttynyt tulipalo on vaatinut yhden ihmisen hengen. S-Pankki on käynnistänyt ostotarjouksen Oma Säästöpankista, tarjoten 47 prosentin…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Carolina Hurricanes hävisi Montreal Canadiensille NHL:n konferenssifinaalien avausottelussa. Montreal johti ottelua 4–1, ja Carolinan päävalmentaja Rod Brind’Amour oli pettynyt joukkueensa esitykseen. Hurricanesin saldo konferenssifinaaleissa on huolestuttava, vain yksi voitto viimeisestä 14 ottelusta.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Carolina Hurricanes hävisi Montreal Canadiensille NHL:n konferenssifinaalien avausottelussa. Montreal johti ottelua 4–1, ja Carolinan päävalmentaja Rod Brind’Amour oli pettynyt joukkueensa esitykseen. Hurricanesin saldo konferenssifinaaleissa on huolestuttava, vain yksi voitto viimeisestä 14 ottelusta.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 22.5.2026 klo 09:29, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Carolina Hurricanes kärsi murskatappion Montrealille • Carolina Hurricanes kärsi murskatappion Montrealille.
Carolina Hurricanes hävisi Montrealille
Carolina Hurricanes pelasi huonosti Montreal Canadiensia vastaan. Montreal johti peliä 4–1, ja Carolina ei pystynyt parantamaan. Päävalmentaja Rod Brind’Amour oli pettynyt joukkueensa suoritukseen. Carolinan voitot konferenssifinaaleissa ovat olleet vähissä viime vuosina.
Carolina Hurricanes hävisi Montreal Canadiensille NHL:n konferenssifinaalien avausottelussa. Montreal johti ottelua 4–1, ja Carolinan päävalmentaja Rod Brind’Amour oli pettynyt joukkueensa esitykseen. Hurricanesin saldo konferenssifinaaleissa on huolestuttava, vain yksi…
Carolina Hurricanes hävisi NHL:n itäisen konferenssin finaalisarjan avausottelun Montreal Canadiensille 2–6. Kotijoukkue teki ensimmäisessä erässä avausmaalin, mutta vieraat veivät erän loput neljä maalia. Carolina ei onnistunut enää maalinteossa…
Carolina Hurricanes ja Sebastian Aho aloittavat NHL:n itäisen konferenssin finaalisarjan Montreal Canadiensia vastaan. Hurricanes on voittanut kaikki kahdeksan pudotuspeliotteluaan tänä keväänä, ja…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #CarolinaHurricanes, #NHL
NHL:n pudotuspelien länsilohkon 1/7 loppuottelussa Vegas voitti Coloradon 4-2. Ottelu eteni tasaisena, mutta Vegas vei voiton ja johtaa sarjaa 1-0. Pudotuspelit jatkuvat…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Montreal Canadiens aloitti NHL:n itäisen konferenssin finaalit voittamalla Carolina Hurricanesin 6–2. Avauserässä Montreal teki neljä maalia, mikä ratkaisi ottelun. Carolina yritti kiriä,…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Patrik Laineen sopimus Montrealin kanssa päättyy tähän kauteen, ja hän voi valita uuden seuran ensi kesänä. NHL-toimittaja David Pagnotta arvioi, että Laineen…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #MontrealCanadiens, #NHL
Montreal Canadiensin uusi maalivahti Jakub Dobeš on noussut kiekkofanien suosikiksi. Hän on ollut ratkaisevassa roolissa joukkueensa pudotuspelimenestyksessä, erityisesti voittaessaan Tampa Bayn avauskierroksen…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #MontrealCanadiens, #NHL
Petteri Nummelin arvioi Suomen mahdollisuuksia jääkiekon MM-kisoissa vakuuttavaksi. Hän kysyi, onko muita joukkueita, jotka voisivat voittaa, kun Suomi voitti Latvian 7-1. Nummelin,…
Jääkiekko
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.